RAPOR » Defter sayfasının "Aldığımız" bölümündeki sonuçlara sağ tıklanınca ilgili hastanın kartına gidiyor.
Rapordaki hasta isimlerinden, randevudan olduğu gibi sağ tıklamayla hasta kartına gidilmesi sağlanabilir mi?
RAPOR » Defter sayfasının "Aldığımız" bölümündeki sonuçlara sağ tıklanınca ilgili hastanın kartına gidiyor.
Diyagnozda dentin pimi yok ekleyebilir misiniz?
Diyagnozdaki dentin pimi(D) ve dentin pimi(M) çizimleri hazır.
Hala bizim alabileceğimiz yedekleme oluşturulmadı. Bu büyük eksiklik acilen giderilmeli.
Ayarlar > Klinik sayfasının en altında yer alan "Yedekle" bölümünden Dr.DENTES yedeğinizi alabilirsiniz.
Tarife de pasife almaya çalıştığımda kaydet butonu çalışmadı? Pasife aldığım satır sayısı, doyduğu için mi yoksa ortodontilere mahsus mu bilemedim?.
AYARLAR » Tarife sayfasından kullanmadığınız tedaviyi seçip sağ üstteki turkuaz renkli "Değiştir" düğmesine tıklayın. Açılan pencereden "Durum" bilgisini "Pasif" yapıp kaydettiğinizde ilgili tedavi "Oral" sayfanızda görünmez.
Randevularda undefined yazıyor?
Randevu sayfasını yeniden açtığınızda düzelecektir.
Hasta kaydı yaparken isim soyisim benzerliğinde program bize uyarı verse çok iyi olur.
Yeni bir hasta eklerken ad ve soyad alanlarını doldurduktan sonra sayfanın boş bir yerine tıklanınca aynı ad ve soyadda hasta var ise uyarı çıkıyor.
Sisteme kayıt yapılan bütün bilgilerde değişiklik yapmak için parola istesin. Girilen hiç bir bilgi parolasız silinemesin, degiştirilemesin.
Sisteme ilk girişte firma kodu, kullanıcı adı ve parola istenir. Bu giriş 10 saat süre ile açık tutulur. Ertesi gün yeniden giriş gerekir. Eğer tarayıcınızda şifreleri saklama özelliği açık ise lütfen kaldırınız. Her sabah firma kodu, kullanıcı adı ve şifre girmek zor gelebilir ancak; her sabah evden çıkarken evinizin kapsını kilitlemiyor musunuz? Her akşam eve gelince aynı kapıyı anahtar ile açmıyor musunuz?
Her kullanıcıya yetki ve erişim seviyesi ayarlanabilir.
Bir hasta kartı silinmek istendiğinde yeniden şifre sorulmaktadır.
Mobilden Oral'i görmek mümkün mü?
Mobilde ekranın sol üstündeki mavi renkli düğme ile menüye ulaşıp buradan HASTA > Oral yolunu izleyerek Oral sayfasını açabilirsiniz.
Bakım sonrası bütün eski ve pazartesi randevuları 1 saat ileriye kaymış.
Problem giderildi. Uyarınız için teşekkür ederiz.
Raporları indir dediğimde hangi klasöre indiriyor.
Tarayıcınızın indirilenler listesini açarak ilgili raporu "Klasörde göster" seçeneği ile hangi klasöre indirdiğini görebilirsiniz.