Planlamadan tedaviye aktarılan kayıtlar mavi renkli gösteriliyor.
Planlamadaki maddeler tedaviye aktarıldığında, o maddenin rengi değişmeli veya aktarıldığına dair bir işaret olmalı. Şu anda planlamada gezince neyi aktarıp neyi aktaramadığımızı göremiyoruz.
Planlamadan tedaviye aktarılan kayıtlar mavi renkli gösteriliyor.
Yeni iletişim kanununda sms ve e-posta yoluyla mesaj atabilmek için hasta onayına ihtiyaç duyulmaktadır. Bu konuda mevcut programın bize faydası olması açısından:
1- Kişi bilgileri sayfasındaki yazdır butonu ile bir döküm oluşturuluyor. Ancak bu döküm içinde "diğer bilgiler" kısmı çıkarılıp (bence gereksiz); başında bir tik kutusu ile birlikte "tarafınızdan sms ve e-posta almamda sakınca yoktur, onaylıyorum / boşluk / imza" satırı ilave edilmesi daha uygun olur.
2- Hali hazırda hastadan onay alınıyorken isteyen hekimler için sayfanın devamına veya arkasına anamnez bilgilerinin yazdırılmasına olanak sağlayan bir yazdır butonu daha eklenmesi iyi olur.
Artık hasta kartının çıktısını alabilirsiniz.
Tarife için 'Değiştir'e tıklandığında Döviz Kuru da bulunmalı. Oluşturulan bir euro tarifesine lira tarifesi kopyalandığında ise tüm eurolar liraya dönüyor ve değiştir ile de değiştirilemiyor. Bu karmaşa çözülebilirse çok iyi olur.
Tarifenin para birimini Ayarlar > Tarife sayfasındaki "Para birimini değiştir" düğmesinden değiştirebilirsiniz. Çeviri işlemi güncel kur üzerinden yapılmaktadır.
1) Hassas tutucu protezler (hassas tutucu ücreti hariç) maddesi için diş seçimi: tek veya iki kutucuk işaretlendiğinde sistem seçilen dişleri kabul etmiyor, karşı çeneden de diş seçilmesini istiyor. Olması gereken şu: hassas tutucu gelecek dişler için ayrı bir şablon, hareketli protezler için ayrı bir şablon olmalı. Her ikisinde de işaretleme zorunluluğu bulunmamalı. Tek şablonda bile dişler girilse sistem kabul etmeli.
2) Panoramik görüntü için tek diş seçiliyor, halbuki bütün ağiz olarak girmeli sisteme.
1) Alt satırda hassas tutucunun olduğu yer(ler)i işaretlemelisiniz. Hassas tutuculu olmayan protezleri bölümlü protez olarak girebilirsiniz.
2) Evet haklısınız. Ancak ilerde baktığınızda, "Hangi diş sorunlu olarak bildirilmiş?" bunu tespit için tek bir dişe atama yapmak kolaylık sağlayabilir.
Arama motoruna telefon arama seçeneği de ekleyebilirseniz sevinirim. Sabit telefondan arayan hastanın numarası arama motorundan bulunamıyor.
Rapor > Liste sayfasında hasta kartındaki tüm bilgilere göre arama yapabilirsiniz.
Sisteme ilk giriş yapıldığında Hasta Kartı ekranında sıradaki ilk randevusu olan hasta görünmeli. Gün içerisinde de yine Hasta Kartı ekranı tıklandığında sistem ayni şekilde çalışmalı.
İlk cümleniz haklı bir istek içeriyor. Bu isteğinizi yaptık. İlk giriş sırasında sistem, bugünkü randevular içinden hasta kartı olanlara bakıp, şu önceliklere göre seçim yapıyor.
1. Randevusu şimdiye denk gelen hasta.
2. Randevu bitiş saati şimdiden önceki son hasta.
3. Randevu başlangıç saati şimdiden sonraki ilk hasta.
4. Son randevulu hasta.
Gün içerisinde ise en son işlem yaptığınız hasta kartı açık kalır. Siz bir başkasını arayana kadar. Arama ekranında "Bugün gelecekler"i işaretlerseniz bugünkü randevulu hastalar listelenir.
Randevu menüsündeki hastaya sağ tıklandığında sayfası açılıyordu. Artık açılmıyor. Bu özelliği geri getirebilir misiniz?
Daha önceden hasta kartı varsa ve hasta ismi doğru yazılmışsa hasta kartı açılır.
Yurtdışı hastalarının telefonları ayrılan alana sığmıyor. birde hasta kartı üzerinde ikinci bir e-posta kutucuğu oluşturulması bizim kullanımımız için daha kullanışlı olacaktır.
Telefon alanlarının karakter limiti artırıldı. İkinci e-posta alanı daha sonra düşünülebilir.
Hasta kartı sayfasından "Not ve Görüntü" ve "Randevu" gibi çok kullanılan bölümlere direk geçiş düğmeleri olmalı.
Hasta kartı sayfasından "Not ve Görüntü", "Oral" ve "Randevu" sayfalarına üst menüden tek tık ile erişilebiliyor. Mobil telefon ve tabletlerde ise mobil menü devreye giriyor. Mobil menüden de iki tık ile erişim sağlayabilirsiniz.
Not: Bilgisayarda mobil menü çıkıyor ise sayfaya zoom(yakınlaştırma) yapılmış veya ekran çözünürlüğünüz çok düşük olabilir. Şayet yakınlaştırma yapılmış ise bunu sıfırlamanız gerekir.
Hasta > Hesap bölümü tedaviler başlığı altında kapatılmış hesapların listesinde, satırı veya satırları silme imkanı olmalı.
Eğer Hesaptaki yapılan tedavi satırlarını silerseniz TEDAVİYİ ve Hastanın geçmiş öyküsünü de silmiş olursunuz.