Interactions Utilisateur

Programı beğenerek kullanıyoruz, emeğiniz için teşekkür ederiz. Kullanıcı kısıtlamalarında ORAL DÜZENLEME kısmı kapalı olmasına rağmen, oral kısmında seçilen tedavilerin sol tarafındaki kutucukta (tarih kısmının solundaki kutucuk) kullanıcı işaretleme ve düzenleme yapabiliyor. Kontrol edebilir misiniz? Bir de kullanıcı kısıtlamalarında oral kısma tedavi ücretlerini görememe seçeneği (sadece plan yapabilme) eklenebilir mi?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Rica eder, beğeniniz için teşekkür ederiz. Yeni güncelleme ile AYARLAR > Kullanıcı’ya “HASTA > Oral (USS)” yetkisi eklendi. USS/e-Nabız’a veri gönderebilmesini istediğiniz kullanıcılarınızda “HASTA > Oral”de “göster” yetkisi ve “HASTA > Oral (USS)”de “göster” ve “yeni” yetkisi verilmeli.

2023 tarifesi yüklü degil.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

TDB 2023 tarifesi 04.01.2023'de Dr.DENTES'te yayınlandı. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2023" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2023'e aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

KVKK onay sms leri geç düşüyor.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Yapılan inceleme neticesinde genel bir kesinti tespit edilmemiştir. SMS'lerin teslim edilme süreci, operatör firmaların iletişimindeki yoğunluğa bağlı olarak değişim gösterebilmektedir.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Para birimleri arasına Zambiya Kvaçası / Zambian Kwacha (ZMW) eklendi.

Sisteminiz sms gönderimi yapmıyor. 4 gündür aynı problemle karşılaşıyoruz. Kvkk için sms alma ve randevu hatırlatma için hastaya sms gönderimi yapamıyoruz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Yaptığımız incelemelere göre SMS gönderiminde genel bir problem görünmüyor. SMS'lerinizin iletim durumlarını AYARLAR > SMS Gönder sayfasının sağ üst tarafındaki SMS Gönderim Raporu bölümünden takip edebilirsiniz. Aşağıdaki durumları yaşamadığınızdan emin olunuz.
1- Hastanın cep numarası doğru mu?
2- Hasta kartındaki "SMS İstemiyor" onay kutusu işaretli mi? (İşaretliyse SMS gönderilmez.)
3- Hasta GSM operatörlerinden özel başlıklı SMS'lerin kabul edilmemesine dair ayar yapmış olabilir.
4- Cep numarası Türkiye dışı bir GSM operatörüne kayıtlı olabilir.
5- SMS metninizde istenmeyen bir ifade veya link geçiyorsa GSM operatörleri arasındaki SPAM filtrelerine takılıyor olabilir. (SMS metninizde düzenleme yapabilirsiniz)
Yukarıdaki kontrolleri yaptıktan sonra hala problem yaşıyosanız mesai saatlerimiz içinde bize ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Online Protokol Defteri kullanımınıza sunuldu. RAPOR > Protokol Defteri'nden erişebilirsiniz. Sayfayı göremiyorsanız yöneticinizden erişim talep edebilirsiniz.

Merhabalar. Randevu defterinde randevu oluşturduğum zaman otomatik mesaj gitmiyor. Nedeni nedir?

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

SMS gönderiminde bugün operatör firmada teknik bir problem yaşanmış ve SMS'ler bir süre gönderilememiştir. Operatör firma problemi 17:40 itibariyle çözümlemiştir. Yaşanan kesinti için özürlerimizi sunarız.

Merhaba, hastaların bilgilerini tablet üzerinden kendilerinin doldurmasını sağlamak için bir yöntem var mı? Ayrıca hastalarımıza anket göndermek ve bunu sistemde bir şekilde saklamak istiyoruz. Yardımcı olur musunuz.. Teşekkürler.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

HASTA > Hasta Kartı'nın üst tarafındaki SMS ile Yeni Hasta düğmesi ile hastanın cep telefonuna kişisel bilgilerini doldurabilmesi için link gönderebilirsiniz. Hastanız bu link ile bilgilerini doldurabilir, bilgilerini doldurduğunda Dr.DENTES size bildirimde bulunur. Şu an için Dr.DENTES içerisinde anket sistemi bulunmamaktadır, anket sistemlerinden oluşturacağınız anket linkini Dr.DENTES SMS ile hastaya gönderebilirsiniz.

Merhaba. İyi günler. Telefonlara dönüş yapmıyorsunuz. Mail yoluyla ya da telefon ile bizimle iletişime geçebilirseniz çok sevirim. Bir konu hakkında bilgi almak istiyorum.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Merhaba.
Bize mesai saatlerimiz içerisinde aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.
(506) 188 20 19
(506) 190 50 75

Çalışma Saatleri:
Pazartesi - Cuma (10:00 - 18:00 GMT+3)
Öğle Tatili (12:30 - 13:30 GMT+3)

Merhaba, hasta iptal edilme durumunda renk olarak kırmızı olabiliyor mu? Bir de hasta gelip gittiğinde farklı bir renk mümkün mü? Teşekkür ederim.

Dr.DENTES Logiciel de Gestion de Cabinet Dentaire

Kayıtlı randevunun durumu "İptal" olarak değiştirildiğinde Randevu defterinde görünmez, iptal edilen randevular RAPOR > Randevu'dan görünür. "Geldi" durumdaki randevuların yanında (+) sembolü gözükür. Dr.DENTES'teki tüm randevu durumları sembollerle gösterilir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Randevu renkleri şimdilik randevunun geçmesi, açıklaması veya hekimini belirtmek için kullanılıyor.

Nous utilisons des cookies pour améliorer l`expérience utilisateur, analyser l`utilisation du site et aider dans nos efforts de marketing. En continuant à naviguer sur notre site ou en fermant cette bannière, vous reconnaissez avoir lu et accepté notre Politique de Cookies.
Dr.DENTES fête ses 10 ans!
Whatsapp