Sağlık Bakanlığı sunucularındaki çalışma/düzenleme nedeniyle veri gönderiminiz tamamlanamamıştır. Yazılım ekibimiz durumu takip ediyor, Bakanlık taraflı çalışmalar tamamlanınca veri gönderiminiz kaldığı yerden devam edecektir. Bu süre zarfında kullanımınıza aynı şekilde devam edebilirsiniz.
Merhabalar sayın yetkili “RAPOR” kısmının olduğu sekme bir anda uygulamamızdan silindi. Ne ben ne de ana kullanıcı RAPORLARIN YER ALDIĞI (Hakediş, Borçlu Listesi, Bakiye vb) sekmeye telefondan ya da bilgisayardan giriş yapamıyoruz. Acaba sistemsel bir hata mı var yoksa bir ayarı mı kapattık yanlışlıkla?
Kullanıcı ayarları kısmında yer alan bir ayar değişikliğinden ötürü olmadığını düşünüyorum, bütünüyle kapandı o sekme.
Kullanıcı erişim ayarları kısmından açamıyoruz yani RAPOR sekmesini.
Kısıtlı yetkide yaratılan kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisi verilirse ve sonrasında da bu kullanıcı "AYARLAR > Kullanıcı" sayfasından yöneticinin kullanıcısında herhangi bir değişiklik yaparsa yöneticinin de yetkileri kısıtlanır.
"AYARLAR > Kullanıcı" sayfasında değiştirme yetkisinin sadece yöneticide bulunmasını öneririz. Herhangi bir yetkisi kısıtlı kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisinin verilmesini önermiyoruz.
Böyle bir durumla karşılaştığınızda Dr.DENTES'te kayıtlı resmi yazışma adresinizden e-posta veya WhatsApp ile firma kodu ve yönetici kullanıcı adı iletip yetki sıfırlaması talep etmeniz halinde ekibimiz gerekli düzeltmeleri yapacaktır.