Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasının "Özel Kod" bölümünü ve RAPOR > Liste sayfasını inceleyebilirsiniz.
Hasta kartlarının bir liste halinde görülmesi güzel olurdu. Özellikle sistemin her hasta için bir kayıt numarası vermesi, fiziki arşiv dosyalarımızla sistemdeki hasta kayıtlarını eşleştirip daha sonra arşive ulaşmamız esnasında bize çok büyük kolaylık sağlardı.
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasının "Özel Kod" bölümünü ve RAPOR > Liste sayfasını inceleyebilirsiniz.
Merhabalar. Laboratuvar seçimi var mı? Ben protez için onun da olmasını yeğlerim.
Laboratuvarla ilgili iş ve ödeme kayıtlarınızı GİDER > Gider Kartı ve GİDER > Gider sayfalarından yapabilirsiniz.
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki GİDER > Gider Kartı, GİDER > Gider, RAPOR > Gider ve RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfalarını inceleyebilirsiniz.
Yeni eklediğimiz tarifeyi silmek istediğimizde pasif duruma getirip silin diyor. Ancak pasif duruma getirdiğimiz halde aynı hatayı verip silinmiyor.
Bu konuda Dr.DENTES'te sadece varayılan tarifenin silinemeyeceği yönünde bir hata mesajı bulunuyor. Başka bir tarifeye varsayılan yaptığınızda diğerini silmeniz mümkün olur. Bunun dışında tarife içinde sonradan eklediğiniz bir tedaviyi silmek istiyorsanız şayet bu tedavinin bulunduğu tarife herhangi bir hastada kullanılıyorsa silinemez. Bu tedaviyi Oral'de görmemek için sdece pasife alabilirsiniz.
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.
Merhabalar. Bakiye kısmına tarih aralığı ekleme şansımız var mıdır? O ay gelen hastanın ne kadar bakiyesi kaldığını vs tek kalemde de ekranda görme gibi bir kolaylık olabilir.
RAPOR > Liste'den kayıt tarihine göre sorgulama yapabilir ve bakiyeleri görebilirsiniz.
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste, RAPOR > Bakiye ve RAPOR > Kısmi Bakiye sayfalarını inceleyebilirsiniz.
Merhaba yapılan güncellemeden sonra bazı yabancı hastaların kimlik numarasını sistem kabul etmiyor. Sadece pasaport numarası ile işlem yapılabiliyor. Bu durumun çözülebilmesi için desteğinizi rica ediyoruz.
Bahsettiğiniz konunun güncellemelerle alakası bulunmamaktadır. Yetkiliniz AYARLAR > Klinik'ten "Hasta kimliğini doğrula" ayarını açmış olabilir. Bu ayar açıldığında hastanın ad, soyad, doğum tarihi ve TC/Yabancı Kimlik No bilgileri kimliğindeki bilgilerle birebir aynı olmalıdır. Lütfen yetkiliniz ile iletişime geçiniz.
Hızlı hasta arama ekranına Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği eklendi.
Merhaba. Bazen hasta isimleri ve kayıtları karışabiliyor. Bunun önlenebilmesi adına hasta arama butonunun yanına tc kimlik no ve telefon numarası ile sorgulamayı ekleyebilir miyiz? Ayrıca sistemde kimlik numarası bir kere kullanıldığında tekrar kayıt açılmasını önleyecek bir uyarı çıkabilir mi?
Hızlı hasta arama ekranına Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği eklendi.
AYARLAR > Klinik'te "Hasta kimliğini doğrula" ayarını "Açık" durumuna getirerek kimlik bilgilerinin kontrol edilmesini sağlayabilir ve aynı TC Kimlik numarasıyla yeni hasta kartı oluşturulabilmesini engelleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Doktorlarımızın birinde erişim engeli görülüyor. Telefondan acil dönüş sağlarsanız sevinirim.
Hesabınıza ait en yetkili kullanıcıyla giriş yapıp, AYARLAR > Kullanıcı'dan ilgili hekimin kullanıcısının yetkilerini kontrol edebilir ve düzenleyebilirsiniz.
Hasta aramalarında aynı isim ve soyisim olan birkaç hastanın öneri ekranında hastanın kayıt tarihi, doğum tarihi ve telefon numarası çıkmaktadır. Fakat biz hastanın tc'sinin de çıkmasını talep ediyoruz.
Hasta adı yazıldığı sırada gösterilen öneri ekranında daha fazla bilgi gösterimi yakın zamanda mümkün olmayacaktır. Ancak hızlı hasta arama ekranına yeni eklediğimiz Telefon ve TC Kimlik No ile arama özelliği sayesinde bu bilgilere göre arama gerçekleştirebilirsiniz.
Hasta sözleşmesinin çıktısını alabiliyor muyuz?
HASTA > Oral'de mor renkli üzerinde yazdırma simgesi olan Proforma/Yazdır düğmesi ile tedavilerin ve oral şemanın yer aldığı ve ödeme planının da bulunduğu Sözleşmeyi yazıcıdan çıkartıp hastaya verebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.