Hali hazırda mevcut değil. E-posta ile bir örnek iletebilir misiniz?
Hastalara işlem sonrası istirahat raporu yazmak istiyorum. Bununla ilgili bir belge var mı sistemde?
Hali hazırda mevcut değil. E-posta ile bir örnek iletebilir misiniz?
Randevuların iphone takvim ile senkronizasyonu durdu. Takvimde dr.dentes aktif olarak görünüyor ama randevular takvime eklenmiyor. Ne yapmamı önerirsiniz?
Bağlantıyı kesip yeniden tanımlamayı deneyebilirsiniz.
İlaçlara Azitro 500 mg. tb. antibiyotik ekleyebilir misiniz.
Yeni ilaçları reçete sayfasında bulunan İlaç bildirim formu ile göndermelisiniz.
Merhaba kargoya başvuru formlarını vermeden e fatura için ve e-smm için ödeme yaptım kargoya yarın ancak verebileceğim sorun olur mu?
Olmaz. Teşekkürler.
Merhaba. Sağlık bakalığının sitesindeki TSİM raporu sıralamasıyla, Drdentes'teki TSİM rapor sıralaması birbirinden farklı ve bu rapor gönderirken hatalara sebep oluyor. Sıralamanın bakanlık sitesindekiyle aynı olması mümkün mü?
TSİM'in son ekran görüntüsünü e-posta ile iletmenizi rica ederiz.
Reçete sekmesinde reçete oluştururken yazılmak istenen bazı ilaçları ilaç listesinde bulamamaktayız. Listede ilaç ekleme butonu eklenirse veya ilaç listesi güncellenirse iyi olur. (örneğin:voltaren sr 75 mg film tablet)
İletilen ilaçlar belirli dönemlerde sisteme yüklenmektedir. İlaç bilgisinin sağlıklı girilebilmesi için bir form oluşturulmuştur. Reçete üzerine yazılacak bilginin eksiksiz olması için belirttiğimiz formun eksiksiz doldurulması zorunludur. Şayet ilaç https://www.titck.gov.tr/ kayıtlarında mevcut değilse ilaç listesine eklenmez.
Merhabalar tedavi sürecinde ve sonrasında hastaların kartını arayıp bulmakta tc kimlik numarasının kullanmak istiyoruz isim ile aramalarda isim benzerliği sebebiyle birçok karışıklık oluşuyor yardımlarınızı rica ederiz.
Hasta arama ekranında yer alan Soyad veya Ad alanlarından birisine en az iki harf girişi yapıp "Ara" düğmesine tıklarsanız liste halinde benzer isimlilere ulaşırsınız. Listede yer alan TCNo alanında sıralama yaparak aradığınız hastayı bulabilirsiniz.
E fatura sistemine nasıl erişim sağlayabilirim?
Ayarlar > Hakkımızda bölümünü tıklayıp; Dr.DENTES e-Belge başlığında yer alan yönergeleri takip edebilirsiniz.
Merhaba,
Hasta planlamasında yapılan fiyat değişikliklerini üzerine geldiğim zaman görebiliyorum. Ancak değişiklik yapan kullanıcıyı da görmek istiyorum. Mümkün müdür?
Uzun vadeli iş planımızda LOG kayıtlarını yönetici yetkisine sahip kullanıcının görmesini sağlamayı planlıyoruz.
Bir hastaya aynı randevusunda hem dolgu hem diş çekimi yapmak istediğimizde şimdiki sistemde sadece birini seçebiliyoruz. Bence randevu verirken kanal, dolgu, ölçü vs seçeneklerden birkaç tanesine tik koyarak seçebilmeliyiz. Böylece personelimiz hazırlığını ona göre yapar.
Haklısınız, şimdilik tek seçim mevcut. Notlar bölümüne ilave ihtiyaçları yazarak geçici çözüm sağlayabilirsiniz.