HASTA > Not ve Görüntü'de görüntüler karşılaştırma ekranına Dr.DENTES'e yüklenme sırasında göre gelmektedir.
Görüntülerin seçim sıralamasına göre sol üst + sağ üst + sol alt + sağ alt şeklinde gösterilmesini istiyorum. İyi çalışmalar.
HASTA > Not ve Görüntü'de görüntüler karşılaştırma ekranına Dr.DENTES'e yüklenme sırasında göre gelmektedir.
Merhabalar. Önceden yazdığımız reçeteleri nerden görebiliriz? Yardımcı olur musunuz Kolay gelsin.
HASTA > Reçete'den ilgili hastaya kesilen tüm reçetelere ulaşabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Reçete sayfasını inceleyebilirsiniz.
Defter kısmında eski hekimlerin isimlerinin çıkmasını istemiyoruz. Ayarlar kısmında diş hekimi sil yaparsak. Hekimin eski yaptığı işler ve aldığı paralarda kayıp verimiz olur mu? ne yapmalıyız.
Herhangi bir hastaya bağlı ya da adına kayıt bulunan hekim silinemez. Hekimi AYARLAR > Dişhekimi'nden pasif duruma alabilirsiniz. Pasif durumda olan hekimler; HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve HASTA > Reçete sayfalarında görünmez. RANDEVU sayfasında görünür ama randevu verilemez. RAPOR sayfalarında listenin en altında kırmızı renkli olarak görünür.
Hasta kartında hasta randevuya gelmediğinde ya da geç gelmesi durumunda bir buton ile işaret konsa ve 3 randevusuna sadakatsiz davranan hastanın randevu butonu sinyal vererek hekimi ya da sekreteri "randevusuna sadakatsiz hasta" olarak uyarsa. Olabilir mi?
Dr.DENTES'te randevu artık daha da akıllı! Yeni yapılan geliştirmeler ile;
- HASTA > Hasta Kartı'ndan hastayı "Güvenilmez" olarak işaretleyebilirsiniz.
- RAPOR > Liste'den "Güvenilmez" hastaların listesini alabilirsiniz.
- RANDEVU'dan randevu oluştururken seçtiğiniz hasta "Güvenilmez" olarak işaretliyse uyarı gösterilir. Ayrıca "Güvenilmez" durumundan bağımsız olarak hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği de gösterilir.
Dishek.org bilgilerim güncel değil.
dishek.org ve smileparadise.org yayın durumunuzu ve gösterilen bilgilerinizi kendiniz Dr.DENTES'ten belirleyebiliyorsunuz.
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Dişhekimi ve AYARLAR > dishek.org sayfalarını inceleyebilirsiniz.
İki sorum var.
1. Gider kalmelerini aylık olarak görmek istiyorum. Gider kartı altında market harcamalarına girdiğimde tüm ayları görüyorum.
2. Gider kaleminde aylık olarak tüm giderleri görebileceğim bir sayfa var mı. Mesela nisan ayı gider arattığımda market / diş deposu vb şeklinde kalem kalem hepsinin tutatlarını görmek istiyorumç bu şekilde bir sayfa var mı?
Teşekkürler.
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Defter, RAPOR > Gider ve RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet sayfalarını inceleyebilirsiniz.
Randevu verilirken programın hastanın önceki randevu sadakatini göstermesi iyi olmuş. Programcılara teşekkür ederim. Ancak geçmişte hastanın randevu kartına geldi gelmedi seçeneklerini dikkatle işlemediğim için güvenilir hastalarımda güvenilmez görünüyor. Belki bu randevu sayılarını sıfırlama seçeneği verirseniz durumu kurtarabiliriz. Ayrıca randevu kartında seçenek işaretlemedğimizde, "gelmedi" seçeneği otomatik işlenmemeli.
Emeğimize gösterdiğiniz takdir için teşekkür ederiz. Siz değerli hekimlerimizin hayatını kolaylaştıracak fikirleri üretmeye devam edeceğiz, bu aşamada sizlerin fikirlerini de önemle ele alıyoruz.
Randevu oluştururken "hastanın geçmişte kaç randevusuna gelmediği verisi" sadece BİLGİ amaçlı gösterilmekte olup, Hasta Kartı'ndan elle işaretlenebilen "Güvenilmez" durumuyla doğrudan bir bağlantısı bulunmamaktadır. Dolayısıyla hasta geçmişte X randevusuna gelmedi şeklinde gösterilerilen ifade o hastanın "Güvenilmez" olduğu anlamına gelmez ve Hasta Kartı'nda işaretlenmemiş ise "Güvenilmez" şeklinde bir uyarı gösterilmez.
Randevular varsayılan olarak "Gelmedi" durumunda oluşur. Hastaya randevusuyla aynı gün içerisinde herhangi bir diyagnoz, planlama veya tedavi kaydı işlenirse Dr.DENTES randevusunu otomatik olarak "Geldi" durumuna çevirir.
Yanlış girilen uss verisini nasıl düzeltebiliriz?
RAPOR > USS'den silebilir, ardından düzeltmelerinizi yapıp normal gönderim sürecini işletebilirsiniz.
Merhaba. Son 10 gündür program, randevularda kendi kendine değişiklik yapıyor. Mesela hastanın randevusu 17:30 diyelim, 15:00'e alıyor. Hatta bazı hastalarda günde bile kayma olmuş. Bu sorunla karşılaşan sadece biz miyiz?
Dr.DENTES kullanıcıdan komut almadığı sürece herhangi bir işlem yapmaz.
Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte tam olarak hangi hastanın hangi randevusunda bunu yaşadığınıza dair bir kaç örnek iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve akabinde bu işlemlerin tam olarak hangi tarih-saat-dakika-saniyede, hangi kullanıcınız tarafından, hangi IP adresi üzerinden, hangi internet tarayıcısı ile yapıldığının tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.

Hasta kimlik bilgileri içinde "Yakının Adı" ve "Tel" kutusu olduğu gibi, ayrıca "Anne adı" ve "Baba adı" kutularına da ihtiyaç duyuyorum.
Hasta Kartı'ndaki "Yakınının Adı" ve "Yakınının Telefonu" alanlarından daha fazla iletişim bilgisi kaydetmek için dilerseniz Hasta Kartı'ndaki diğer "Telefon", "Cep Telefonu" ve "Sabit Telefon" alanlarını kullanabilir, dilerseniz de HASTA > Not ve Görüntü'den not olarak girişini yapabilirsiniz.