AYARLAR > Dişhekimi'nden çalışmayan hekimlerin durumunu pasif yapabilirsiniz. Pasif durumda olan hekimler HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral, HASTA > Reçete ve RANDEVU sayfalarında görünmez ve yeni kayıt eklenmez.
Klinikten ayrılan doktorları randevu ekranından kaldırabilsek keşke. Diğer şekilde liste sürekli uzar gider her doktor ayrıldığında.
AYARLAR > Dişhekimi'nden çalışmayan hekimlerin durumunu pasif yapabilirsiniz. Pasif durumda olan hekimler HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral, HASTA > Reçete ve RANDEVU sayfalarında görünmez ve yeni kayıt eklenmez.
Diş hekiminin sadece kendi hastasının bilgilerine ulaşmasını nasıl yapıyoruz.
AYARLAR > Kullanıcı sayfasından o kullanıcıya ait yetkilerde "HASTA (Hepsi)" yetkisini kaldırarak kullanıcının sadece kendi hekimine ait kayıtları görmesini sağlayabilirsiniz.
Merhaba. Alınan para kısmında alınan ödeme yanlış hekim üzerine atılmış. Düzeltme yapılamıyor. Nasıl düzeltilecek.
HASTA > Hesap'tan düzenleme yapmak istediğiniz ödemeyi seçtikten sonra turkuaz renkli "Değiştir" düğmesi ile düzenleme yapabilirsiniz. Değiştir düğmesi görünmüyorsa giriş yaptığınız kullanıcının yetkileri kısıtlı olabilir.
Geçmişe yönelik panoramik film görüntüsünü yüklerken röntgenin alındığı tarihe göre kaydetme seçeneği olsa iyi olur.
Görüntüler yüklendiği zamanın tarihini alır. Geçmiş tarihli görüntülerinizi yükledikten sonra HASTA > Not ve Görüntü'deki Notlar bölümünden yeni not girişi sırasında "Açık görüntü ile eşleştir" kutusunu işaretleyip görüntü tarihlerini not olarak kayıt edebilirisiniz. Görüntü açıkken eşleştirilmiş not varsa ilgili notun arkaplanı sarı renkli olur. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (Yardım) ulaşabilirsiniz.
Merhaba, hastaya yazdığımız notların çıktısını almak istiyorum nasıl yapabilirim? 2. sorum bir hastaya ait şimdiye kadar alınmış tüm randevuları sıralayabileceğim bir ekran var mı?
HASTA > Hasta Kartı'ndaki "Yazdır" düğmesinde bulunan Hepsi seçeneği ile notlar dahil hastaya ait tüm bilgileri yazdırabilirsiniz.
HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Rand. Tar." kutusunun bitişiğindeki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait geçmiş gelecek tüm randevuları görebilirsiniz. Ya da RAPOR > Randevu'dan Ad Soyad yazarak istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.
Randevu durumu varsayılan +geldi olsa ve personel o gün geriye dönüp sadece gelmeyenleri işaretlese daha kolay olacak. Durumu otomatik olarak +geldi şeklinde ayarlamak mümkün mü?
Randevu, durumu "- Gelmedi" olarak seçildiyse ve randevu günü hastaya diyagnoz, planlama veya tedavi işlendiğinde Dr.DENTES randevu durumunu otomatik "+ Geldi" olarak değiştirir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.
Merhaba, örnek vererek maruzatımı daha rahat anlatabileceğim. Kanal tedavisi başladım ilk seans sonunda hastadan ücretin yarısını aldım. Faturayı o gün kesmem gerekiyor çünkü kredi kartı ile ödeme yaptı. Tedavinin yarısını nasıl faturalandıracağım bilemiyorum.
Dr.DENTES'te parçalı farura kesilebiliyor. Tedaviyi HASTA > Oral'dan işlediyseniz HASTA > Fatura'dan tedavinin sadece ücretini aldığınız kısmına fatura kesebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Fatura sayfasındaki ipuçlarını inceleyebilirsiniz.
Hastadan SMS ile KVKK onayı alamıyor personelim. "Erişim engellendi. (Hasta uygun değil)" mesajı alıyor. Aynı hastadan ben SMS ile KVKK onayı alabiliyorum. Hangi izinler gerekiyor personelim için?
Hastadan SMS ile KVKK onayı alınabilmesi için kullanıcının Hasta Kartı'nda "Göster" ve "Yeni" yetkilerinin olması, "Hasta (Hepsi)" yetki grubunda ise "Göster" ve "Değiştir" yetkilerinin olması gerekir.
Uyarıların tamamını nasıl görebiliriz?
Sadece okunmamış (işaretlenmemiş) son 100 uyarıyı görebilirsiniz. Okunmamış daha eski uyarıları görebilmek için görünen uyarıları okundu olarak işaretleyebilirsiniz.
Okunmamış uyarı sayısı 100 ve üzeri olduğunda "Uyarı sistemi" otomatik kapanır. AYARLAR > Klinik'ten uyarı sistemini tekrar açtığınızda okunmamış uyarı sayısı 100'ün altına indirilmezse uyarı sistemi otomatik olarak tekrar kapanır.

Merhaba, 2022 yılı TDB tarifesine geçiş yapamıyorum. Yeni tarifeyi güncellediğim halde tekrar 2021 tarifesi geçerli oluyor. Desteğinizi bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.
Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2022'ye aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.