Değerlendirme için örnek onam formunuzu AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki e-posta adresimize iletmenizi rica ederiz.
Selamlar. Onam formlarında hareketli protezler için onam bulamadım. İlave etme şansımız var mıdır? Özellikle alt protezlerde tutuculuk sıkıntısını bildiren.
Değerlendirme için örnek onam formunuzu AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki e-posta adresimize iletmenizi rica ederiz.
İyi günler rapor kısmında yeni hastaları görme şansımız var mı hangi doktor ne kadar yeni hasta bakmış gibi.
RAPOR > Liste'den görmek istediğiniz hasta bilgilerini, "Dişhekimi" ve "Kayıt Tarihi"nin göster sütunlarını işaretleyip, "Kayıt Tarihi"nin en küçük ve en büyük kutusunu da bakmak istediğiniz tarih aralığına göre yeni hasta kayıtlarınızı görebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.
Merhaba. Hasta araması yaparken adı soyadı son görülme gibi sekmelerin yanında doktorunu da gösteren bir ayarı olsa biz kullanıcılar için çok daha kolay olurdu.
RAPOR > Liste'de arama yaparken "Dişhekimi" sütunun da göster kutucuğunu işaretleyip hastanın hekimini görebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.
Merhabalar sms gitmiyor. Kredimiz mi bitti acaba durum nedir? Kontrol edebilir misiniz?
SMS gönderimlerinde problem görünmüyor. SMS krediniz azalmış. Muhtemelen otomatik gönderim için yetersiz kaldığından gitmiyor. Kalan SMS kredinizi siz de sağ üstteki hekim adına tıklayarak görebilirsiniz. (Uyarı sisteminiz açıksa kredi azalırken Dr.DENTES sizi bilgilendirir.)
Selamlar. Z. ÖZ adlı hastamız soyadından hasta arama yaptığımızda çıkmıyor? Biz mi birşeyi yanlış yapıyoruz? Bir eksiklik mi var?
Yazma esnasında görünen sonuçlar 10 adet ile sınırlıdır. Soyadında "ÖZ" geçen 10'dan fazla hastanız varsa ilgili hasta alfabetik olarak ilk 10'a girememiş olabilir. Bu durumda ya ad bilgisini de yazmanız ya da soyadında "ÖZ" geçen tüm hastaları listelemek için "Ara" düğmesine tıklamanız gerekmektedir.
TSİM raporunda "Sabit Protez Üye Sayısı"nın eksik hesaplamasına sebep olan bir problem tespit edilmiştir. Gerekli düzeltme yapılmıştır. Değişiklik 03.09.2021 15:10 tarihinden sonra oluşturulacak TSİM raporlarında geçerli olacaktır.
Bakiye sorgulaması yapıp hasta borç sırasına göre ayarlama yaptıktan sonra Excel e aktarma yaparken bizim yapmış olduğumuz sıralamayı değil tekrar yeni sıralama yapıp aktarmakta bununla alakalı bir ayar butonu var mıdır?
Raporlar için yaptığınız sıralama Excel'e aktarılamamaktadır. Sıralamayı Excel dosyanızda da yapmanız gereklidir.
Gecenin bir yarısında telefonumuzda cevapsız bir çağrı görüyoruz. Hastanın bizim hastamız mı yoksa yabancı bir hasta olup olmadığını programdaki "hasta arama" bölümünde isim ve soyisim dışında, telefon numarası ile de arama seçeneği olmalı
RAPOR > Liste'de hastanın görmek istediğiniz bilgilerinin (ad, soyad gibi) sütunlarının göster kutucuğunu işaretleyip, telefonun "içinde geçen" kıstasına hastanın numarasını girerek hastayı görebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.
Merhaba, sizinle daha öncede paylaştığım bir konuda tekrar öneride bulunmak istiyorum. Hastalara fatura keserken geçmişte yapılan işlemlerini tek tek çıkarmak yerine yeni yapılan işlemleri seçip fatura kesebilsek daha kolay olur.
HASTA > Fatura'nın sağ üst tarafındaki "Ayarlar" düğmesi ile yeni faturada en fazla kaç günlük tedavilerin listeleneceğini ayarlayabilirsiniz.
Randevu arama butonu ve randevular için çöp kutusu özelliği getirilmesi çok iyi olur. Randevu aramak için tek tek bakılması oldukça zor bir durum
Randevular için silme özelliği mevcuttur. Randevuya tıkladığınızda açılan pencerede kırmızı renkli silme düğmesi yer alır, eğer bu düğme sizde mevcut değilse kullanıcınızın yetkisi kısıtlıdır. RAPOR > Randevu'dan randevu kayıtlarınızda arama yapabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RANDEVU ve RAPOR > Randevu sayfalarından ulaşabilirsiniz.