Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Bakiye sayfasını inceleyebilirsiniz.
Merhaba iyi günler. Hangi hastanın ne kadar ödemesi kaldı hepsini bir sayfada görüntüleyebilmemiz mümkün mü?
Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Bakiye sayfasını inceleyebilirsiniz.
Randevuları kopyala taşı butonlarıyla sonraki haftalara taşımaya çalıştığımda hata mesajı çıkıyor. Sadece bende olan bir durum mu?
Yapılan kontrollerde herhangi bir problem tespit edilmedi. Mesai saatlerimiz içerisinde iletişim numaramızdan ulaşarak uzak bağlantı ile inceleme talep ediniz.
Dişlerin üstüne not alabiliyor muyuz? Daha önce kullandığım programda tedavi ekranında dişin üstüne geldiğimizde not alabiliyorduk çok kullanışlı bir özellikti. Ben mi keşfedemedim böyle bir özellik yok mu?
HASTA > Oral'de diş numaralarına tıklayıp ilgili dişe not yazabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz.
Defter bölümü kaldırıldı mı, erişim sağlayamıyoruz.
Yetkileriniz kısıtlanmıştır.
Msj yaşamıyoruz erişim sağlanmıyor neden acaba?
Kullanıcı yetkileriniz kısıtlanmış olabilir. Kontörünüz bitmiş olabilir. Uzak bağlantı yazılımı ile sorun gösterildi. Bu tür acil konularda iletişime geçiniz.
Randevu saatine 2 saat kala SMS gitmesini ayarlayabiliyor muyuz? SMS atılıp gelmeyen hastalar türedi (Ayrıca deneme amaçlı kendime attığım smsler gelmiyor, hasta olarak kayıtlıyım, telefonum kayıtlı SMS kredisi düşüyor, ama SMS bana ulaşmıyor.)
Şu an randevudan x saat önce otomatik sms gönderimi imkanı bulunmamaktadır. Diğer konuyla ilgili olarak bilgisayarınıza uzaktan bağlantı gerçekleştirilmiş ve kendi hasta kartınızdaki telefon numarasının yanlış girildiği görülmüştür. Bu gibi durumlarda SMS'lerinizin akıbetini AYARLAR > SMS Gönder sayfasının sağ üst tarafındaki SMS Gönderim Raporu bölümünden takip edebilirsiniz.
Mesaj gitmiyor.
Yapılan kontrollerde herhangi bir problem görülmedi. Yaşadığınız durumla ilgili tarih, saat, alıcı bilgisi gibi detayları e-posta olarak iletmeniz halinde detaylı inceleme yapabiliriz.
SMS özel ifadelerine yeni eklediğimiz "Hasta Kimlik Numarası"nı SMS mesajlarınızda kullanabilirsiniz. AYARLAR > SMS Gönder'deki "Özel İfadeler"den ilgili anahtar kelimeyi alıp sağ üstteki "SMS Ayarları"ndaki mesaj şablonlarınıza ekleyebilirsiniz.
TSİM verilerimizi doldurmak için sistemden detaylı arama nasıl yapabiliriz? Mesela; 00/00/2000 ile 00/00/2000 tarihleri arasında süt dişi çekim yapılan hastaları listelemek istiyoruz.
RAPOR > Tedavi ve RAPOR > Tedavi Sayacı'ndan tedavi ve hasta sayılarıyla ilgili rapor alabilirsiniz. Ancak TSİM'de yaş gruplarına göre ve daha detaylı veri isteniyor. Bu verilere buralardan ulaşılamaz. Sadece bu iş için yapılmış TSİM'e girilecek verilerinizi otomatik hesaplayan RAPOR > TSİM'i kullanabilirsiniz.
Randevu bölümünde durum kısmında; geldi, gelmedi, ertelendi gibi sekmelerin içerisine "teyit edildi. geliyor." gibi bir durum da ekleyebilir miyiz? Teşekkürler.
Bunun için "Onaylandı" durumunu kullanabilirsiniz.