Şikayetinizi daha iyi anlayabilmemiz için mesai saatleri içerisinde destek hattımızdan bize ulaşmanızı bekliyoruz.
Bu gün, planlamada her işlemde "Bu işlem sadece süt dişlerinde uygulanabilir " şeklinde bir uyarı çıkıyor.
Şikayetinizi daha iyi anlayabilmemiz için mesai saatleri içerisinde destek hattımızdan bize ulaşmanızı bekliyoruz.
İyi günler,
Hastalar arasından borçlu olanları listelemeyle ilgili sorun yaşıyoruz. Kliniğimizde sistemi kullanan 2 hekimiz. Örneğin: Diyelim ki bir hastanın hasta kartına girdiğimizde diş hekimi kısmında 1. hekim yazıyor. Hastaya birkaç işlem yapıyor. Daha sonra 2. hekim de birkaç işlem yapıyor. Ama borç sistemine girdiğimizde hasta kartındaki hekim kim ise tüm borç onda görünüyor, yani 1.hekimde. Borçlandırma hasta kartındaki hekime göre değil de işlem yapan hekime göre ayarlanırsa eğer bu sıkıntı ortadan kalkabilir. Diğer türlü 2. hekime borcu olup hasta kartında 1. hekim görünen hastaların ayrımını yapamıyoruz. Geriye dönük ödenmeyen borçlara bakarken 1. hekim ile 2. hekim arasında karışıklık oluyor. Bu konunun araştırılıp mümkünse düzeltilmesini rica ediyorum.
Hasta tedavilerini işlerken hekim seçimi yapabilirsiniz. Hastanın kliniğe olan borcunu Rapor->Bakiye'den görebilirsiniz. Hangi hekim ne kadar iş yapmış kısmını ise Rapor -> Hakediş'ten alabilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Yardım (?) bölümüne göz atabilir, şayet sorularınıza cevap bulamazsanız destek telefonlarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Hastalar için alt kullanıcı profili oluşturulursa çok başarılı olur.
Hastalar kendilerine yapılan planları, tedavi sürecini detaylı, fotoğraflı şekilde kendi tedavilerini takip edebilirler.
Hasta Kartı'nda bulunan Erişim Kodu: Hastaya özel koddur. Hasta bu kodu kullanarak, internet siteniz üzerinden randevularına, tedavilerine ve görüntülerine ulaşabilir. Web siteniz Sanal Yazılım Ltd. tarafından sağlanan web servislerine erişmelidir. Daha ayrıntılı bilgi için bize başvurabilirsiniz.
TSİM raporundaki "Poliklinik Muayene Sayısı" ifadesi "Poliklinik Sayısı" olarak güncellendi. Hesaplama yönetimi de bu doğrultuda ve bakanlığın TSİM dokümanlarında olduğu gibi "ilgili ay içerisinde kuruma yapılan başvuru sayısı"nı verecek şekilde güncellenmiştir. Değişiklik 09.04.2021 17:45 tarihinden sonra oluşturulacak TSİM raporlarında uygulanacaktır.
Kazara eski hasta kaydı üzerine YENİ hasta kaydı yazılmasını önlemek üzere hasta ad veya soyad değişikliği yapılırken uyarı gösterilmesi sağlandı.
Hasta tedavi kayıtlarım siliniyor
Yapılan telefon görüşmesine istinaden işlemi hangi kullanıcının, ne zaman, ne şekilde yaptığına dair log kayıtları incelemesi için sizden işlem ayrıntılarını bekliyoruz.
AYARLAR > Kullanıcı'ya yeni eklediğimiz "İzin Verilen IP'ler" özelliği ile kullanıcının giriş yapabileceği IP adreslerini kısıtlayabilirsiniz. Böylece kullanıcı, "Kullanıcı Adı" ve "Şifre"yi bilse dahi Dr.DENTES'e sadece izin verdiğiniz IP adresinden giriş yapabilir.
Selamlar. Android telefondan randevulara bakarken, hastanın üzerine tıkladığımızda buradan hasta kartına gitmenin bir kısayolu var mı?
Bilgisayarlarda ilgili randevuya farenizin sağ tuşu ile tıklayarak, dokunmatik cihazlarda ise basılı tutarak ilgili hastanın kartına gidebilirsiniz.
Dr.DENTES Reçete modülü ilaç listesi güncellendi.
Hastanın diş rengini yazacağımız bir bölüm olmalı. Hastanın mesleği gibi bir sekme açılması uygun olur.
Hasta kartında MESLEK isimli alana hasta mesleğini yazabilirsiniz.
Hasta diş rengi birden fazla olabileceğinden; kron/köprü olarak işlenen tedavi açıklamasına ekleyebilirsiniz. Not ve Görüntü bölümüne ekleyebilirsiniz. Gider Kartı ->Gider'de Aldığımız Mal/hizmet'i "Diğer" haricinde seçerseniz Diş Laboratuvar kartındaki tüm ayrıntıları yazabilirsiniz. Hatta İş AŞAMASI bölümünden tüm geliş gidiş zamanlarını ve durumunu takip edebilirsiniz...