Interacțiunile Utilizatorului

2024 tarifesi ne zaman yüklenecek acaba?

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

TDB 2024 tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.

AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2024 olarak değiştirebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasındaki AYARLAR > Tarife başlığı altında bulunan "Tarife Ekleme, Varsayılan Yapma ve Hasta Aktarma" isimli videodan destek alabilirsiniz veya menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

TDB 2024 tarifesi yayınlandı. Yeni yıla geçmeden ekleyebilirseniz çok güzel olur. Teşekkürler.

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

TDB 2024 tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.

AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2024 olarak değiştirebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasındaki AYARLAR > Tarife başlığı altında bulunan "Tarife Ekleme, Varsayılan Yapma ve Hasta Aktarma" isimli videodan destek alabilirsiniz veya menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

2024 tarifesi yayınlandı ancak listeye dahil edilmemiş.

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

TDB 2024 tarifesi yüklendi. Üstte çıkan bilgilendirme mesajına tıklayarak veya AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "Yeni" düğmesiyle ekleyebilirsiniz.

AYARLAR > Tarife sayfasında yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2024 olarak değiştirebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasındaki AYARLAR > Tarife başlığı altında bulunan "Tarife Ekleme, Varsayılan Yapma ve Hasta Aktarma" isimli videodan destek alabilirsiniz veya menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Defter kısmında neden hekimlerin aldığı ücretler ayrı ayrı görünmüyor? Herkes kendi bakiyesini görse daha doğru olacak. Kimse kimsenin tahsilatını görmesine gerek yok bence.

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

Defter raporunu kliniğin kasa raporu olarak düşünebilirsiniz. Kasa raporunda tüm veriler gösterilmelidir. Ancak yine de her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi)" yetkisi kaldırılabilir. Bu yetkideki kullanıcı sadece kendisine bağlı hekimin ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır. Bunu yapabilmek için her hekime ayrı kullanıcı oluşturmalı ve bu kullanıcıları oluştururken Dişhekimi bölümünden ilgili hekimi seçmelisiniz.

Hastanın kartını açtığımızda anamnezindeki hastalığının direkt karşımıza çıkması çok daha iyi olabilir. Birde hastanın 1. planlamasında bir dişi kanal tedavisi planlıyoruz 2. planlamadaki şemada da aynı dişte kanal tedavisi şekli gösteriliyor. Planlama ve tedavide işlemler ayrı ayrı şematize edilirse iyi olur. İyi çalışmalar.

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

Hastaya girilmiş bir anamnez kaydı varsa Hasta Kartı'ndaki Anamnez düğmesi yanıp söner. Ayrıca AYARLAR > Klinik'teki "Hastada önemli notları göster" ayarını açtığınızda hastanın Not ve Görüntü'den "Önemli" olarak işaretlenen notları Hasta Kartı ve Oral'e girişte gösterilir.

1. Planlama'ya girilen tedavi kaydına ait şema 2. Planlama'da zaten gösterilmez. Planlamalar ayrı ayrı şematize edilir. Ancak Diyagnoz kaydı olarak bir işlem girildiyse bu tüm planlama şemalarında ve tedavi şemalarında gösterilir.

Kliniğimiz sağlık turizmi kapsamında %80 yabancı hasta bakıyor. Örneğin 10bin kayıtlı hastamız olsun, bunların 2bini yerli hasta olsun. Yerli hastalarımız için toplu SMS göndermek istersek (bayram vs) tek tek ayıklayamıyoruz. "Hepsi" seçildiğinde 10 bin SMS gönderilip 10bin kontur düşüyor ama 2bin SMS iletilmiş oluyor. Bu durumda bizim aleyhimize ve gereksiz bir harcama oluyor.
SMS gönderim ayarlarında en azından "+90" ve "diğerleri şeklinde seçenek verilmesi gerekir. Böylece yerel hatlara SMS gönderildiğinden emin olunur.
İvedilikle çalışma yapmanızı rica ediyorum. İyi çalışmalar.

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

SMS'ler sadece Türkiye telefon numarası şablonuna uygun numaralara gönderilmektedir. Toplu SMS gönderirken alıcılardan "Hepsi"ni seçseniz bile yabancı numaralara gönderim yapılmaz.

Merhaba, toplu SMS gönderimi yapıldığında ulaşmayan SMS'ler konturdan düşüyor mu? Daha önce kullandığım şirkette sadece iletilen SMS'lerin konturları harcanıyordu. Bilgilendirme sayfalarınızda bu konuya dair bir açıklama göremedim.

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

Dr.DENTES doğrudan bir SMS servis sağlayıcısı olmadığından ve SMS servis sağlayıcımızla böyle bir anlaşmamız olmadığından hatalı veya kullanılmayan cep numarasına gönderilen smsler de krediden düşmektedir.

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

Aşağıdaki eğitim videoları BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasına eklendi.

- AYARLAR > Klinik: "Klinik Bilgilerini Düzenleme"
- AYARLAR > Klinik: "Klinik Logosunu Ekleme"
- AYARLAR > Randevu: "Randevu Sayfası Ayarlarını Düzenleme"

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

Para tahsilatını kimin ne zaman eklediğini görebilmeniz sağlandı. HASTA > Hesap'taki Alınan Paralar bölümünde fareyi ilgili tahsilatın üzerine getirerek ayrıntılara ulaşabilirsiniz.

Merhaba hekimlerimize rapor kısmını açtığımızda tüm kliniğin gelir gider her hareketi açılmış okuyor. Acaba sadece hekimin kendi raporunu göreceği şekilde nasıl ayarlama yapabiliriz? Teşekkür ediyorum.

Software de management al cabinetelor dentare Dr.DENTES

Evet, her hekim için ayrı kullanıcı oluşturmalı ve bu kullanıcıları oluştururken Dişhekimi bölümünden ilgili hekimi seçmelisiniz.

Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı sadece kendine bağlı hekimin ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.

Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a ne ajuta în eforturile noastre de marketing. Continuând să navighezi pe site-ul nostru sau închizând acest banner, confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Politica Cookie-ul nostru.
Whatsapp