TR:
AYARLAR > Kullanıcı’ya "RANDEVU (Tüm Hekimler)" yetkisi eklendi. Bu yetki ile kullanıcının sadece kendi hekimine bağlı randevuları ya da tüm hekimlerin randevularını görmesini sağlayabilirsiniz.
Najnoviji softver za upravljanje stomatološkom klinikom koji razvijamo od 1992. godine. Interaktivan, online, jednostavan pristup odakle god i sa bilo kog uređaja. Inteligentna radna logika zasnovana na predviđanju i iskustvu olakšava vam život prepoznavanjem vašeg načina rada.
Možete ga koristiti sa bilo kog mesta sa Apple Mac, Windows, Linux, tablet, telefon i Smart TV! Nije potrebno preuzimanje i instalacija!
Svaki virus, kvar uređaja, lopov, poplava, požar, zemljotres, itd. Ne može uticati na vaše podatke u oblaku!
Uvek koristite najnoviju verziju! Imajte sve što izađe sveže. Nemojte koristiti ustajale, zastarele ili lažne stomatološke softverske proizvode.
Dodajte onoliko stomatologa i korisnika koliko želite, napravite fleksibilno ovlašćenje za svoje korisnike!
Ispod možete videti cene paketa za . Ako ne možete da vidite cene, kontaktirajte nas.
* Telefon, Tablet, Računar, Apple Mac, Pametni TV
Kada se prekorače ograničenja plana, nalog se pomera na gornji plan. Nakon što se primi uplata razlike. USS/e-Nabız sistem je dostupan samo za Tursku, a njegova naknada nije uključena za Tursku.
Da, vaše informacije / podaci u drugom softveru, Google kontaktima ili tabelarnoj tabeli, kalendar će biti prebačen na Dr.DENTES uz malo troškova. Možete nas kontaktirati za detaljne informacije.
Ne. Možete ga koristiti sa bilo kog mesta kada se povežete na internet sa Apple Mac, Windows, Linux, tablet, smartphone i Smart TV. Dr.DENTES ne zavisi od bilo kog operativnog sistema ili uređaja.
Vaši podaci se čuvaju šifrovani na našim serverima. Samo oni koji znaju vaše podatke za prijavljivanje Dr.DENTES mogu da vide vaše podatke. Sigurnost podataka je obezbeđena na našim serverima. Sa SSL sertifikatom koji se koristi na Dr.DENTES serverima, podaci između naših korisnika i sistema se šifriraju i prenose bezbedno.
Možete započeti bilo koji paket koji želite. Ako prekoračite ograničenja, možete nadograditi na sledeći paket plaćanjem naknade za razliku. Veličina podataka je promenljiva. Veličina podataka može se izračunati na sledeći način;
TR:
AYARLAR > Kullanıcı’ya "RANDEVU (Tüm Hekimler)" yetkisi eklendi. Bu yetki ile kullanıcının sadece kendi hekimine bağlı randevuları ya da tüm hekimlerin randevularını görmesini sağlayabilirsiniz.
EN:
The "Appointment (All Dentists)" permission has been added to OPTIONS > User. With this permission, the user can view either only the appointments related to their assigned dentist or all dentists' appointments.
RAPOR > Gelen e-Fatura'da fatura listesine "Faturayı Kesen (VKN)" sütunu eklendi. Faturayı düzenleyenin vergi/tc numarasının gösterildiği bu sütun Excel'e aktarımda da yer alır. Ayrıca sayfanın üst tarafındaki "Faturayı Kesen" filtresiyle faturayı düzeleyenin vergi/tc numarasına göre sorgulama yapılabilir.
Merhaba. Gelen e-fatura listesinin excel ile dökümünü aldığımızda, gelen faturanın muhatabının (faturayı düzenleyenin) tc veya vkn numarasının satır bazında gösterilmesi mümkün olabilir mi? Teşekkürler.
RAPOR > Gelen e-Fatura'da fatura listesine "Faturayı Kesen (VKN)" sütunu eklendi. Faturayı düzenleyenin vergi/tc numarasının gösterildiği bu sütun Excel'e aktarımda da yer alır. Ayrıca sayfanın üst tarafındaki "Faturayı Kesen" filtresiyle faturayı düzeleyenin vergi/tc numarasına göre sorgulama yapılabilir.
Sanal Yazılım Bilgisayar San. ve Tic. Ltd. Şti.
AdresaAkdeniz Mh. 1353 Sk. Taner İş Merkezi No: 1/204 İZMİR, TÜRKİYE
Telefon+90 (506) 188 20 19
E-poštaBankovni Računi
Primalac: Sanal Yazılım Bilgisayar Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
Bank: İş Bankası - Filijala İzmir
IBAN (TRY): TR29 0006 4000 0013 4003 2571 92
IBAN (EUR): TR43 0006 4000 0023 4002 7380 82
IBAN (USD): TR68 0006 4000 0023 4002 7428 70
SWIFT: ISBKTRIS
Merhaba diyagnoz kısmında daha önce yapılmış işlemlerde farklı renk kullanılabilir mi tedavi kısmında görüntülenirken kimin yaptığı konusunda karışıklık oluyor,listeden tek tek bakmak zaman kaybına neden oluyor mesela başkası tarafından yapılmış kanal tedavi grafiği gri renkli olamaz mı? Teşekkür ederim
HASTA > Oral sayfasında bulunan Oral şemanın üstündeki "Diyagnozu farklı göster" kutucuğunu işaretlediğinizde diyagnoz kayıtları gri renkte gösterilir. Ek olarak masaüstü cihazlarda ilgili dişe farenin sağ tuşu ile tıklayarak, mobil cihazlarda ise dişe basılı tutarak; dişe kaydedilmiş diyagnoz, planlama ve tedavi kayıtlarının listesini görebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.