Interakcije Korisnika

Merhaba, Sağlık Turizmi Sempozyumu konuşmacısı avukat hanımın özellikle dikkat çektiği konuyu iletiyorum.
Söylediğine göre hastalardan alınacak olan "Aydınlatma Metni" ile "Açık Rıza Onay Metni" formlarının ayrı ayrı düzenlenmesi gerekli; aksi halde geçerli değildir.
Drdentes üzerinde bu formlar "KVKK Metniniz" başlığı altında tek bir yerde bulunmaktadır. Gerekli düzenlemenin yapılması için programınıza almanızı rica ediyorum.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Birden fazla Onam ve KVKK metni oluşturulabilmesi ve birden fazla onay alınabilmesi sağlandı. AYARLAR > Klinik'de "KVKK Metniniz" ve "Onam Metniniz" bölümlerinde birden fazla KVKK ve Onam metni girebilir, özel ifadeler ile hasta bilgilerinin metinlere otomatik gelmesini sağlayabilirsiniz. HASTA > Hasta Kartı sayfasından onam alırken, hastalarınıza istediğiniz metni gönderebilirsiniz. Onam metinlerinizde "Tedaviler" özel ifadesi kullanıldığında hastaya son bir yıl içerisinde yapılan tedaviler listenir ve seçtiğiniz tedavilere özel onam alabilirsiniz.

Onam formlarının sms ile alınması kolaylık olmuş ancak bazı kritik eksiklikler var. Ayarlara eklenen onam formu için hastaya iletilen linkten hasta okuyup onay verdikten sonra, o metnin üzerinde değişiklik yapılırsa aynı link değiştirilmiş halini gösteriyor.
Hastaların onay verdikleri andaki metnin datasının hasta özelinde hasta kartına sabitlenmesi gerekir. Yani hastalar her zaman kendilerine verilen linke tıkladıklarında gerçekten onayladıkları metne ulaşmalılar.
Örneğin 5 zirkon yapacağım onaylıyor musun diye sms onayı aldıktan sonra metni 5 dişini çekeceğim onaylıyor musun diye değiştirelim; hasta evine gittiğinde tekrar bakayım onam metnine derse 5 dişi çektirmeye onay verdiğini görür. Dolayısıyla sistemin mevcut haliyle hastanın neye onam verdiğinin ispatı mümkün değildir ve sms onamının hiçbir sabit temeli yoktur.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Birden fazla Onam ve KVKK metni oluşturulabilmesi ve birden fazla onay alınabilmesi sağlandı. AYARLAR > Klinik'de "KVKK Metniniz" ve "Onam Metniniz" bölümlerinde birden fazla KVKK ve Onam metni girebilir, özel ifadeler ile hasta bilgilerinin metinlere otomatik gelmesini sağlayabilirsiniz. HASTA > Hasta Kartı sayfasından onam alırken, hastalarınıza istediğiniz metni gönderebilirsiniz. Onam metinlerinizde "Tedaviler" özel ifadesi kullanıldığında hastaya son bir yıl içerisinde yapılan tedaviler listenir ve seçtiğiniz tedavilere özel onam alabilirsiniz.

Merhaba, kolay gelsin.
Hastadan onam alınabilmesi için kutucuk gelmiş, bu bizi çok mutlu etti teşekkür ederiz. Ancak onam hastaya uygulanan her tedavide yeniden alınması gerekilir. Yani hastanın kontrolleri hariç yeni yaptırmak istediği her tedavide bu onay alınmalıdır. O nedenle hastanın diğer gelişleri için de onay alınabilecek bir sistem geliştirilmesi mümkün mü?

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Birden fazla Onam ve KVKK metni oluşturulabilmesi ve birden fazla onay alınabilmesi sağlandı. AYARLAR > Klinik'de "KVKK Metniniz" ve "Onam Metniniz" bölümlerinde birden fazla KVKK ve Onam metni girebilir, özel ifadeler ile hasta bilgilerinin metinlere otomatik gelmesini sağlayabilirsiniz. HASTA > Hasta Kartı sayfasından onam alırken, hastalarınıza istediğiniz metni gönderebilirsiniz. Onam metinlerinizde "Tedaviler" özel ifadesi kullanıldığında hastaya son bir yıl içerisinde yapılan tedaviler listenir ve seçtiğiniz tedavilere özel onam alabilirsiniz.

onam formlarına tıkladığımızda yazdırırken hastanın bilgileri basılmış olarak çıkarsa bence daha şık durabilir.sevgiler

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Hastalarınızdan SMS ile dijital onam alabilirsiniz. AYARLAR > Klinik sayfasında bulunan "Onam Metniniz" bölümüne Onam metni girebilir, özel ifadeler ile hasta bilgilerinin metinlere otomatik gelmesini sağlayabilirsiniz.

klinik olarak sms ile kvkk onayı ve dijital onam almaktayız.ancak şöyle bir açık olduğunu gördüm ve geliştirmek adına sizinle paylaşmak istedim.hasta ilk geldiğinde sms onaylarını alıyoruz.ancak bu onaylar o anki işlemleri için geçerli olan onaylar.aynı hasta 1 sene 2 sene sonra tekrar yeni işlemler için geldiğinde yasal olarak özellikle dijital onamı tekrar almak gerekecektir.bu sayfaya bir buton olarak tekrar onam al tekrar sms onayı al gibi bir şey eklenirse hastanın sonraki işlemleri için de yeniden onam alınmış olacaktır.ilginiz için teşekkür ederim.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Birden fazla Onam ve KVKK metni oluşturulabilmesi ve birden fazla onay alınabilmesi sağlandı. AYARLAR > Klinik'de "KVKK Metniniz" ve "Onam Metniniz" bölümlerinde birden fazla KVKK ve Onam metni girebilir, özel ifadeler ile hasta bilgilerinin metinlere otomatik gelmesini sağlayabilirsiniz. HASTA > Hasta Kartı sayfasından onam alırken, hastalarınıza istediğiniz metni gönderebilirsiniz. Onam metinlerinizde "Tedaviler" özel ifadesi kullanıldığında hastaya son bir yıl içerisinde yapılan tedaviler listenir ve seçtiğiniz tedavilere özel onam alabilirsiniz.

giderlerin gösterildiği bir muhasebe alanı varmı

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

GİDER menüsünden giderlerinizi kayıt edebilir, RAPOR > Defter sayfasındaki "Ödediğimiz" bölümünden gider kartlarına yapılan ödemeleri, RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasından ise gider kartlarına girilen mal hizmetleri görüntüleyebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki, RAPOR > Defter ve RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhabalar Apple bilgisayarımdan rapor yazdırmaya çalıştığımda ilk açılan yazdırma önizlemesinde gri pencere açılmakta bu pencereyi esc ile kapattığımda reçete sayfası sonrasında normal olarak gelmekte ve sonrasında normal olarak yazdırabiliyorum fakat bu durum windows tarafında yok apple tarafında bunu daha kolay nasıl yapabilirim?

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Sorun yaşadığınız bilgisayarda iOS işletim sistemini ve tarayıcınızı son sürüme güncelleyip tekrar deneyebilir misiniz? Yine de sorun devam ediyorsa bize e-posta ile bilgisayarınızın marka/model/yazılım sürümünü içerecek şekilde bilgi vermenizi ve geçici olarak farklı bir tarayıcıdan kullanmanızı öneririz.

Geçmiş randevularda hasta kartına girmeye çalıştığımızda aynı sekme üzerinden giriyor ve randevularda hangi tarih üzerinden baktığımız karışıyor o yüzden yeni sekme üzerinden açılsa güzel olur

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

RAPOR > Randevu'dan istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alıp Ad Soyad'ın yanındaki mavi renkli simgeye tıklayarak hasta kartını yeni sekmede açabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Gider kısmında kendimize göre gider kalemleri oluşturdum. Örneğin “sabit gider” . GİDER-> sabit gider başlığına girince ilk zamandan bugüne kadar olan tüm gider kalemlerini gösteriyor. Ben sadece 2025 yılına ait olanların toplamlarının görünmesinin daha kullanışlı olacağını düşünüyorum. Gider kalemlerinin altına süzme yapabileceğimiz bir kısım eklenebilir mi?

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasında tarih aralığına ve gider kartına göre rapor alıp genel toplamlarını görebilirsiniz. RAPOR > Defter sayfasındaki "Ödediğimiz" bölümünden ise tarih aralığı ve gider kartı belirleyerek ilgili gider kartına yapılan ödemeleri görüntüleyebilirsiniz.


Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki, RAPOR > Defter ve RAPOR > Aldığımız mal hizmet sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Oral ekranında, yazdırırken daimi dişleri ve süt dişlerini birlikte basılması hastaya fiyatlama ve bilgi verirken süt dişi şeması hastaların kafasını karıştırıyor ve asıl dişleri küçük gösteriyor. Bu şemanın isteğe bağlı olarak kapatılabilir şekilde düzenlenmesini çok isteriz.
Ayrıca yabancı hastalarda euro veya dolar ile planlama yapıldığında, otomatik kurla TRY’ye çevrilmesi özelliğinin opsiyonel hale getirilmesini tavsiye ederim. Bu durum, hastalara bilgi verirken karışıklık yaşanmasını önleyecektir.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

AYARLAR > Klinik sayfasında bulunan "Oral çıktıda diş çizimleri" ayarını "Sadece işlem yapılmış olanları göster" seçebilirsiniz.

HASTA > Hasta Kartı'ndaki "Para Birimi" alanından hastayla çalışılacak para birimini seçebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını ve AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo, analizirali korišćenje sajta i pomogli u marketinškim naporima. Nastavkom pregledanja našeg sajta ili zatvaranjem ovog obaveštenja, potvrđujete da ste pročitali i prihvatili naš Politika Kolačića.
Whatsapp