Interakcije Korisnika

Uyarı sistemini açıyorum ama ertesi gün kendi kendine kapanıyor. Bir çok defa ayrı zamanlarda denedim ama bir süre sonra otomatik kapanıyor.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Okunmamış uyarı sayısı 100 ve üzeri olduğunda "Uyarı sistemi" otomatik kapanır. AYARLAR > Klinik'ten uyarı sistemini tekrar açtığınızda okunmamış uyarı sayısı 100'ün altına indirilmezse uyarı sistemi otomatik olarak tekrar kapanır. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Yıllık ödememizi nereden yapıyoruz?

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Yıllık paket ödemelerine ilişkin borç kaydınız paket bitiş tarihinizden 15 gün önce otomatik oluşur ve Dr.DENTES sizi e-posta ve SMS ile bilgilendirir. Ardından Dr.DENTES içerisindeki AYARLAR > Sipariş sayfasından ödemenizi yapabilirsiniz. Güncel paket bitiş tarihinizi AYARLAR > Klinik sayfasından görebilirsiniz.

Oluşturduğumuz depoya ait stok hareketleri olduğu için depoyu silemiyoruz. "İlişkili stok hareketleri olduğu için silinemez" uyarısı alıyoruz. Bu depoya ait stok hareketlerini silmemize rağmen hala aynı uyarıyı veriyor. Bu konuyu düzeltebilirseniz seviniriz.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

İlgili depoyla bağlantılı kayıtlar (tarafınızdan silinse bile teknik zorunluluk gereği tutulan log kayıtları bulunur) olduğu için şimdilik silinemez.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

GİDER > Alış Faturası'ndan alış faturası eklendiğinde Aldığımız Mal/Hizmet kaydı da otomatik olarak oluşuyordu. Şimdi ise Alış Faturası oluştururken yeni eklediğimiz "Ödendi" onay kutusu işaretlenirse ek olarak "Ödediğimiz" kaydının da otomatik olarak oluşması sağlandı. Alış Faturası silindiğinde ise ilgili "Aldığımız Mal/Hizmet" ve "Ödediğimiz" kayıtlarının da otomatik olarak silinmesi sağlandı.

Stok sekmesi sadece bir bilgisayarda görünüyor. Diğer bilgisayarlarda görünmüyor. Aynı kullanıcı mobil uygulamada da göremiyor. Böyle mi olması gerekiyor acaba?

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

STOK menüsünün görünmemesinin kullanılan bilgisayar veya telefonla bağlantısı bulunmuyor. İlgili kullanıcın AYARLAR > Kullanıcı'daki yetkileri kısıtlıdır. En yetkili yönetici kullanıcısı ile giriş yapılıp AYARLAR > Kullanıcı'dan ilgili kullanıcıya yetki verilmelidir.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

STOK > Stok Kartı'ndaki "Stok Hareketleri" penceresinde ve RAPOR > Stok Hareketleri sayfasında "Tedavi" ile birlikte "Diş No" bilgisinin de gösterilmesi sağlandı.

Her hekim randevu kısmında sadece kendi hastalarının görülmesi sağlanabiliyor mu? Bizdedir hekim diğer tüm hekimlerin randevularını görüyor. Bunu nasıl değiştirebiliyoruz? Teşekkürler.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

AYARLAR > Kullanıcı’dan ilgili hekimin kullanıcısının “Hasta (Hepsi)” yetkisini kaldırarak randevularda dahil sadece kendi hastalarıyla ilgili verileri görmesini sağlayabilirsiniz. Eğer kısıtlamak istemezseniz RANDEVU’da sol üstteki dişhekimi listesinden randevusunu görmek istediğiniz hekimleri seçebilirsiniz, listedeki seçimler istendiğinde değiştirilebilir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU ve AYARLAR > Kullanıcı sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba, yeni hekim girişi yaptık ancak hekimin tanımlanan sayfasında sadece E***D*** randevularını görebiliyor. Yeni girilen hekimin randevuları görülmüyor. Yardımcı olur musunuz?

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Eğer AYARLAR > Dişhekimi’nden hekimini ekledikten sonra AYARLAR > Kullanıcı’dan ilgili hekimin kullanıcısının “Hasta (Hepsi)” yetkisini kaldırdıysanız randevularda dahil sadece kendi hastalarıyla ilgili verileri görebilir. Eğer bu işlemi yapmadıysanız RANDEVU’da sol üstteki dişhekimi listesinden randevusunu görmek istediğiniz hekimleri seçebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU ve AYARLAR > Kullanıcı sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba uygulamanın hasta kartı bölümünde hasta aratırken tarih aralığı seçilerek hasta arama opsiyonu olursa faydalı olabilir, tüm hastaların adını hatırlamak mümkün olmuyor.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

RAPOR > Liste’den hasta kartındaki tüm verilere göre arama yapabilirsiniz. HASTA > Hasta Kart’ındaki arama penceresinden de hasta TC Kimlik No, telefon ve özel koda göre arama yapabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Liste sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

İyi günler. Stok kartı oluştururken implantlar için tek kart altında farklı boy ve çapları girebileceğimiz bir düzenleme yapılabilir mi? Toplu implant girişlerinde markayı seçtikten sonra her boy ve çaptan kaç tane giriş yapılacağı seçilerek tek seferde aynı marka model implantların hepsinin girişi yapılabilir.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

STOK > Stok Kartı’ında malzeme özellikleri kısmından stok kartı için “özellik grubu” ve “özellik”leri tanımlayabilirsiniz. Boy ve çap gibi özellik grupları oluşturabilir, bu grupların altına ilgili özelliklerini tanımlayabilirsiniz. Stok Kartı’nda ve GİDER > Alış Faturası’nda tanımladığınız özelliklere göre stoğa malzeme girişi yapabilirsiniz. İmplant, seri numaralı bir malzeme olduğu için her bir implantın stoğa girişini seri numarasıyla ayrı ayrı yapmanız gereklidir. Böylelikle hangi seri numaralı implantı hangi hastada kullandığınızı görebilirsiniz. Farklı implantların girişinde aynı zamanda tanımladığınız özellikleri seçebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK > Stok Kartı ve GİDER > Alış Faturası sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo, analizirali korišćenje sajta i pomogli u marketinškim naporima. Nastavkom pregledanja našeg sajta ili zatvaranjem ovog obaveštenja, potvrđujete da ste pročitali i prihvatili naš Politika Kolačića.
Whatsapp