Interakcije Korisnika

Merhabalar, yedek aldığımızda tüm para birimleri tek tip görünüyor. Yani Euro da dolar da rakam olarak görünüyor.

1) Yedek alınırken hangi para birimiyle işlem yapıldıysa onun doğru para biriminin çıkmasını istiyorum.
2) Hastadan yapılan tahsilat tl ise hastanın bakiyesi döviz ise o günkü kuru da yazmasını istiyorum.

Yedekten kontrol yapıldığında bu birim karmaşası yüzünden hastalardan tahsil edilen tutarlar hatalı çıkıyor.

İlginiz için teşekkürler

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Dr.DENTES'in oluşturduğu yedekteki hasta kartı kayıtlarında hastayla çalışılan para birimi bilgisi; gelir, gider, planlama ve tedavi kayıtlarında ise hem para birimi hem de döviz kuru bilgisi yer almaktadır.

Merhaba, notları sadece not kısmına değil de tek tek dişlere de ekleyebilsek keşke, dişin üzerine mouse okunu getirdiğimizde eklenmiş notlar belirse. Çok kullanışlı olur açıkçası. Teşekkürler.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Oral'de diş numarasının üzerine basarak not girebilirsiniz. Notu olan diş numarası kırmızı renkte görülür. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Randevuları sürükle-bırak ile taşı" onay kutusunun işaretini kaldırarak hatalı taşıma yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Merhabalar kolay gelsin. Randevu ekranındaki hastalar için randevu oluşturulduktan sonra kilit sistemi gelebilir mi? Başka kullanıcılar yanlışlıkla randevu saatini değiştirebiliyor.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Randevuları sürükle-bırak ile taşı" onay kutusunun işaretini kaldırarak hatalı taşıma yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Randevuların kaydırma yöntemiyle yerleri değişirken uyarı vermesi kesinlikle çok öenmli. Yanlışlıkla randevu saati değişen hastalarla sorun yaşıyoruz.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Randevuları sürükle-bırak ile taşı" onay kutusunun işaretini kaldırarak hatalı taşıma yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Randevuların kaydırarak değişmesi kolaylık sağlıyor. Fakat yanlışlıklarda yol açıyor. Bununla alakalı bir çalışma varmı? Dr.DENTES kullanan birçok hekim arkadaşım aynı fikirde. En azından randevu saati değiştirirken onay istemesi süper olur. Teşekkürler.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Randevuları sürükle-bırak ile taşı" onay kutusunun işaretini kaldırarak hatalı taşıma yapılmasını engelleyebilirsiniz.

Öyle olmamasına rağmen sık sık bilgisayarın tarih ve saatinin yanlış olduğu ve Dr.DENTES'in işleyişini bozabileceği uyarısı alıyorum.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Cihazınızın tarih ve saati doğru ise zaman dilimi hatalı olabilir. Türkiye 2016 yılında GMT+2 zaman diliminden GMT+3 zaman dilimine geçti. Bazı güncellenmeyen eski işletim sistemlerinde bu bilgi olmadığı için problem yaşıyor olabilirsiniz. Cihazınızın zaman dilimini düzenlemenizi veya işletim sisteminizi güncellemenizi öneririz.

Ödemeleri daha önce yapılmış bazı hastaların ödemeleri bugün tarihli görünüyor.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Yapılan kontrollerde herhangi bir problem tespit edilmedi. Tarih kullanıcı tarafından yanlış girilmiş.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

Hasta ile çalışılan para biriminden farklı bir para birimiyle işlenen tedavilerin çevrimden önceki ilk tutarı, para birimi ve döviz kuru bilgilerinin gösterilmesi sağlandı. HASTA > Oral ve HASTA > Hesap'ta bu tedavilerin tutarları yeşil renkli gösterilir ve fare imlecini üzerine getirdiğinizde ayrıntıları gösterilir.

Program kullanma eğitimi için randevu rica ediyorum.

Softver za upravljanje stomatološkim ordinacijama Dr.DENTES

“Görüş Bildir” kullanıcılarımızın; görüş, öneri, şikayet, kılavuz ve eğitim videolarında anlatımı bulunmayan sorularını ilettiği kısımdır. Kullanıcı görüşlerinin kalabalıkta kaybolmaması için; bu konularda iletişim e-postamız veya WhatsApp hesabımızdan iletişime geçebilirsiniz.

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo, analizirali korišćenje sajta i pomogli u marketinškim naporima. Nastavkom pregledanja našeg sajta ili zatvaranjem ovog obaveštenja, potvrđujete da ste pročitali i prihvatili naš Politika Kolačića.
Whatsapp