Değerli kullanıcımız;
Silindiğini düşündüğünüz kayıtların yazıldığı "Hasta adı, kaydı yaptığınız tarih, saat" gibi kesin bilgileri iletmeniz halinde; ayrı bir yerde verilerinizin ham kopyasının tutulduğu LOG kayıtlarını inceleyip İZ SÜREBİLİRİZ. Bu, iş yükü açısından bizi yoran bir çalışmadır. Bizim açımızdan Fuzulî bir meşguliyet olmaması için ücret talebinde bulunmaktayız. Ancak veri kaybından emin iseniz ve İZ SÜRME sonucunda yazılım kaynaklı kayıp yaşadığınız tespit edilir ise; ÜCRETİNİZ İADE EDİLİR, hatalı programladığımız bölüm veya bölümleri de yeniden programlayarak düzeltmiş oluruz. 2014'den bugüne kadar benzer şekilde gelen 13 istek olmuştur. Ücret alınarak inceleme yapılmış ve şu sonuçlar çıkmıştır:
1. 5 adet hasta kartı silindiği iletilmiş ancak yapılan incelemede hasta isimlerinin değiştirildiği tespit edilmiştir. (Zaten daha önceden kaydedilmiş hasta kartını silmek için ŞİFRE girişi gereklidir!)
2. 6 adet hastadan alınan para kaydının kaybolduğu iletilmiş yapılan inceleme sonucunda HANGİ kullanıcı tarafından, IP, saat, dakika, saniye ve salisede SİLİNDİĞİ ortaya konmuştur.
3. 2 farklı istekte ise "Kaydet"me işlemine ait hiçbir LOG kaydına rastlanmamıştır. Yani kaydet düğmesine basılmadan başka bir ekrana geçilmiştir.
Şayet bahsettiğiniz konulardan emin iseniz yukarıda saydığımız çalışma kaideleri çerçevesinde verilerinizi YAZILI İZİN VE İSTEĞİNİZ doğrultusunda inceleyebiliriz.
Konuyu bilgilerinize sunar, başarılı çalışmalar dileriz.
Onley ve Onley (Seramik) tedavilerinin Oral şemada gösterilmesi sağlandı.