Kullanıcı Etkileşimleri

Son bir haftada hastalarımızda veri kaybı yaşıyoruz. Hesap, oral ve not kısmında.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dilerseniz, silinen bilgilerinizin tarihini iletmeniz halinde; ücreti mukabilinde log kayıtlarının incelenerek silen kullanıcının bulunması için teklif oluşturabiliriz.

Hasta kimliğini doğrulama fonksiyonunu aktif hale getirebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Klinik sayfasında turkuaz renkli "Değiştir" düğmesi ile ayarlarınızdaki "Hasta Kimliğini Doğrula" seçeneğini açabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızın planlaması için WhatsApp hesabımızla iletişime geçebilirsiniz.

Merhaba, bilgisayar ve telefonumda her girişimde şifre ve parolamı baştan girmek durumunda kalıyorum, bunun için yapabileceğimiz bir şey var mıdır acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hem kendi kişisel verilerinizi hem de hastalarınızın özel nitelikli kişisel verilerini barındırdığınız için şifre kaydedilmesini önermiyoruz. Riski göze alarak internet tarayıcınızın "şifre kaydetme" özelliğini kullanabilirsiniz.

Merhabalar, hastalarımızın tedavi planlamasını kayıt edebileceğimiz bir bölüm mevcut mudur?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz. Kullanıcılarımıza sunulan bir (1) defaya mahsus ücretsiz eğitim hakkınızın planlaması için WhatsApp hesabımızla iletişime geçebilirsiniz.

Günlük ya da haftalık randevu çizelgesi çıktısını nasıl alabiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfasını inceleyebilirsiniz.

Geçmiş saatlere randevu yazamıyoruz. Yeni gelen özellik sanıyorum. Bunun iptalini rica ederiz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Şu andaki saat ve sonrasına eklediğiniz randevuları Randevu penceresindeki "Taşı" düğmesiyle veya bilgisayarda farenin sol tuşu yardımıyla sürükle-bırak yaparak geçmiş tarihe taşıyabilirsiniz. Geçmiş saatlere randevu kaydı verme ihtiyacınızın nedenini e-posta ile yazılı olarak ayrıntılandırabilir misiniz?

Telefonda şimdi bilgisayar kalitesine ulaştık. Teşekkür ederiz yeni güncelleme için.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Teşekkür ederiz, memnuniyetinize sevindik. Başarılı çalışmalarınızın devamını dileriz.

Randevu görüntülemede bir değişiklik mi oldu? iPhone telefonda haftalık randevu görüntüleme karışık ve işlevsiz olmuş, randevu saatini görebiliyoruz ancak mümkünse eski sistemin geri yüklenmesini istiyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Telefonlarda RANDEVU, "Hafta" görünümü ile görüntülenmek istendiğinde ekranının yatay tutulmasını öneriyoruz, dikey tutulmada ekran alanı daralmaktadır. Eski görünüme dönmek için; "Gün" görünümünü seçebilirsiniz.

iPhone telefonumda güncelleme yapmanıza rağmen yatay pozisyonda çözünürlük düşük olmamasına ve uygun şekilde girmemize rağmen haftalık olarak randevuları göremiyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu defterindeki Hafta, Dişhekimi ve Ünit görünümlerinin düşük çözünürlüklü telefonlarda da görülebilmesi sağlandı.

Merhaba. Randevu görünümünde, hangi saat dilimindeysek gerçek saatin olduğu saat göstergesinden başlayan yatay bir kırmızı çizgi ile randevu takvimimde belirtebilir miyiz? Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu defterine şu anın saatini belirten işaret ve çizgi eklendi.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp