Kullanıcı Etkileşimleri

Hastaya randevu yazıyorum ama kaydetmiyor, neden acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yapılan testlerde sorunla karşılaşılmadı. Tarayıcının sıfırlanması ve durum takibi yapılması önerildi.

Merhaba, genelde mevcut olan reçete şablonlarından hiçbiri bize uymuyor. Kendi şablonumuzu oluşturamıyor muyuz acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Reçete'de, mavi renkli "+" düğmesiyle yeni reçete oluştururken endikasyon seçimi zorunlu değildir. Protokol No da isteğe bağlı olarak yazılır. Doğrudan, İlaç Listesi'nden ilaç satırına tıklayarak reçeteye ilaç eklenebilir. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz. NOT: Endikasyon listesindeki gibi hazır reçeteler oluşturmak isterseniz; Hazırladığınız reçeteleri iletmeniz halinde listeye ekleyebiliriz.

Merhaba, bugün doğanlar kısmında tarih seçeneği olmadığı için, doğum günü hafta sonuna gelenlerin doğum günü kutlanamıyor. Bu konuyla ilgili iyileştirme desteği rica ederiz.
Bir de randevusunu erteleyenler için farklı bir renk seçeneği yapılması mümkün müdür? Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES SMS ile doğum günü olan hastalara otomatik kutlama mesajı gönderebilirsiniz.
Randevulardaki hasta isimlerinin sonunda parantez içerisinde randevunun durumu görünmektedir. Ertelenen randevular (E) olarak ifade edilmektedir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Ünit" görünümü ile birden çok ünit seçebilirsiniz. Her ünitteki randevuları ayrı kolonlarda görebilirsiniz.

Merhaba, pandemiden dolayı bir hekim 2 ünit çalışmakta. Ünitler arası hekimleri planlamak durumundayız. Randevu vermek istediğimizde aynı anda birden fazla ünit seçip ünitlerin aynı anda yanyana dolu ve boş saatlerini göremiyoruz. Tek tek ünit seçmek ve tek tek kontrol etmek durumundayız. Ayrıca bir hekim bir ünitte planlanabiliyorken, diğer ünitte de aynı saatler diliminde planlanabiliyor. Burada program uyarı da vermiyor. Yani bir anda bir hekimi ayrı ünitlerde aynı saatlere planlamak gibi hata yapabilirsiniz. Bu da süreci oldukça yavaşlatıyor, hataya sebep olabiliyor. Aynı hekim bazlı bir randevu görebildiğimiz gibi acil olarak ünit bazlı da bir randevu görüntülemeye ihtiyacımız var. Yani Yanyana tüm Ünitleri, atanmış hekimleri ile görebilmek bizim gibi 7-8 box lı polikliniklerde çok önemli. Bu konuya acilen yönelebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Ünit" görünümü ile birden çok ünit seçebilirsiniz. Her ünitteki randevuları ayrı kolonlarda görebilirsiniz.

Ünit sayılarını artırdığımız ve yeni bir randevu tanımlayacağımız zaman karşımıza ünit ve hekim seçimi geliyor. Burada ünit seçmeden hekimin boş çalışma saatlerini göremediğimiz için aynı anda hem ünit-1'e "x" hekimini hem de ünit-2'ye "x" hekimini kolaylıkla atayabiliyoruz. Burada Sistemin planlayıcıya uyarı vermesi gerekiyor. Çünkü bu hekim Ünit-1'de zaten planlanmıştır. Burada çözüm olarak şunu önerebiliriz.
1. Ünitlerin çoklu seçimi olmalıdır, böylece: Randevu takviminde hem ünitlerin boş-dolu statüleri hem de hekimlerin boş çalışma saatleri gözlemlenebilir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Ünit" görünümü ile birden çok ünit seçebilirsiniz. Her ünitteki randevuları ayrı kolonlarda görebilirsiniz.

Diş Hekimi, Hasta, Ünit, Randevu vakti; bu dört husus birbirinden farklı kavramlardır. Çok ünitli bir klinikte 1 hekim çalışabildiği gibi (örnekleri mevcuttur) birden çok sayıda hekim de çalışabilir. Hekimin çalıştığı ünit sabit olabildiği gibi değişken de olabilir. Bu sebeple; randevu verirken bu 4 bilgi ayrı ayrı girilmelidir. Hekimin çalıştığı ünit sabitse, hekim tanımlama ekranında çalıştığı ünit seçilip sabitlenebilir.

Mevcut randevu ekranında ünitler ayrı ayrı görüntülenebilmektedir. Oysa ki günlük randevu takviminde tüm unitlerin programlarının aynı anda görüntülenebilmesi, çeşitli sebeplerle personelin işini kolaylaştıracaktır. Haftalık randevu programının görüntülenmesinde ise ya seçilen ünitin veya seçilen hekimin randevularının görüntülenebilmesi pratik olacaktır.

Randevu ekranının bu şekilde yeniden düzenlenmesini talep ediyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Ünit" görünümü ile birden çok ünit seçebilirsiniz. Her ünitteki randevuları ayrı kolonlarda görebilirsiniz. Randevu oluştururken ünit seçimi yapabilirsiniz.

Programda ünit sayısı seçeneği var. Ama randevu ekranında tüm ünitlerin programı aynı anda görüntülenemiyor. Her ünitte her hekimin çalışabildiği az hekim sayısına sahip klinikler için ünitlerin tek tek görüntülenebilmesi kullanışsız olmuş. Randevu yazarken her ünit için her hekime randevu yazılabilmeli, bunlar günlük programda aynı anda görüntülenebilmeli.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RANDEVU'ya yeni eklediğimiz "Ünit" görünümü ile birden çok ünit seçebilirsiniz. Her ünitteki randevuları ayrı kolonlarda görebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hastada "Hesabı kapat" işleminin yapılabilmesi için "Hasta > Hesap (Tüm Zamanlar)" yetkilerinin tümünün olması zorunluluğu getirildi.

VERBİS'e kullanıcı kaydı yaptırdım bundan sonra ne yapmam lazım? Hiçbir şey net değil.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

VERBİS'e kayıt olmak tek başına Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'na uyum sağlanması için yeterli değildir. Klinik bünyesinde kanuna uyum çalışmaları yapılmalıdır. Ayrıntılı bilgi e-posta ile yollanmıştır.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp