Kullanıcı Etkileşimleri

Kullanıcılar mutlaka dişhekimi olmak zorunda değil. Sekreter (yardımcı personel, asistan) seçeneği de olmalı. Asistan ile hekimin birbirine atanması isteğe bağlı hale getirilmeli. Bizim kliniğimizde 2 hekim 3 asistan var. Hekimin kendine özel asistanı yok. Duruma göre çalışılıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kullanıcının dişhekimine atanması sadece bazı ekranlarda o dişhekiminin seçili gelmesini sağlamak içindir. 'Hasta (Hepsi)' yetkisini kaldırmadığınız sürece yazılımın işleyişini değiştirmez.

Hastanın planlamasının proforma çıktısını alırken fiyatlı ve fiyatsız çıkarma seçeneğimiz var mı acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz "Oral çıktıda fiyatları göster"i "Kapalı" yaparak tedavi fiyatları olmadan çıktı alabilirsiniz.

Hastaya çıkardığımız PDF Planlama içinde "Süt dişleri" yer alsın istemiyorum. Nasıl yapabiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz "Oral çıktıda diş çizimleri" ayarını "Sadece işlem yapılmış olanları göster" seçerek süt dişlerinde hiç işlem yapılmamış ise süt diş çizimleri olmadan çıktı alabilirsiniz.

Sözleşmeyi yazıcıdan çıkartıp hastaya verebilir miyiz? Ödeme planı hastanın elinde olsun istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de "Sözleşme" yaptığınız plan açıkken "Proforma" düğmesine bastığınızda içinde ödeme planı ve yapılacak tedavilerin olduğu çıktı alabilirsiniz. Dilerseniz AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz "Oral çıktıda diş çizimleri"ni "Kapalı" yaparak diş çizimleri olmadan çıktı alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Proforma yazdırırken antetli kağıt kullanmak istiyoruz. Üstten ve altan bırakılacak boşluğun ayarlanabileceği bir seçenek eklenirse seviniriz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz "Oral çıktıda anteti göster"i "Kapalı" yaptığınızda sayfanın üst ve alt bilgileri olmadan çıktı alabilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

GİDER > Gider'de yeni "Aldığımız Mal/Hizmet" eklerken "Ödendi" onay kutusu işaretlenirse "Ödediğimiz" bölümüne otomatik olarak kayıt eklenlemesi sağlandı.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Otomatik SMS gönderimlerinde ilgili hekimin SMS başlığı ile gönderim yapılması sağlandı. AYARLAR > Dişhekimi'nden her hekim için kullanılacak başlığı seçebilirsiniz.

- "Periyodik kontrol tarihi gelen hastalara otomatik SMS gönder" ayarında hasta kartındaki dişhekiminin başlığı ile,
- "Yarın randevusu olan hastalara otomatik SMS gönder" ayarında randevudaki dişhekiminin başlığı ile,
- "Randevu verilince hastaya otomatik SMS gönder" ayarında randevudaki dişhekiminin başlığı ile,
- "Alınan para işlenince hastaya otomatik SMS gönder" ayarında hasta kartındaki dişhekiminin başlığı ile,
- "Doğum günü olan hastalara otomatik SMS gönder" ayarında hasta kartındaki dişhekiminin başlığı ile

gönderim yapılır.

Yeni düzenlemeye göre SMS başlıklarında ya ticari ünvan ya da Hekim isim soyisim bulunmalı imiş. Ben ve eşim müşterek muayenehane olarak çalışıyoruz. Benim ve eşimin isim soyismi 11 karaktere sığmıyor. Poliklinik olarak değil müşterek muayene işleten diğer meslektaşlarımız için de şöyle bir düzenleme çok çok iyi olur kanaatindeyim.

Gerekirse 2 sms paketi alalım ya da tek kalabilir farketmez.
Ama randevu hatırlatma SMS'i gönderilirken randevu kime verildi ise ya da hasta kartında sorumlu hekim kim seçili ise o hekim ismine tanımlanmış SMS başlığı ile gönderim sağlasın.
Manuel sms gönderirken başlık seçme seçeneği var ama otomatik gönderimlerde bu şimdilik sunulmuyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Otomatik SMS gönderimlerinde ilgili hekimin sms başlığı ile gönderim yapılması sağlandı. AYARLAR > Dişhekimi'nden her hekim için kullanılacak başlığı seçebilirsiniz.

- "Periyodik kontrol tarihi gelen hastalara otomatik SMS gönder" ayarında hasta kartındaki dişhekiminin başlığı ile,
- "Yarın randevusu olan hastalara otomatik SMS gönder" ayarında randevudaki dişhekiminin başlığı ile,
- "Randevu verilince hastaya otomatik SMS gönder" ayarında randevudaki dişhekiminin başlığı ile,
- "Alınan para işlenince hastaya otomatik SMS gönder" ayarında hasta kartındaki dişhekiminin başlığı ile,
- "Doğum günü olan hastalara otomatik SMS gönder" ayarında hasta kartındaki dişhekiminin başlığı ile

gönderim yapılır.

Cep telefonu ile arama yapmayı bulamadık. Hasta kartına telefon ile nasıl ulaşabiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste'den hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin telefon satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna telefon numarasını yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Rapor modülüne "Aldığımız Mal/Hizmet" kayıtlarının raporu eklendi. RAPOR > Aldığımız Mal/Hizmet'den dilediğiniz filtrelemeyi yaparak aldığınız mal ve hizmetleri listeleyebilir, çıktısını alabilir veya cihazınıza indirebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp