AYARLAR > Kullanıcı sayfasından o kullanıcıya ait yetkilerde "HASTA (Hepsi)" yetkisini kaldırabilirsiniz.
Bir hekimin diğer hekim ödeme girişlerini görmesini istemiyoruz nasıl kapatırız?
AYARLAR > Kullanıcı sayfasından o kullanıcıya ait yetkilerde "HASTA (Hepsi)" yetkisini kaldırabilirsiniz.
Dr.DENTES'e kayıt ettiğimiz hasta randevularımızı doktor takvimi adlı online randevu alma sistemine otomatik olarak geçirebilme durumumuz var mı?
Bu isteğinizi bahsettiğiniz platforma da iletiniz. Onlardan böyle bir talep gelmesi durumunda herhangi bir teknik engel bulunmuyor. Biz daha önce iş birliği için kendileriyle iletişime geçtik. Lakin sonuçlanmadı.
Hastaların bilgilerini USS'ye girmemiz için yazılım şirketimiz ile görüşmemiz gerekiyormuş. Sizinle bu konuda görüşmek istiyoruz.
ÇKYS kurum kodunuzu bekliyoruz.
Örnek veriyorum: Hekim 10.000 TL'lik bir iş yaptı. 2.000 TL labaratuvar maliyeti. Bizim hekim ile anlaşmamız labaratuvar ve implant maliyetleri çıktıktan sonra %25. Bu hekim bizden 8.000 TL'nin %25'ini yani 2.000 TL alması gerekiyor. Hakedişte buna göre düzenleme yapılması mümkün mü?
RAPOR > Hakediş'e "Gider" sütunu eklendi. Gider'de yeni "Aldığımız Mal/Hizmet" eklerken hasta ve diş hekimi seçmeniz halinde tutar Hakediş'deki "Gider" sütununda gösterilir ve prim hesabına dahil edilir.
Hastalarla yaptığımız planlamayı sözleşme yaptığımızda fiyat kesinleşiyor. Ancak sözleşmeye ekstradan yapılacak tedavi eklediğimizde ilk yaptığımız fiyatlandırma değişmiyor. Ona nasıl bir çözüm üretebiliriz? Ekstra eklenen tedaviler için ekstradan bir sözleşme daha mı yapmamız gerekiyor?
Sözleşme yaptığınız planlamaya sonradan tedavi eklediğinizde Sözleşmeyi açıp fiyat güncellemesi yapabilirsiniz.
Bakiye ekranına eklenen sözleşme bakiyesi ile ilgili. Örn: Hastaya detertraj yapıldı. Parası alındı. Birde diğer dişleri ile ilgili fiyat verildi sözleşme yapıldı ama hasta gitti ve bir daha gelmedi. Hastanın bakiyesi 0 ama sözleşme bakiyesi gözüktüğü için bakiye sayfasında yer alıyor. Ama hasta belki bir daha gelmeyecek. Bununla ilgili çözüm varmıdır?
Bu durumda hasta ile yaptığınız söleşmeyi silmeniz gerekir. Bunun için Oral'de ilgili sözleşmeyi açıp sol alttaki "Sil" düğmesini kullanabilirsiniz.
Bakiye bölümünde sözleşme yaptığım hastalarda, sözleşme sonucunda kalan bakiyeyi görmem gerekiyor. Çünkü bakiye bölümünde her rakam için bu hastayla sözleşme yapmış mıydık diye hastanın hesabına bakıp sözleşme olup olmadığına bakmam gerekiyor. Bakiye sutununun yanına sözleşme sütünu koyabilirsek anlaşma yapılan hastaları da direk buradan kontrol edebiliriz. Teşekkürler.
RAPOR > Bakiye'de yeni eklediğimiz "Sözleşme Bakiye" sütunu ile hastanın sözleşmeden kalan bakiyeyisini görebilirsiniz.
Hasta kartı ekranında hastaya ait özel kodu sistem kendi otomatik olarak kayıt altına alsa daha iyi olmaz mı verilen kodu manuel olarak girmeyince olmuyor.
Dr.DENTES her hastaya özel kod veriyor. Bu kodu hastayı kayıt ettikten sonra "Özel Kod" ifadesinin yanındaki parantez içinde görebilirsiniz. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Dr.DENTES'in hasta numarasını kullanmak istemeyen kullanıcılarımız Özel Kod'un içine kendi numarasını girebilir. RAPOR > Liste sayfasında, "Hasta #" alanında Dr.DENTES'in verdiği numara ile hasta listesi alabilir, "Özel Kod" alanında kendi girdiğiniz kod ile hasta listesi alabilirsiniz.
Hakediş raporuna "Hekime kayıtlı tahsilata göre" hesaplama tipi eklendi.
Hastaya görüntü yükledikten sonra tüm görüntülere tıklayamıyoruz. Aktif olmuyor.
Düzenleme yapıldı. Tekrar deneyebilir misiniz?