Kullanıcı Etkileşimleri

Mobil görünüm üzerinde randevu yazarken hasta randevusu sayfa üzerinde kaydıralamıyor ya da varolan başka bir randevunun yanına yerleştirilemiyor. Bunu nasıl yapabiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Mobil görünümde sürükleme işlemi teknik kısıtlamalar nedeniyle şuan için yapılamamaktadır.

Randevudaki yeni eklenen Taşı düğmesini kullanabilirsiniz.

Randevuda fare imleci üzerinde durduğu işimin telefon numarasını gösteriyor olması çok kullanışlı olmuş. Yalnız kısa bir süre sonra telefonumda numara tuşlaması yapamadan kayboluyor.
Ayrıca randevu kartlarında "Kopyala" ve "Sil" düğmeleri gibi "Taşı" düğmesi de işlevsel olur kanaatindeyim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Fare ile randevu üzerinde durduğunuzda çıkan bilgi kutusunun ekranda kalma süresi uzatıldı.
Randevuyu farenin sol tuşu ile tutup sürükleyerek o haftadaki istediğiniz gün ve saate taşıyabilirsiniz.
Hafta dışında tarihe taşımak için randevudaki yeni eklenen Taşı düğmesini kullanabilirsiniz.

Süt dişlerinde diagnozda kırmızı olan cariesler tedavi sayfasında gri gözüküyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Oral'de "Diyagonuzu farklı göster" işaretlendiğinde Tedavi ve Planlama ekranlarında Diyagnoz çizimleri gri renkte görünür. Bu İşareti kaldırdığınızda kendi renginde görünür.

Defter bölümünde diş hekimi seçimini çoklu seçim yapılabilmesini talep etmekteyiz. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Defter'de birden fazla diş hekimi seçebilme imkanı sağlandı.

Muhasebe faturalarımı girmek istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta > Fatura sayfasında girebilirsiniz. Oral'de uyguladığınız tedaviler burada fatura kalemi olarak listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

14.05.2018 tarihinde yanlış hekim girilen M** B** K** ve Y** Ş** hastalarının hekimlerini admin kullanıcısından değiştirmemize rağmen defter sayfasında gün sonunda rapor istediğimizde yapılan değişiklikler mali olarak değiştirilen hekime geçiş yapmamaktadır. Düzeltirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Defter'de "Aldığımız" bölümündeki hekim bilgisi, Hasta > Hesap'taki "Alınan Paralar" bölümünden gelmektedir. Hasta > Hesap'taki kayıtların hekim bilgisini de değiştirmelisiniz.

Bir tedavi ücretini silmek istiyorum. Sistem benim sıfıra basmamı istiyor. Meblağı silince otomatik sıfır verebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Tedaviyi ücretsiz yapmak için ücreti seçip 0 rakamına basınız.

Protokol defterindeki protokol numarasını reçeteye nasıl girebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Reçetede protokol numarası girebilme imkanı sağlandı. Ayrıca reçete çıktısında hasta TC numarası ve protokol numarası da yer alıyor.

Hesap bakiyesini açtığımızda dişhekimi hepsi, ödeme tipi hepsi çıkıyor. Açmak istediğim doktora baktıktan sonra sayfayı yenilediğimde tekrar hepsi hepsi yazıyor. Bunu sayfayı yenilediğimde de sabit son aranan kalacak şekilde ayarlar mısınız?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Defter sayfasında yeni rapor almak için sayfayı yenilemenize gerek yok. Mavi renkli "Raporla" düğmesine basmanız yeterlidir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Planlamadan kopyalanan tedavilerin Hesap'ta da mavi renkli gösterilmesi sağlandı.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp