Kopyalayacağınız metni seçtikten sonra "Ctrl+C" ile kopyalayabilir, "Ctrl+V" ile yapıştırabilirsiniz.
Hastanın TC Kimlik Numarasını kopyala yapıştır yapabiliyor muyuz?
Kopyalayacağınız metni seçtikten sonra "Ctrl+C" ile kopyalayabilir, "Ctrl+V" ile yapıştırabilirsiniz.
Her doktorun belirli tarihler arasındaki cirosunu ayrı görebilirmiyiz?
Rapor > Tedavi sayfasından her hekimin belirli tarihler arasındaki cirosunu görebilirsiniz.
TC Kimlik No vermek istemeyen hastayı kayıt edemiyoruz. Çözüm var mı?
TC Kimlik No alanına "0" girerek kayıt edebilirsiniz.
AYARLAR » Tarife sayfasından tarifede bulunmayan yeni tedaviler ekleyebilirsiniz.
Ardışık randevu verirken kopyala yapıştır oluyor mu?
Randevu kopyalama işlemi şu şekilde yapılabilmektedir.
İlk olarak kopyalamak istenilen randevunun üzerine bir kez tıklanır.
Açılan pencerenin sol altındaki "Kopyala" düğmesine tıklanır.
Son olarak da kopyalanan randevunun takvim üzerinde yapıştırılacağı tarih ve saate tıklanır.
Cep telefonunda haftalık randevu oluyor mu
Cep telefonlarında randevuları sadece günlük olarak görebilirsiniz.
Randevuda sağ tuşlayınca hasta kartı açılıyor artık. Direkt oral sekmesi açılırsa daha kullanışlı olur.
İlk yazılımımızdan bu yana bu özellik hiç değişmedi.
Hasta tüm ailesinin bakıyesını ödemek istediğinden aile grubu hesap kısmında nasıl kullanılacak? Her aile bireyini tek tek aramak mı gerekiyor? yoksa bu işi kolaylaştıracak bir menu var mı?
Rapor > Bakiye sayfasından aile grubuna göre filtreleme yaparak tüm ailenin bakiyesini görebilirsiniz.
Oral sayfasında tedavi satırları cep telefonu ile girdiğimde tamamen açılmadı. Sayfanın yarısı açık. Yana kaydırarak bilgileri okuyabiliyorsun.
Telefonunuzun ekran çözünürlüğü düşük olduğu için bu durumu yaşıyorsunuz.
M*** B*** isimli hastamızda 26/09/2016 tarihli randevu üzerinden sağ tık ile kartına geçemiyoruz. Önceki randevularından 25/08/2016, 02/09/2016, 20/09/2016 tarihlilerden geçiş yapabiliyoruz. Benzer olay başka hastalarda da oluyor zaman zaman. Durumu değerlendirirseniz sevinirim.
Randevu ilk oluşturulurken hastanın ismi yanlış girilirse hasta kartına geçiş yapılamıyor. Randevudan hastanın ismini düzelttiğinizde hasta kartına ulaşabilirsiniz.