Kullanıcı Etkileşimleri

M*** B*** isimli hastamızda 26/09/2016 tarihli randevu üzerinden sağ tık ile kartına geçemiyoruz. Önceki randevularından 25/08/2016, 02/09/2016, 20/09/2016 tarihlilerden geçiş yapabiliyoruz. Benzer olay başka hastalarda da oluyor zaman zaman. Durumu değerlendirirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu ilk oluşturulurken hastanın ismi yanlış girilirse hasta kartına geçiş yapılamıyor. Randevudan hastanın ismini düzelttiğinizde hasta kartına ulaşabilirsiniz.

Hastanın TC Kimlik Numarasını kopyala yapıştır yapabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kopyalayacağınız metni seçtikten sonra "Ctrl+C" ile kopyalayabilir, "Ctrl+V" ile yapıştırabilirsiniz.

Her doktorun belirli tarihler arasındaki cirosunu ayrı görebilirmiyiz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Rapor > Tedavi sayfasından her hekimin belirli tarihler arasındaki cirosunu görebilirsiniz.

TC Kimlik No vermek istemeyen hastayı kayıt edemiyoruz. Çözüm var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TC Kimlik No alanına "0" girerek kayıt edebilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR » Tarife sayfasından tarifede bulunmayan yeni tedaviler ekleyebilirsiniz.

Ardışık randevu verirken kopyala yapıştır oluyor mu?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu kopyalama işlemi şu şekilde yapılabilmektedir.
İlk olarak kopyalamak istenilen randevunun üzerine bir kez tıklanır.
Açılan pencerenin sol altındaki "Kopyala" düğmesine tıklanır.
Son olarak da kopyalanan randevunun takvim üzerinde yapıştırılacağı tarih ve saate tıklanır.

Cep telefonunda haftalık randevu oluyor mu

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Cep telefonlarında randevuları sadece günlük olarak görebilirsiniz.

Randevuda sağ tuşlayınca hasta kartı açılıyor artık. Direkt oral sekmesi açılırsa daha kullanışlı olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İlk yazılımımızdan bu yana bu özellik hiç değişmedi.

Hasta tüm ailesinin bakıyesını ödemek istediğinden aile grubu hesap kısmında nasıl kullanılacak? Her aile bireyini tek tek aramak mı gerekiyor? yoksa bu işi kolaylaştıracak bir menu var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Rapor > Bakiye sayfasından aile grubuna göre filtreleme yaparak tüm ailenin bakiyesini görebilirsiniz.

Oral sayfasında tedavi satırları cep telefonu ile girdiğimde tamamen açılmadı. Sayfanın yarısı açık. Yana kaydırarak bilgileri okuyabiliyorsun.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Telefonunuzun ekran çözünürlüğü düşük olduğu için bu durumu yaşıyorsunuz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp