Kullanıcı Etkileşimleri

Programı beğenerek kullanıyoruz, emeğiniz için teşekkür ederiz. Kullanıcı kısıtlamalarında ORAL DÜZENLEME kısmı kapalı olmasına rağmen, oral kısmında seçilen tedavilerin sol tarafındaki kutucukta (tarih kısmının solundaki kutucuk) kullanıcı işaretleme ve düzenleme yapabiliyor. Kontrol edebilir misiniz? Bir de kullanıcı kısıtlamalarında oral kısma tedavi ücretlerini görememe seçeneği (sadece plan yapabilme) eklenebilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Rica eder, beğeniniz için teşekkür ederiz. Yeni güncelleme ile AYARLAR > Kullanıcı’ya “HASTA > Oral (USS)” yetkisi eklendi. USS/e-Nabız’a veri gönderebilmesini istediğiniz kullanıcılarınızda “HASTA > Oral”de “göster” yetkisi ve “HASTA > Oral (USS)”de “göster” ve “yeni” yetkisi verilmeli.

2023 tarifesi yüklü degil.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TDB 2023 tarifesi 04.01.2023'de Dr.DENTES'te yayınlandı. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2023" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2023'e aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

KVKK onay sms leri geç düşüyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yapılan inceleme neticesinde genel bir kesinti tespit edilmemiştir. SMS'lerin teslim edilme süreci, operatör firmaların iletişimindeki yoğunluğa bağlı olarak değişim gösterebilmektedir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Para birimleri arasına Zambiya Kvaçası / Zambian Kwacha (ZMW) eklendi.

Sisteminiz sms gönderimi yapmıyor. 4 gündür aynı problemle karşılaşıyoruz. Kvkk için sms alma ve randevu hatırlatma için hastaya sms gönderimi yapamıyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yaptığımız incelemelere göre SMS gönderiminde genel bir problem görünmüyor. SMS'lerinizin iletim durumlarını AYARLAR > SMS Gönder sayfasının sağ üst tarafındaki SMS Gönderim Raporu bölümünden takip edebilirsiniz. Aşağıdaki durumları yaşamadığınızdan emin olunuz.
1- Hastanın cep numarası doğru mu?
2- Hasta kartındaki "SMS İstemiyor" onay kutusu işaretli mi? (İşaretliyse SMS gönderilmez.)
3- Hasta GSM operatörlerinden özel başlıklı SMS'lerin kabul edilmemesine dair ayar yapmış olabilir.
4- Cep numarası Türkiye dışı bir GSM operatörüne kayıtlı olabilir.
5- SMS metninizde istenmeyen bir ifade veya link geçiyorsa GSM operatörleri arasındaki SPAM filtrelerine takılıyor olabilir. (SMS metninizde düzenleme yapabilirsiniz)
Yukarıdaki kontrolleri yaptıktan sonra hala problem yaşıyosanız mesai saatlerimiz içinde bize ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Online Protokol Defteri kullanımınıza sunuldu. RAPOR > Protokol Defteri'nden erişebilirsiniz. Sayfayı göremiyorsanız yöneticinizden erişim talep edebilirsiniz.

Merhabalar. Randevu defterinde randevu oluşturduğum zaman otomatik mesaj gitmiyor. Nedeni nedir?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

SMS gönderiminde bugün operatör firmada teknik bir problem yaşanmış ve SMS'ler bir süre gönderilememiştir. Operatör firma problemi 17:40 itibariyle çözümlemiştir. Yaşanan kesinti için özürlerimizi sunarız.

Merhaba, hastaların bilgilerini tablet üzerinden kendilerinin doldurmasını sağlamak için bir yöntem var mı? Ayrıca hastalarımıza anket göndermek ve bunu sistemde bir şekilde saklamak istiyoruz. Yardımcı olur musunuz.. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'nın üst tarafındaki SMS ile Yeni Hasta düğmesi ile hastanın cep telefonuna kişisel bilgilerini doldurabilmesi için link gönderebilirsiniz. Hastanız bu link ile bilgilerini doldurabilir, bilgilerini doldurduğunda Dr.DENTES size bildirimde bulunur. Şu an için Dr.DENTES içerisinde anket sistemi bulunmamaktadır, anket sistemlerinden oluşturacağınız anket linkini Dr.DENTES SMS ile hastaya gönderebilirsiniz.

Merhaba. İyi günler. Telefonlara dönüş yapmıyorsunuz. Mail yoluyla ya da telefon ile bizimle iletişime geçebilirseniz çok sevirim. Bir konu hakkında bilgi almak istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Merhaba.
Bize mesai saatlerimiz içerisinde aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.
(506) 188 20 19
(506) 190 50 75

Çalışma Saatleri:
Pazartesi - Cuma (10:00 - 18:00 GMT+3)
Öğle Tatili (12:30 - 13:30 GMT+3)

Merhaba, hasta iptal edilme durumunda renk olarak kırmızı olabiliyor mu? Bir de hasta gelip gittiğinde farklı bir renk mümkün mü? Teşekkür ederim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kayıtlı randevunun durumu "İptal" olarak değiştirildiğinde Randevu defterinde görünmez, iptal edilen randevular RAPOR > Randevu'dan görünür. "Geldi" durumdaki randevuların yanında (+) sembolü gözükür. Dr.DENTES'teki tüm randevu durumları sembollerle gösterilir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz. Randevu renkleri şimdilik randevunun geçmesi, açıklaması veya hekimini belirtmek için kullanılıyor.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp