Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba. Hasta kartı kısmına onam formu aldığımıza dair not alacağımız yada tik koyacağımız bir kısım olursa kimden alıp kimden almadığımızın takibini daha rahat yapmış oluruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dijital Onam kullanıldığında hastalardan onam alınma durumunu görebilirsiniz.

Ek bir ücret ödemeden hastanızdan Dijital Onam alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki SMS kullanıcılarımız.)

Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki Dijital Onam bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.

RAPOR > Liste'den Dijital Onam durumuna göre hasta listesi alabilirsiniz.

Genel onam formunda düzenleme yapmak istiyorum. Örneğin 5 kağıda değil de 3 kağıda sığdırmak için kenar boşluklarını ayarlamak istiyorum. Yazı puntosunu 1 tık küçültmek istiyorum. Benim yetkim yoksa gerekli düzeltmeleri siz yapar mısınız?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES tarafından BELGELER > Onam Formları sayfasında sunulan hazır onam formları sabit olup, sizler tarafından anlık olarak değiştirilememektedir.

Merhaba, Oral kısmına geldiğimizde açılan ekranda ilk önce Tedavi ekranı görünüyor. Onu Planlama olarak değiştirmemiz mümkün müdür? Hekimlerimiz yoğunluktan Planlama kısmını seçmeden çoğunlukla tüm planlamayı tedavi kısmına giriyorlar ve hastalar sürekli borçlanıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Şu an öyle bir imkan bulunmamaktadır. Bu imkanın sağlanması uzun vadeli iş planlarımız içerisinde de yer almamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Programın google kişiler ile entegrasyonu var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Google Kişiler ile bir entegrasyon bulunmamaktadır. Google Kişiler'deki verilerinizin Dr.DENTES'e aktarımını istiyorsanız e-posta olarak iletmeniz halinde ekibimiz teklif sunacaktır. Dr.DENTES'teki verilerinizin Google Kişiler'e aktarımını istiyorsanız RAPOR > Liste'den hasta listesi alıp, excel olarak indirebiliyorsunuz. Bunu Google Kişiler'e yükleyebilirsiniz.

Merhaba, Planlama da yanlış dişe işlem girdiğimizde silmeden düzelmenin bir yolu var mıdır? Düzeltme seçeneğine geldiğimde diş numarasında değişiklik yapamıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Oral'de işlenen diyagnoz/planlama/tedavi kaydının diş numarasını değiştirilemez. Silip doğru dişe işlenmesi gerekmektedir.

İleri tarihli mesaajlarla ilgili sorun yazmıştım, hala çözülmedi. Tabloda, gönderilen kişinin adı olmalı mutlaka. Kime olduğu, mesaja girince bile görünmüyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

01.05.2023 tarihli görüşünüz de aynı konu hakkında olduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır. Sabrınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

Hastanın ileri dönük randevularını görmek için Rapora girip oradan başka yere girip sonra bilgileri girmek vs vs çok uzun sürüyor. geçmiş randevu kısmında hastanın tüm randevularını görmemiz işimizi daha da kolaylaştıracaktır.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Randevu Tarihi" kutusunun yanındaki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait tüm randevuları görebilirsiniz. Ek olarak RANDEVU takviminde ilgili hastanın herhangi bir randevusuna bilgisayarda sağ tıklayarak veya randevuya tıkladıktan sonra açılan pencerede hasta adının yanındaki simgeye basarak hastanın kartına hızlıca ulaşabilirsiniz.

Lütfen ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RANDEVU sayfalarını, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyiniz.

Merhaba,
Planlama girerken şemada yapılacak işlemlerin resmi çıkmıyor. Nasıl ayarlayabiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

İşlenen tedavinin çizimi varsa Planlama veya Tedavi fark etmeksizin oral şemada görseli çıkar. Çizimi olan işlemlerin arka plan rengi sağdaki işlemler listesinde sarı olarak görünür.

Eğer bu durum kendi tanımladığınız tedavilerde yaşanıyorsa AYARLAR > Tarife’de kendi tanımladığınız tedaviler için değiştir düğmesiyle "Şema" bölümünden seçim yapabilirsiniz. Burada Oral'de çizimi olanlar mavi renklidir. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

30 Mart tarihinde "S*** A***" adlı hastanın tedavisini tamamladıktan sonra hasta dosyasını kaydettiğimiz saati nerden öğrenebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hesabınıza ait resmi e-posta adresinizden kullanıcı bilgileriniz ile birlikte hangi bilgileri istediğinizi iletmeniz halinde; log kayıtlarının incelenmesi ve tarafınıza raporlanması için teklif oluşturabiliriz.

USS'si gönderilmiş hatalı hasta girişi yapılmış sistemden nasıl silebiliyoruz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

USS/E-Nabız sistemine hatalı olarak gönderilen veriyi RAPOR > USS'den "Hasta Başvuru Sil" düğmesiyle Bakanlık Sunucularından silinmesini sağlayabilir, ardından ilgili tedavi(ler)i düzelterek yeniden gönderilmek üzere işaretleyebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp