Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba. Gelen e-faturalarla ilgili sisteminizi kullanmak çok faydalı ve kolay gerçekten. Fakat bazen firmalar bize e-arşiv fatura veya e-smm kestiğinde bu bizim sistemimize düşmüyor. Nedeni nedir? Bunları da sisteminizden takip etmek isteriz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Tarafınıza gelen e-Arşiv Faturaları Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) ait İnteraktif Vergi Dairesi'nin (İVD) internet sitesinden giriş yaparak listeleyebilirsiniz. GİB veya İVD bu veriyi entegrasyon ile sunmadığından ve biz de bu veriyi almak için resmi olmayan herhangi bir yola girmeyeceğimizden şu an Dr.DENTES'te gösterilmesi mümkün değildir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

İnteraktif Vergi Dairesi internet sitesi: https://ivd.gib.gov.tr

Merhaba. Fatura kestikten sonra imzalanması çok uzun sürüyor ve geçmiş tarihli fatura kesemiyoruz (7 gün öncesine kadar kesilebiliyor diye biliyorum.)

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) servislerinin yoğunluk durumuna göre fatura imzalama sürecinin süresi farklılık gösterebilmektedir. Yasal nedenlerle fatura, GİB imza sürecini tamamlamadan görüntülenemez. Evet, GİB kuralları gereği 7 gün öncesine kadar fatura kesebiliyorsunuz ancak yine kurallar gereği en son kestiğiniz fatura tarihinin öncesine fatura kesemiyorsunuz. Örneğin en son kestiğiniz faturanın tarihi 9 Haziran ise 8 Haziran'a fatura kesemezsiniz.

Gider bölümü açılırken program sürekli donuyor. Açılması çok zaman alıyor. Giderde aldığımız mal/hizmet girerken alttaki ödendi bölümünde nakit kk olarak belirtilirse ödediğimiz bölümünden tekrar düzeltmemize tekrar gerek kalmaz. Çünkü oranında açılmasını bekliyoruz, ya da donuyor ne yazık ki.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Genel bir problem görülmemektedir. Gider sayfasının daha hızlı kullanımı için alışveriş yaptığınız her kuruma ayrı gider kartı açabilirsiniz (market, elektrik, abc diş deposu vb.), bunu tercih etmiyorsanız her yıla ayrı gider kartı da açabilirsiniz. Gider kartına göre giderlerinizin raporunu alabilirsiniz. Kolay takip için bu kullanım şeklini öneriyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kliniklerimizin, Sağlıkta Kalite Standartlarına uyumuna destek olmak amacıyla randevu kayıtlarında kullanıcıların yaptığı tüm değişiklikleri görebilmeniz sağlandı. Randevu penceresine yeni eklenen "Randevu Geçmişi" düğmesi ile ilgili randevunun değişiklik geçmişini görebilirsiniz.

Hastaya euro cinsiden ödeme belirlediğimde, tarifem TL olduğundan euro girişi yapabilme şansım var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'nda "Para Birimi"ni Euro seçtiğinizde, hastaya TL tarifesi üzerinden tedavi yaptığınızda borç kaydı, tedavinin Euro karşılığından oluşur. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve HASTA > Hesap sayfalarını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Daha öncede yazmıştım fakat cevap verilmemişti. Planlama modülünü tedaviye kopyalama işlemini tam tersi tedaviye girilen fakat tedaviden planlamaya kopyalanması için modül açma şansınız varmı. Yazılımcı arkadaşımız umarım bu mesajımı görür. İyi çalışmalar dilerim...

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

31.03.2023 17:20:28 tarihli görüşünüz de aynı konu hakkında olduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır. Sabrınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

Hastaya planlama yaptığımızda "P!" işareti yanıp sönüyor ve bu çok faydalı. Aynı şekilde hastanın not ve görüntü kısmında bir not olduğunda üstteki bu "Not ve Görüntü" kısmının yanıp sönmesinin çok faydalı olacağını düşünüyorum. Notlara dikkat çekmek için önemli olarak işaretlediğimizde karşımıza aniden çıkması, hastanın veya notta yazanla ilgisi olmayan personelin gereksizce görmesine neden oluyor. Sadece yanıp sönse ve nota bakmak isteyen baksa güzel olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hastaya ait not veya görüntü bulunduğunda, Hasta Kartı’ndaki "SMS istemiyor" kutusunun hizasında simge yanıp söner. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Hastamızın planını yanlışlıkla tedaviye yazdığımız zaman tedavinden planlamaya kes yapıştır modül çalışması yapma imkanınız var mıdır? Tekrar tek tek planlama alanına girilmesi zor oluyor. Planlamadan tedaviye kopyalama var ama tedaviden planlamaya kopyalama maalesef yok. Şimdiden teşekkür ederiz...

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hasta ile sürdürülecek tedavi iş akışı "diyagnoz çıkarma" > "planlama" > "tedavi uygulama" şeklinde ele alındığı için yakın zamanlı geliştirme takvimimizde tedaviden planlamaya kopyalama geliştirmesi bulunmamaktadır.

Reçete tasarımını daha güzelleştirmek logo vs ekleme işlemi nasıl yapılacak çok boş çok sade kalıyor. Fonda diş resmi vs olsa güzel olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'teki reçete tasarımı sabit olup, e-Reçete kullanımı hızla yaygınlaştığından basılı reçete modülünde yakın zamanlı geliştirme takvimimizde tasarım geliştirmesi düşünülmemektedir. Anlayış ve işbirliğiniz için teşekkür ederiz.

Hastanın planlamasında sözleşmeyi oluşturmadan önce uygulanacak iskontoyu yazabileceğimiz bir alan var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Oral sayfasında planlamayı oluşturduktan sonra, bir veya daha çok tedavi satırını seçerek "Yuvarla" düğmesi ile iskonto yapabilirsiniz. İskonto sonrasında planlamayı sözleşmeye çevirebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilirsiniz. Menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da aynı başlıklardaki eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp