RAPOR > Stok Durumu'nda kritik stok değerinde veya daha az stoğu kalan malzemelerin kırmızı renkli gösterilmesi sağlandı.
Stok durumunu raporladığımda depomdaki stoğu görebiliyorum. Ancak hangi ürünün kritik stoğun altında olduğunu göremiyorum. Öneri olarak stok durumunu sorguladığımızda kritik stoğun altında kalan miktardaki stoğun kırmızı arka plana sahip olması gerekiyor diye düşünüyorum.
RAPOR > Stok Durumu'nda kritik stok değerinde veya daha az stoğu kalan malzemelerin kırmızı renkli gösterilmesi sağlandı.
Kritik stok miktarı uyarısının yeri değiştirilebilir mi? Şu an doğum günü bildirimlerinin olduğu yerde yer alıyor. Ancak biz o bildirimleri çok dikkate almıyoruz. Stok miktarı azaldığında stok sekmesinin yanında bir ünlem işareti oluşursa veya stok yazısının rengi kırmızıya dönüşürse daha dikkat çekici olur düşüncesindeyim. İyi çalışmalar dilerim.
RAPOR > Stok Durumu'nda kritik stok değerinde veya daha az stoğu kalan malzemelerin kırmızı renkli gösterilmesi sağlandı.
Sağ üstteki uyarılar bölümü Dr.DENTES hesabınızla ilgili çok önemli bildirimlerin de bulunduğu bir yer olup kritik stok miktarının altına düşen bir malzemeniz olduğunda buraya yeni bir uyarı olarak gelir.
Stok kartı aramasında stok kodu ile arama olursa iyi olur. Çünkü malzemeleri stok kodu ile takibini yapacağız.
STOK > Stok Kartı'nda stok koduna, barkod numarasına ve takip tipine göre arama yapılabilmesi sağlandı.
Ürün aramada ismi ile aramayı zorunlu yapıyorsunuz. Depo sistemlerinden isim, barkod stok kodu gibi çoklu aramalar olmalıdır. Sadece isimle arama çok fazla kullanıcıyı kısıtlıyor. Diğer konuda stok koduna neden siz otomatik değer atıyorsunuz. Benim kendi depomun zaten stok kodu vardı. Ve bunları sizde kullanamıyorum. Buda kullanıcı kısıtlayan diğer özellik bunlar seçimli olamaz mı?
STOK > Stok Kartı'nda stok koduna, barkod numarasına ve takip tipine göre arama yapılabilmesi sağlandı. Stok Kartı aramasında ürün adı girmek zorunlu değil. Boş arama yaparak tüm stok kartlarınızı listeleyebilirsiniz. Dr.DENTES'teki varsayılan stok kartılarını kullanmanızı öneririz. Gerçek maliyeti hesaplama sistemi devreye girdiğinde varsayılan stok kartları ve stok kodları üzerindeki işlemler daha sağlıklı sonuç üretecek.
M***dental programından sizin sisteme geçiş yapmak istersek oradaki verileri eksiksiz bir şekilde sizin sisteminize aktarmak mümkün mü? Teşekkürler, iyi çalışmalar.
Bir çok yazılımdan veri aktarımını eksiksiz yapabiliyoruz. Bir defalığına mahsus aktarım ücreti bulunmaktadır. Daha fazla bilgi için (506) 188 20 19 ve (506) 190 50 75'i arayabilirsiniz.
Bakiye kısmında borçlu hastaların doktor ayrımı bulunmamaktadır. İlk hasta kaydında hangi hekim ismi var ise "Bakiye" kısmında sadece o hekimin adıyla borçlu gözükmektedir. Sonrasında başka hekim işlem yapsa ve borç kalsa bile ilk kayıttaki hekime borçlu görünmektedir. Bu soru daha önce de sorulmuş, farkındayız. Hesap kısmında "Pasta payı" üzerinden bulabiliyoruz ama Bakiye kısmı işlevsel kalmaktadır. Yazılımsal olarak bir güncelleme yapabilir misiniz?
RAPOR > Kısmi Bakiye'de seçilen hekimin seçilen tarih aralığında yaptığı tedavileri, adına alınan paraları ve kalan bakiyeyi görebilirsiniz. RAPOR > Bakiye'de ise hastaların tarih ve dişhekiminden bağımsız tüm zamanlardaki borcu veya alacağı görülür.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Bakiye, RAPOR > Kısmi Bakiye sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Yapay zeka ile film analizinde Sefalometrik analiz sonuçlarının da gösterilmesi sağlandı. Sefalometrik sonuçlarında aşağıdaki analizleri inceleyebilirsiniz.
- Björk Analysis
- Jarabak Analysis
- Downs Analysis
- Steiner Analysis
- Tweed Analysis
- Skeletal Factors - Anterior/Posterior
- Wits Analysis
Merhaba, işten ayrılan yardımcımı pasif hale getirmek istiyorum ama "kullanıcı adı hatalı" uyarısı alıyorum. Ama kullanıcı adı doğru ve üst kısımda bulunan isme tıklayınca otomatik olarak çıkan kullanıcı adı zaten.
Kullanıcı adı; kullanıcı adını yazdığınız kutunun altında belirtilen kurallara uygun olmalıdır. Kullanıcıyı pasif hale getirmek için öncelikle kullanıcı adını düzenlemeniz gereklidir.
Merhaba, sistemdeki onam formlarının İngilizce versiyonlarını da ekleyebilir misiniz? Ve bir de "Diş Beyazlatma Sonrası Bilgilendirme ve Dikkat Edilecekler" formu ekleyebilir misiniz? Teşekkürler.
Örnek onam formunuzu, değerlendirme için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki e-posta adresimize iletmeniz halinde ekleyebiliriz.
Randevu defterinde geçmiş tarihli hastaların kontrolünü sağlarken hasta kartından çıkıp randevu defterini açtığımız zaman sistem tekrar bugüne atıyor. Bu nedenle takipte hep eski tarihi açıp tekrar bugüne atması işimizin süresini uzatıyor. Bu konuda destek sağlarsanız seviniriz. İyi çalışmalar dileriz.
Bu durumu yaşamamak için kontrollerinizi RAPOR > Randevu'dan yapabilirsiniz. RAPOR > Randevu'dan istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alabilirsiniz. Ad Soyad'ın yanındaki mavi renkli simgeye tıklandığında hasta kartı yeni sekmede açılır. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.