Kullanıcı Etkileşimleri

Merhaba, hastaya yazdığımız notların çıktısını almak istiyorum nasıl yapabilirim? 2. sorum bir hastaya ait şimdiye kadar alınmış tüm randevuları sıralayabileceğim bir ekran var mı?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartı'ndaki "Yazdır" düğmesinde bulunan Hepsi seçeneği ile notlar dahil hastaya ait tüm bilgileri yazdırabilirsiniz.
HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Rand. Tar." kutusunun bitişiğindeki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait geçmiş gelecek tüm randevuları görebilirsiniz. Ya da RAPOR > Randevu'dan Ad Soyad yazarak istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Randevu durumu varsayılan +geldi olsa ve personel o gün geriye dönüp sadece gelmeyenleri işaretlese daha kolay olacak. Durumu otomatik olarak +geldi şeklinde ayarlamak mümkün mü?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu, durumu "- Gelmedi" olarak seçildiyse ve randevu günü hastaya diyagnoz, planlama veya tedavi işlendiğinde Dr.DENTES randevu durumunu otomatik "+ Geldi" olarak değiştirir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba, örnek vererek maruzatımı daha rahat anlatabileceğim. Kanal tedavisi başladım ilk seans sonunda hastadan ücretin yarısını aldım. Faturayı o gün kesmem gerekiyor çünkü kredi kartı ile ödeme yaptı. Tedavinin yarısını nasıl faturalandıracağım bilemiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES'te parçalı farura kesilebiliyor. Tedaviyi HASTA > Oral'dan işlediyseniz HASTA > Fatura'dan tedavinin sadece ücretini aldığınız kısmına fatura kesebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Fatura sayfasındaki ipuçlarını inceleyebilirsiniz.

Hastadan SMS ile KVKK onayı alamıyor personelim. "Erişim engellendi. (Hasta uygun değil)" mesajı alıyor. Aynı hastadan ben SMS ile KVKK onayı alabiliyorum. Hangi izinler gerekiyor personelim için?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hastadan SMS ile KVKK onayı alınabilmesi için kullanıcının Hasta Kartı'nda "Göster" ve "Yeni" yetkilerinin olması, "Hasta (Hepsi)" yetki grubunda ise "Göster" ve "Değiştir" yetkilerinin olması gerekir.

Uyarıların tamamını nasıl görebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Sadece okunmamış (işaretlenmemiş) son 100 uyarıyı görebilirsiniz. Okunmamış daha eski uyarıları görebilmek için görünen uyarıları okundu olarak işaretleyebilirsiniz.

Okunmamış uyarı sayısı 100 ve üzeri olduğunda "Uyarı sistemi" otomatik kapanır. AYARLAR > Klinik'ten uyarı sistemini tekrar açtığınızda okunmamış uyarı sayısı 100'ün altına indirilmezse uyarı sistemi otomatik olarak tekrar kapanır.

E-arşiv fatura 2 gündür açılmıyor. İptal etmeye çalıştığımda taslak notu düşüyor. Faturaya erişim sağlayamıyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Faturanın numarasını e-posta veya WhatsApp üzerinden iletmeniz halinde gerekli kontroller yapılacaktır.

Hastaların 6 aylık kontrol SMS'i kurduğumuzda kliniği son ziyaretlerinden itibaren istenen kontrol periodunda ay hesaplayarak hatırlatma yapma şansımız olsa süper olur. Yazılım ekibine güveniyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > SMS Gönder'den "Periyodik kontrol tarihi gelen hastalara otomatik SMS gönder" ayarını açtığınızda HASTA Kartı'ndan "Kontrol Periyodu" seçilen hastalara zaten bu şekilde hesaplama yapılıp otomatik olarak sms gönderiliyor. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı, RAPOR > Kontrol ve AYARLAR > SMS Gönder sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Merhaba dishek.org kullanımı yalnızca programın ana kullanıcısı için olan bir özellik mi? Başka bir hekimi daha ekledim ancak sitede arattığımda o hekim için bir kayıt bulunamıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hesabınıza eklediğiniz ve yayına izin verdiğiniz tüm hekimler dishek.org ve smileparadise.org sitelerinde yönetici onayından sonra yayınlanır.

Bir hastanın geçmiş günlerdeki randevusunu ismiyle aratıp hangi günde olduğunu nasıl görebiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Rand. Tar." kutusunun bitişiğindeki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait geçmiş gelecek tüm randevuları görebilirsiniz. Ya da RAPOR > Randevu'dan Ad Soyad yazarak istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden (yardım) ulaşabilirsiniz.

Merhabalar, diğer dental yazılımlarda olan WhatsApp'tan mesaj gönderim özelliği istiyorum.

Hastalar SMS okumuyor, aynı şekilde okunmayan bir şeye kontör alıp israf yapmak istemiyorum. Devir değişti, Bulut öncelikli teknokojik bir firmanın bunu yapabilmesi öncelikli olmalı.
Fakat WhatsApp, SMS gibi değil ve anında okunuyor. Üstelik bedava bir uygulama. Artık kimse bir başkasına sms göndermiyor. Mesela en son kim artık SMS gönderiyor ki?

Eğer bu özelliği aktif ederseniz kullanıcı kazanacağınızı düşünüyorum. Teşekkürler...

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

WhatsApp sadece kişisel cep telefonunuzda ücretsizdir. Lisanslı entegrasyonu ücretlidir. Lisansı SMS'e göre daha pahalı olup, USD olarak ücretlendirilir. Whatsapp testlerini 3 yıl önce yaptık. Gerek fiyat gerekse de entegrasyonun kullanıcı yönünden kullanım zorluğu ve sürekli çıkardığı teknik problemler sebebiyle kullanılabilir bulmadık. Anlayış ve iş birliğiniz için teşekkür eder, çalışmalarınızda kolaylıklar dileriz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Dr.DENTES 10.Yaşını Kutluyor!
Whatsapp