Kullanıcı Etkileşimleri

Keşke son ekrana geri dönüş olsaydı, randevu ayarlarken geriye dönük bakarken kolay olurdu.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Birden fazla tab açarak programı kullanmanız mümkündür. Tarayıcıdaki geri (back) düğmesi teknik nedenlerden dolayı kullanım dışı bırakılmıştır.

Ailenin tedavisinin bitiminde diyelim ki annenin hesabında görülen fazla ödeme çocuğun hesabındaki eksi bakiyeye aile hesabında nasıl aktarılır?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Anne hesabında açıklamaya "VİRMAN : Çocuk ismi (Özel kodda yer alan "Hasta no")" ve eksi (-) rakam ile ödeme girişi yapılır.
Çocuk hesabında açıklamaya "VİRMAN : Anne ismi (Özel kodda yer alan "Hasta no")" ve artı (+) rakam ile ödeme girişi yapılır.
dolayısıyla aile hesapları arasında aktarım yapılır.

Merhaba, T.D.B. 2022 fiyat listesi açıklandı. Yeni tarife ne zaman gelir?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

En geç 1.1.2022 sabahı hazır olacak.

Kliniğimizde mesela saat 16.00-17.00 arasında ünit müsait olmuyor. Bazı hekimlerimize sadece o saatler arasında hasta yazmak istemiyoruz sistemde hasta yazılmasına müsade etmesin mümkün mü acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Normalde zaten randevu ekranı dolu gözükür. Bu kullanıcının inisiyatifinde bir durumdur. Kısıtlama konulduğunda; ACİL veya gelmeyen hastaların yerine randevu verilemez.

Sms satın alma

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Ayarlar > Sipariş bölümünden alabilirsiniz.

Planlama sayfasında yaptığımız sözleşmenin ödemesi bittikten sonra , sözleşme dışında yapılan tedavilerden aldığımız ücretler, hesap sayfasından açtığım sözleşme penceresinde " fazla alınan" olarak görünüyor ve kafa karışıklığına sebep oluyor. Dikkatinize sunarım.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Teşekkürler.

Yılbaşındna itibaren KVKK kapsaminda ciddi yaptırımlar olacağı söyleniyor. Hastalardan SMS ile onay alma seçeneğimiz olsa süper olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Çalışmalarımız devam etmektedir.

Tüm hastalarımızı liste halinde görebiliyor muyuz

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Evet

Merhabalar,
birçok defa, yanlışlıkla fare ile randevuları kaydırıp fark etmediğim oldu. Ve bu sebepten mağduriyet yaşadık. Programımız, randevuların yerini fare ile tutup çekme ile taşıdığımız zaman bir uyarı mesajı verilebilir mi acaba?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu giriş ekranı içerisindeki dört yönlü taşı düğmesinin kullanımı hata yapılmasını engelleyecektir.

Merhaba, hastaya kayıt yapılmadan telefondan alınan randevular için; randevu cetveline hasta isim ve soyisim ile oluşturulan randevularda, hasta randevu bilgisini öğrenmek istediğinde arama kısmında sadece kayıtlı hastalar oluyor. Hızlı işlem yapmak adına bu özellik olursa iyi olur. Yoğun randevular arasında isim bulmak zaman alıyor. Randevu cetveline yazılan(kayıt açılmayan) hastaların da çıkması randevu bilgisini vermede kolaylık sağlayacaktır.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Rapor > Randevu kısmından hasta ad soyad'ına ulaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp