Kullanıcı Etkileşimleri

Hastalara dosya numarası verebiliyor muyuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES her hastaya özel kod veriyor. Bu kodu, hastayı kayıt ettikten sonra "Özel Kod" ifadesinin yanındaki parantez içinde görebilirsiniz. Her yeni hasta eklediğinizde bu kod ardışık olarak artar. Dr.DENTES'in hasta numarasını kullanmak istemeyen kullanıcılarımız Özel Kod kutusuna kendi numarasını girebilir. Hasta arama penceresindeki "Hasta #" alanından veya RAPOR > Liste sayfasında "Hasta #" alanından Dr.DENTES'in verdiği numara ile, "Özel Kod" alanından ise kendi girdiğiniz kod ile hasta listesi alabilirsiniz.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdan ulaşabilirsiniz.

Hekim bölümlerini renklendirmek istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Randevu'dan Renk ayarını "Hekime göre" seçip, hekimlere renk tanımladıktan sonra randevu defterinde her hekimi farklı renkte görebilirsiniz. Ancak bu ayar Dr.DENTES hesabı temelli bir ayardır. Burada yapılacak bir değişiklik diğer şubelerinizin kullanımını da etkileyecektir.

Hekime açılan kullanıcıda defterde sadece kendi gelirini görmesini nasıl sağlıyoruz? Giderleri ve diğer hekim tahsilatlarını görmesin istiyoruz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Her hekimin sadece kendi gelirini görebilmesi için; kullanıcının "Hasta (Hepsi ?)" yetkisi kaldırılmalıdır. Bu yetkideki kullanıcı (hekim) sadece kendi ciro ve diğer işlemlerini görebilir. Giderlerin gösterilmemesi için tüm "GİDER" ve "RAPOR > Gider, Aldığımız Mal/Hizmet" yetkileri kaldırılmalıdır.

Dr. A. için hasta kaydı için hsys giriş sık sık açılmamaya başladı. Şifre hatalı gösteriyor. 20 dakika bloke oluyor. 20 dakika sonrasında ise giriş yapılabiliyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES dışındaki sistemlerle ilgili bilgimiz veya desteğimiz bulunmamaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Merhaba. Rapor > defter kayıtlarını her kullanıcı göremesin diye yeni kullanıcıya bu izni verip diğerlerinden kapattım. Bir kaç gün sadece izin verdiğimden görebilirken 2 gündür hiçbir kullanıcı da defter kısmı gözükmüyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Kısıtlı yetkide yaratılan kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisi verilirse ve sonrasında da bu kullanıcı "AYARLAR > Kullanıcı" sayfasından yöneticinin kullanıcısında herhangi bir değişiklik yaparsa yöneticinin de yetkileri kısıtlanır.

"AYARLAR > Kullanıcı" sayfasında değiştirme yetkisinin sadece yöneticide bulunmasını öneririz. Herhangi bir yetkisi kısıtlı kullanıcıya "AYARLAR > Kullanıcı" sayfası için değiştirme yetkisinin verilmesini önermiyoruz.

Böyle bir durumla karşılaştığınızda Dr.DENTES'te kayıtlı resmi yazışma adresinizden e-posta veya WhatsApp ile firma kodu ve yönetici kullanıcı adı iletip yetki sıfırlaması talep etmeniz halinde ekibimiz gerekli düzeltmeleri yapacaktır.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

BELGELER > Onam Formları sayfasına örnek "Hasta Açık Rıza Beyan Formu" ve "Hasta Kişisel Verilerinin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma" eklendi.

Hekimlerin randevu defterinde sıralaması alfabetik olarak yapılmış onu nasıl değiştirebilirim?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Şu an için sıralamayı değiştirme imkanı bulunmamaktadır.

Merhaba. Bu aralar SMS gönderimi ile alakalı sıkıntılar sık olmaya başladı. Sizinle konuşunca operatör yoğunluğu diyorsunuz ama bunun bir çözümü olmalı. Her gün kontrol etmek mümkün olamayabiliyor. SMS gitmediği zaman ciddi randevu kaybı yaşıyoruz. İlginiz için teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES kaynaklı anlık özel bir aksaklık tespit edilmiş olup detaylı inceleme ve takibimiz sürmektedir. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğiz. Hizmet kalitelimizi artırmak için çalışıyoruz.

Asistan ya da resepsiyon görevlisine oturum açabilmesi için nasıl hesap oluşturabiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Kullanıcı’dan hesabınızda işlem yapacak ilgili kişiler için kullanıcı oluşturabilir ve her kısım için yetkilerini belirleyebilirsiniz.

Hastamıza yapılan işlemleri İngilizce olarak çıktısını nasıl alabiliyoruz yardımcı olabilir misiniz? Teşekkür ediyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Tarife'den mavi renkli "+" simgeli "Yeni" düğmesi ile Tarife grubu "English" seçili olacak şekilde İngilizce tedavilerin yer aldığı tarife oluşturup, AYARLAR > Kullanıcı'dan da kullanıcınızın dilini İngilizce'ye çevirerek ya da dili İngilizce olan yeni bir kullanıcı oluşturup bu kullanıcıyla giriş yaparak hastaya çıktı verebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp