Kullanıcı Etkileşimleri

Merhabalar sms gitmiyor. Kredimiz mi bitti acaba durum nedir? Kontrol edebilir misiniz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

SMS gönderimlerinde problem görünmüyor. SMS krediniz azalmış. Muhtemelen otomatik gönderim için yetersiz kaldığından gitmiyor. Kalan SMS kredinizi siz de sağ üstteki hekim adına tıklayarak görebilirsiniz. (Uyarı sisteminiz açıksa kredi azalırken Dr.DENTES sizi bilgilendirir.)

Selamlar. Z. ÖZ adlı hastamız soyadından hasta arama yaptığımızda çıkmıyor? Biz mi birşeyi yanlış yapıyoruz? Bir eksiklik mi var?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yazma esnasında görünen sonuçlar 10 adet ile sınırlıdır. Soyadında "ÖZ" geçen 10'dan fazla hastanız varsa ilgili hasta alfabetik olarak ilk 10'a girememiş olabilir. Bu durumda ya ad bilgisini de yazmanız ya da soyadında "ÖZ" geçen tüm hastaları listelemek için "Ara" düğmesine tıklamanız gerekmektedir.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

TSİM raporunda "Sabit Protez Üye Sayısı"nın eksik hesaplamasına sebep olan bir problem tespit edilmiştir. Gerekli düzeltme yapılmıştır. Değişiklik 03.09.2021 15:10 tarihinden sonra oluşturulacak TSİM raporlarında geçerli olacaktır.

Bakiye sorgulaması yapıp hasta borç sırasına göre ayarlama yaptıktan sonra Excel e aktarma yaparken bizim yapmış olduğumuz sıralamayı değil tekrar yeni sıralama yapıp aktarmakta bununla alakalı bir ayar butonu var mıdır?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Raporlar için yaptığınız sıralama Excel'e aktarılamamaktadır. Sıralamayı Excel dosyanızda da yapmanız gereklidir.

Gecenin bir yarısında telefonumuzda cevapsız bir çağrı görüyoruz. Hastanın bizim hastamız mı yoksa yabancı bir hasta olup olmadığını programdaki "hasta arama" bölümünde isim ve soyisim dışında, telefon numarası ile de arama seçeneği olmalı

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste'de hastanın görmek istediğiniz bilgilerinin (ad, soyad gibi) sütunlarının göster kutucuğunu işaretleyip, telefonun "içinde geçen" kıstasına hastanın numarasını girerek hastayı görebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.

Merhaba, sizinle daha öncede paylaştığım bir konuda tekrar öneride bulunmak istiyorum. Hastalara fatura keserken geçmişte yapılan işlemlerini tek tek çıkarmak yerine yeni yapılan işlemleri seçip fatura kesebilsek daha kolay olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

HASTA > Fatura'nın sağ üst tarafındaki "Ayarlar" düğmesi ile yeni faturada en fazla kaç günlük tedavilerin listeleneceğini ayarlayabilirsiniz.

Her diş hekimine ayrı bir genel gider sekmesi olabilir mi?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

GİDER > Gider Kartı'ndan hekimleriniz adına ayrı ayrı veya genel amaçlı bir tek gider kartı ekleyip, bu karta giderleri kaydedebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki GİDER > Gider Kartı ve GİDER > Gider sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Bakiyesi olan hastaların takibini eski tarihliden yeni tarihliye göre sıralaması olsa daha iyi olur. Kimin borcunu epeydir getirmediğini ekranı açınca görebilmeliyiz bence. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste'de "Bakiye", "Son Ödeme Tarihi" ve "Son Tedavi Tarihi" sütunlarının göster kutucuğunu işaretleyip, bakiye kıstasında en küçük değere 1, en büyük değere 99999 gibi yüksek bir değer girerek borçlu hastaları listeleyebilirsiniz. “Son Tedavi Tarihi” ve "Son Ödeme Tarihi" sütunlarına tıklayıp kayıtların yeniden-eskiye veya tam tersi sıralanmasını sağlayabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzumuzdaki RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz.

Merhaba, hasta kartına HES kodu bölümü eklenebilir. Böylece her seferinde sormak yerine kendimiz hasta gelmeden kontrol edebiliriz.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Hastanın HES kodunu HASTA > Not ve Görüntü sayfasındaki "Notlar" bölümüne veya hasta dosya numara takibi için kullanmıyorsanız HASTA > Hasta Kartı'ndaki özel kod alanına not edebilirsiniz.

Merhabalar, ben şifremi değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

AYARLAR > Kullanıcı’da şifre değişikliği yapmak istediğiniz kullanıcıyı “Kullanıcı” listesinden seçip, turkuaz renkli “Değiştir” düğmesiyle kullanıcı giriş bilgilerinizi değiştirip kaydedebilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp