Kullanıcı Etkileşimleri

Hastanın adına yazılan randevuları yazıcıdan nasıl alabilirim? Hasta kartında topluca listeleniyor ama yazdırma bulamadım.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Bir hastaya ait randevu kayıtlarını yazdırabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfasını inceleyebilir veya ilk ücretsiz eğitim hakkınızdan yararlanmak için randevu talep edebilirsiniz.

e-SMM üzerinde benim TC numaramın olması yerine vergi dairesi numaramın olmasını istiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

e-İmzanızda kayıtlı bilgiler arasında TC No bulunur (VKN bulunmaz). Dr.DENTES-entegratör-GİB arasındaki entegrasyon TC No ile gerçekleşir. Bu yüzden faturada TC No bulunmalıdır.

Hekim değişikliği yapılamıyor.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yardımcı olabilmemiz için şikayetinizi ayrıntılı (hangi işlem sırasında, nerede yaşandı gibi) ifade eder misiniz? İlk ücretsiz eğitim hakkınız için bize ulaşıp randevu talep edebilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhabalar bugün bir hastam geldi hasta kartı oluşturdum fakat randevu sistemine ismini yazmadım ve hastanın adı soyadı hatırlamıyorum sadece günlük giriş yapılan hastaların kaydını görebilir miyiz? Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

RAPOR > Liste'den günlük kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Merhabalar, ortodonti randevularımız 15'er dakikalık oluyor. Bu durumda hastalarımıza randevu veremiyoruz. Bütün hastalarımıza mesaj gönderdiğimiz için randevu sekmelerini 15'er dakika olacak şekilde bir programlama yapmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu açıklamalarına göre randevuların periyodunu ve randevu defterinin periyodunu düzenleyebilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Programa işlem sonrası istirahat raporu eklense çok iyi olur.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Eklenebilir, iletişim e-posta adresimize örnek bir rapor iletmenizi rica ederiz.

Merhabalar. Google Calenderdaki gibi tekrarlanabilir randevu oluşturulabiliyor mu acaba? Mesela her ayın 12 sinde asistanımın maaşı kurulabiliyor mu? veya her gün öğle arasını dinlenme vakti diye kurabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Şu an için tekrarlı randevu oluşturamazsınız ancak oluşturduğunuz bir randevuyu “kopyala” düğmesiyle başka bir zaman için bire bir oluşturabilirsiniz. Öğle arası saatlerinin satırları yeşil renk ile gösterilir ayrıca hekimlerin çalışma saatlerini düzenleyebilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Yedekleri sisteme geri yükleme işlemini nasıl yapabiliriz?

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Dr.DENTES yedekleri tarafımızca geri yüklenir, siz yükleme yapamazsınız. Başka bir programdaki verileriniz yüklenecek ise size bir teklif ile size özel bir programlama yapılır.

Planlama yapıp fiyat bilgisi verdiğimiz ama tedaviyi kabul edip etmeyeceği belli olmayan hastaları aday hasta listesine ekleyebileceğimiz bir düğme olsa daha sonra kontrol edip gerekirse tedaviyi kabul etmeyen hastaları silebilme imkanı olur. Değerlendirirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Randevu kaydı bulunan ancak henüz tedavi kaydı işlemediğiniz hastaları ilgili randevuya tıklayınca açılan penceredeki yeşil renkli göz simgeli düğme ile “Aday Hasta” listesine ekleyebilirsiniz. RAPOR > Aday Hasta’dan bu hastaları takip edebilirsiniz. Aday hasta olarak kaydettiğiniz hastaya tedavi işlediğinizde otomatik olarak “hasta oldu” durumuna getirilir. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Sistemimdeki hastaların not ve görüntü kısmını nasıl aktif hale getirebilirim? Hasta kartı sayfamda göremiyorum.

Dr.DENTES Diş Kliniği Yönetim Yazılımı

Yetkili başka bir kullanıcınız HASTA > Not ve Görüntü erişiminizi kısıtlamış veya AYARLAR > Klinik’te “Notları Gizle” ayarınız açık durumda olabilir. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Deneyiminizi geliştirmek, site kullanımınızın analizi ve pazarlama çabalarımız için KVKK kapsamında çerezleri kullanıyoruz. Sitemize göz atarak veya bu bilgilendirmeyi kapatarak, Çerez Kullanımı`nı okuduğunuzu ve kabul ettiğinizi onaylamış olursunuz.
Whatsapp