Uzak bağlantı yazılımı ile erişim sonucunda bilgisayarınızda sorun olduğu tespit edilmiş, donanım satıcınızla iletişim kurmanız bildirilmişti. Yazılımla ilgili başka yapabileceğimiz bir şey var mıdır?
Sisteminiz sürekli donur. Kulanmak için her defasında sayfayı komple kapatıp tekrardan açmak zorunda kalıyorum.
Uzak bağlantı yazılımı ile erişim sonucunda bilgisayarınızda sorun olduğu tespit edilmiş, donanım satıcınızla iletişim kurmanız bildirilmişti. Yazılımla ilgili başka yapabileceğimiz bir şey var mıdır?
Randevuyu ileri tarihe ertelemek için kısa bir yol var mı acaba ? Mesela 15 gün sonrasına direk kaydırmak taşımak için teşekkür ederim.
Randevuya tıkladığınızda düzenleme ekranı altında 4 yönlü ok içeren düğme (Taşı) isteğinizi gerçekleştirir. Daha ayrıntılı bilgiye Yardım (?) menümüzde arama kutusuna "Randevu" yazarak erişebilirsiniz.
Merhabalar, hasta -> oral -> işlemler sekmesi altında oluşturulan, tedavi/planlama sekmesinde hasta için yapılan planlamaların isimler; planlama-1, planlama-2 vb. Şekilde sıralanmakta. Hasta için planlanan, cerrahi, ordotonti, restoratif gibi çoklu işlemlerde tek tek hangisinin olduğunu kontrol etmek zorunda kalınıyor. Planlamaların isimlerini özelleştirme seçeneği konulmasını talep ediyorum. Kullanıcıların işini kolaylaştıracağını düşünüyorum. İlginiz için teşekkürler.
Gelecek sürümlerde değerlendirmeyi düşünüyoruz. Öneriniz için teşekkürler.
Merhabalar kolay gelsin,
kredi kartı ile alınan ödemelerde banka isimlerini sisteme ekleme olanağınız var mıdır?
iyi çalışmalar dilerim.
Provizyon No alanına bankanın kısa SWIFT kodunu yazabilirsiniz.
Merhaba iyi çalışmalar , ödeme kısmında ekstra ödeme seçenekleri girebilsek çok iyi olur. Mesela bazı hastalarımızdan mail orderla ödeme alıyoruz. Onu da kredi kartı olarak girmek zorunda kalıyoruz.
Konu değerlendirilebilir. Çözüm olarak Açıklama bölümüne "mail order" ilavesi yapabilirsiniz.
Randevu sisteminde hekimlerimizden bir tanesi 20 dakika aralıklarla takvimi bölmek, diğerleri ise 15 dakikalık aralıklar ile bölmek istiyor. Bunu yapabilir miyiz?
Şimdilik bir klinik için tek bir randevu aralığı söz konusu.
Planlamadan sonra yapılan indirimi, yüzde olarak görme şansımız var mıdır?
Planlamada bulunan yazdır düğmesine basarak elde edilen çıktının ön izlemesinde yapılan indirimi "TUTAR" olarak görebilirsiniz. Şimdilik % olarak görmek isterseniz "İndirim"i "Toplam"a böldükten sonra çıkan değeri 100 ile çarpmanız halinde indirim yüzdesini de görebilirsiniz.
Kullanıcı yetkilendirmesi için diğer hekimlerimin toplam ciroyu görmemesini sağlamak istiyorum ancak tüm randevuları görmelerini sağlamak istiyorum. Bunu yapamayacağımı söylediler, düzenlemek zor olmasa gerek, yapılırsa çok sevinirim.
Sadece randevularını görmesini istiyorsanız; hekimlerin randevularını yine hekimlerin Google takvim veya IPhone takvim yazılımları ile paylaşabilirsiniz. Bu durumda hekimler sadece kendi cep telefonlarından randevularını görebilirler.
Tek bir hekimin yaptığı tüm işlemler hastaları ve toplam cirosuna nasıl ulaşabiliriz
Rapor -> Tedavi bölümünden tarih aralığı seçerek hekimin hangi hastalara hangi tedavileri yaptığını görebilirsiniz. Raporun alt kısmında ciro ve hasta sayısını da görebilirsiniz. İlk ücretsiz eğitiminiz gerçekleştirilmedi ise eğitim randevusu için bize ulaşabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Yardım (?) bölümüne göz atabilir, şayet sorularınıza cevap bulamazsanız destek telefonlarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Merhabalar; hastalardan KVKK onayı almak günümüz şartlarında zorunlu hale gelmiştir. KVKK şartları sisteme tanımlanıp hastanın kayıtlı olduğu cep telefonuna kod gitse ve bu kodu biz sisteme girdiğimizde hasta otomatik olarak KVKK şartlarını onaylamış olsa çok iyi olur. Kağıt israfını önlemiş oluruz.
Teknik olarak mümkün. Ancak kanuni olarak geçerli olup-olmayacağını öğrenip değerlendirmek gerekir. Bu konuda bize bilgi sunmanız olanaklı mıdır?