Benutzerinteraktionen

merhaba,hastaya randevu oluşturduğumuzda otomatik olarak gönderdiğimizde randevu gün ve saati yazmamaktadır.
Bunu yapmamız için kendimiz yazıp o şekilde göderimemiz gerekmekte .Buda iki iş oluyor.Bunu düzeltilmesi ricasında bulunmak istedim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > SMS Gönder sayfasında bulunan "SMS Ayarları" düğmesinden "Randevu verilince hastaya otomatik SMS gönder." ayarını aktifleştirebilirsiniz. Bu ayar açık olduğunda randevu verildiği an hastaya otomatik SMS gönderilir. SMS şablonunda hasta isim ve randevu tarihleri ile ilgili özel ifadeler bulunmaktadır. Sistem otomatik doldurur. Ayrıca SMS Gönder sayfasında bulunan özel ifadeleri otomatik SMS metninizin içerisine ekleyebilirsiniz. Örneğin isim özel ifadesi yer aldığında hastanın adı ve soyadı otomatik gönderilir.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > SMS Gönder sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Ay sonu raporlama olarak tedavi, protez ve implant, orto cirolarını total olarak görüntüleyebilir miyiz? Ay ay artış ve azalışı görebilmek için böyle bir güncelleme yapabilir misiniz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Tedavi sayfasında bulunan "Tedavi" bölümünden tedavi seçimi yapabilir ve istediğiniz tarih aralığını seçerek rapor alabilirsiniz. Sayfanın sonunda ise Genel Toplam hesaplanır.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Tedavi sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Yeni kullanıcılarda oral kısmındaki tedavi kalemlerinin ücretlendirmesinin kapatılabilir olması çalışmamıza katkı sağlayacaktır.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Kullanıcı'dan Oral sayfasındaki fiyatları görmesini istemediğiniz kullanıcının "HASTA > Oral (Fiyat)"da "Göster" yetkisini kaldırabilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

7/10 tevkifat oranı Dr.DENTES e-Fatura sistemine dahil edildi. Tevkifat tipi olarak da "603 - Makine, Teçhizat, Demirbaş Ve Taşıtlara Ait Tadil, Bakım Ve Onarım Hizmetleri" eklendi. Bunun dışında bir tevkifat tipine ihtiyaç duyulması halinde Görüş Bildir bölümünden bize iletebilirsiniz.

Hastalarla ilgili not yazdığımızda hastanın filmini açarken notlar gözüküyor. Notlar için ayrı bir bölüm açsanız çok iyi olur.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Klinik sayfasındaki "Notları Gizle" ayarı açık olduğunda, Not ve Görüntü sayfasındaki notlar gizlenir. Notlar kutusuna tıklandığında notlar görüntülenir.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Klinik sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

merhabalar. hasta örneğin 2023 yılında gelmiş ve birkaç işlem yapılmış, sonrasında 2025 yılında başka işlemler için tekrar kliniğe başvurduğunda hasta için mevcut ücret tarifesi hala 2023 olarak görülmekte ve her defasında bunu düzeltmek gerekiyor. bu duruma bir çare lütfen

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Tarife sayfasındaki yeşil renkli "Hasta Aktar" düğmesiyle tek seferde tüm hastaların tarifesini TDB 2025 olarak değiştirebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES'de Kamu e-Fatura desteği sağlandı. Kamu kurumlarına e-Fatura düzenlemek için Fatura Türü olarak "e-Fatura" seçip, senaryo olarak da "Kamu" seçebilirsiniz.

Sistemde genel bir yavaşlık söz konusu. Zaman zaman sayfalar çok geç cevap veriyor

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Genel bir problem görülmemektedir. İnternet hattınız, cihazınız veya internet tarayıcınız ile ilgili bir durum olabilir. Mesai saatlerimiz arasında aramanız halinde uzaktan bağlantı ile ayrıntılı inceleyebiliriz.

Merhaba,
Klinik ve desk için farklı kullanıcılar tanımlı ama deskteki çalışanlarımız kendi kullanıcı hesaplarıyla da girse sağ üst köşede kullanıcı ile eşleştirilmiş diş hekimi ismi gözüküyor. Yanındaki oktan dropdown menu açılınca o zaman kullanıcının ismi gözüküyor. Esas problem desktekiler randevu oluştururken, randevuyu oluşturan olarak kullanıcı ismi değil dişhekimi ismi gözüküyor. Birden fazla desk çalışanı olan yerlerde randevuyu kimin verdiği ya da gerekli notlar alınıp alınmadığı takip edilemiyor. Bunu düzeltilmesini istiyorum. İyi çalışmalar

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES'de sağ üstte, giriş yapan kullanıcın bağlı olduğu diş hekiminin ismi görünür.
RANDEVU sayfasında ise ilgili randevunun üzerine geldiğinizde randevuyu oluşturan kullanıcının adını görebilirsiniz.

hasta kayıt edemiyoruz

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Giriş yaptığınız kullanıcının yetkilerinde kısıtlama olabilir. Yöneticinizden HASTA > Hasta Kartı sayfası için yetkilerinizi kontrol etmesini talep ediniz.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp