Benutzerinteraktionen

onam formlarını hastadan dijital onay nasıl alabiliriz

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Klinik sayfasından "Onam Metniniz" kutusuna hazırladığınız onam metinlerini yazabilir, sonrasında Hasta Kartı'ndaki "SMS ile Dijital Onam al" düğmesi ile onay alabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba; ONAM ve KVKK onaylarını dijital olarak temin edildikten sonra olası bir 3. sahıslara onam ve KVKK alındığına dair çıktı alınması gerektiğinde bu veriye nereden ulaşıyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

SMS ile Dijital Onam / KVKK onayı alındığında hasta kartında KVKK onayı/Dijital Onam yazan kısım EVET'e dönüşür ve üzerine tıklandığında onam ile ilgili log kayıtlarını görebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

merhaba;
Hasta ile ilgili KVKK ve digital onam servislerini kulanmaya başlamayı planlıyoruz. Hasta ile ilgili KVKK ve/veya ONAM alındığını diş odası, hukuki vb. durumlar için ilgili kurum ve kuruluşlara bildirmemiz gerektiğinde bu dökümana nasıl ulaşılabiliyor. VE bu dokümanlar ne kadar süre ulaşabiliyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

SMS ile Dijital Onam / KVKK onayı alındığında hasta kartında KVKK onayı/Dijital Onam yazan kısım EVET'e dönüşür ve üzerine tıklandığında onam ile ilgili log kayıtlarını görebilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Randevuları nasıl hatırlayabilirm ?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Klinik sayfasında bulunan "Kontrol randevularını hatırlat" ve "Ölçü randevularını hatırlat" ayarını açık hale getirebilirsiniz. İlgili randevular 1 gün öncesinden uyarı sistemi üzerinden hatırlatılır.

Ayrıntılı bilgi için BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasındaki AYARLAR > Klinik eğitim videolarını izleyebilirsiniz

Merhaba, fiyat tarifesindeki kalemler çok fazla. Sadece kliniğimde yaptığım tedavilerin olduğu bir tarife oluşturmak istiyorum fakat tarifelerde düzenlemeyi seçtiğimde uygulamadığım tedaviyi silemiyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Tarife sayfasından kullanmadığınız tedaviyi seçip "Değiştir" düğmesi ile durumunu "pasif" hale getirebilirsiniz. Durumu "pasif" yapılan tedaviler Oral sayfasında gösterilmez.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES stok modülündeki barkodlu takip süreçlerinde GS1 DataMatrix barkod desteği sağlandı.

Bir hekimin kliniğe yeni giren bir hastayı ikna edip tedavi başlama yüzdesini bulabilmek için rapor bölümü eklemenizi istiyorum.
örn: 1 ay içerisinde yeni kayıt yapılan hasta sayısını biliyoruz. Bu hastaların kaçına muayene ve panoromik film hariç diğer tedavilerden uygulanmış.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Hekim Performans sayfasında hekimlerin muayene ettiği hastaları tedaviye ikna etme oranına göre performansları gösterilir. Performans raporunun alınabilmesi için hastalara Oral sayfasında Dişhekimi Muayenesi veya Uzman Dişhekimi Muayenesi tedavilerinin işlenmesi gerekir.

Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Hekim Performans sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba. Hekimlerin bakiyesi sorgulanırken rapor kısmi bakiye kısmına giriyoruz. Ancak çoğunlukla rapor şimdi hazırlanamıyor raporu alıyoruz. Internet bağlantısı ile alakalı mı diye farklı internet bağlantıları ile tekrar tekrar denedik. Ancak rapor alamıyoruz. Bundan dolayı kısmi bakiyeye manuel olarak tek tek bakmamız gerekiyor. Bu da iş yoğunluğu oluşturuyor. Konu ile ilgilenebilir misiniz. Teşekkür ederim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Kısmi Bakiye raporunda iyileştirme yapıldı.

Randevu sms sisteminde randevu saati 15:00 olan hastaya randevunuz saat 14:00 şeklinde 1 saat öncesi olarak sistem tarafınan otomatik gönderiliyor. Klinikte büyük bekleme ve organizasyon sorunu yaşatıyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Kontroller sonrasında sistemde herhnagi bir problem görülmemiştir. Randevu SMS'iniz gönderildikten sonra hasta randevularında herhangi bir kullanıcınız tarafından değişiklik yapılmış olabilir. Randevu saatinin değiştiğini tespit ettiğiniz hastaların randevularına tıklayıp "Randevu Geçmişi" düğmesi ile ilgili randevuda yapılan değişiklikleri ve hangi kullanıcının hangi tarih saatte yaptığını görebilirsiniz. Kullanıcılarınızın bu tür değişiklikler yapmasını istemiyorsanız AYARLAR > Kullanıcı'dan yetkilerini kısıtlayabilir, ayrılan personellerinizin kullancılarını pasif duruma getirebilirsiniz.

Hekimlerin sadece kendi cirosunu görmeleri durumunda hasta görüntüleme herkesi kapatmamız gerekiyor ve ortak baktığımız hastaları göremiyorlar sadece ciro için bi düzenleme yapmanızı rica ediyorum öbür firmalarda var.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Kullanıcı’ya "RAPOR (Tüm Hekimler)" yetkisi eklendi. Bu yetki ile kullanıcının sadece kendi hekimine bağlı raporları ya da tüm hekimlerin raporlarını görmesini sağlayabilirsiniz.

Görüşünüzdeki durum için "HASTA (Hepsi)" ve "RAPOR > Defter" yetkilerini vermeli, "RAPOR (Tüm Hekimler)" yetkisini kaldırmalısınız.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp