Benutzerinteraktionen

Merhaba,
Yazdırma ayarları değişmiş olabilir mi? Çünkü, planı yazdır dediğimde artık iki sayfa varsa ikinci sayfayı göremiyorum ve yazıcıda da çıkmayabiliyor.
İyi çalışmalar dilerim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Yaptığımız testlerde kırk (40) değişik tedavi planlaması öngörülmüştür. Planın ön izlemesi yapıldığında iki sayfa görüntülenmiştir. Şayet sorununuz devam ediyor ise; "Uzak bağlantı yazılımı"nı çalıştırıp destek ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Toplantı veya bir seyahat durumunda randevu verilmesini engellemek için bir İPTAL veya benzeri kutu veya bir uyarı oluşturmak mümkün mü?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

İlgili tarihlerde "Toplantıda" veya "Seyahatte" başlıklı randevu kaydı oluşturabilirsiniz.

Merhaba,önceki kullandığım programda o hafta olan bütün randevuları aynı anda görebilmek için yakınlaştır seçeneği vardı ve hepsini aynı anda görebiliyordum. Maalesef şu anda ekranı aşağı yukarı kaydırmadan bütün hafta randevularını aynı anda göremiyorum.Yakınlaştır diye bir buton eklenip tüm haftayı aynı anda görecek şekilde düzenleme yapılabilir mi acaba? Teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

İnternet tarayıcınızın yakınlaştır (zoom in veya +) ve uzaklaştır (zoom out veya -) fonsiyonlarını kullanarak çözünürlüğü düşük ekranlarda dilediğiniz gibi görüntüleme yapabilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Fatura modülüne stopaj özelliği eklendi.

Hasta kaydında hastanın adı soyadı, doğum tarihi ve TC kimlik numarası doğru olmasına rağmen kayıt yapamıyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Uzaktan bağlantıyla yapılan incelemede, kayıt yapılamama sebebinin doğum tarihi bilgisinin yanlış girilmesi olduğu gözlenmiştir.

Merhabalar. Tedavi bölümüne S404410 İmplant üstü tam protez ve S404420 implant üstü bölümlü protez ekler misiniz lütfen?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Protez bölümüne İmplant Üstü Tam Protez ve İmplant Üstü Bölümlü Protez tedavileri çizimleriyle eklendi.

e-Nabız'a kaydetmek istediğimde sürekli TC no diye hata veriyor

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

USS modunuz aktif olmadığı için uyarı ile karşılaşıyorsunuz.

Hasta yakını ve referansdan hasta arama özelliği ekleyebilir miyiz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin Liste kıstasları penceresinde "Referans Adı" satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna referans adı yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Hastalara yazdığımız notları göremiyoruz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Klinik'ten "Notları Gizle" ayarının durumunu kontrol edip "Açık" ise "Kapalı" hale getirerek deneyebilir misiniz? "Notları Gizle" ayarı "Açık" durumdayken hastaya ait notlar gösterilmez. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

TC kimlik numarası eksik veya hatalı girildiğinde uyarı verilebilir mi?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Klinik'te "hasta kimliğini doğrula" ayarını "Açık" durumuna getirerek kimlik bilgilerinin kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp