Benutzerinteraktionen

Sözleşmenin çıktısını nasıl alabiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Oral'de mor renkli üzerinde yazdırma simgesi olan Proforma/Yazdır düğmesi ile tedavilerin ve oral şemanın yer aldığı ve ödeme planının da bulunduğu Sözleşmeyi yazıcıdan çıkartıp hastaya verebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Randevu listesine randevusunu yazdığımız, telefon sekmesine numarasını eklediğimiz hasta kaydı olmayan muayene hastasına gitmesi gereken randevu smsinin başka bir hastaya gittiğini tespit ettik. Telefon numaralarını kontrol ettik. Bizden kaynaklı bir hata mı diye fakat sistem kaynaklı bir karışıklık olduğunu düşünüyoruz. Sorunun düzeltilmesini talep ediyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Yaptığımız incelemelerde bu duruma sebep olabilecek herhangi bir problem gözlemlemedik. Müsait olduğunuzda uzaktan bağlantıyla hesabınızda inceleme yapabiliriz.
---
Bizimle paylaştığınız kullanıcı giriş bilgilerinizle yaptığımız log incelemesi neticesinde;
SMS'inin yanlış telefon numarasına gittiği iddia edilen "AAA" isimli hastanın "30.01.2020 18:30" tarihli randevusu,
1. "27.01.2020 16:57:53" tarihinde "***" nolu IP adresinden "XXX" isimli kullanıcı tarafından telefon alanına "CCC" girilerek oluşturulmuş. Bu telefon numarası "BBB" isimli hastaya ait. Dolayısıyla randevu oluşturulurken SMS, BBB'e gitmiş.
2. Hesabınızda her gün otomatik olarak saat 14:00'de çalışan sonraki günkü randevulu hastalara SMS gönderen sistemimiz, "29.01.2020 14:00" tarihinde yani randevu tarihinden 1 gün önce doğru olarak randevuda kayıtlı numaraya (BBB isimli hastanın telefonuna) SMS göndermiş.
3. Otomatik randevu hatırlatma SMS'inden 5 dakika sonra "29.01.2020 14:15:59" tarihinde "***" nolu IP adresinden "XXX" isimli kullanıcı tarafından randevu kaydının telefonu "DDD" olarak güncellenmiş. Yani "AAA" isimli hastanın doğru telefon numarası girilmiş.
4. "AAA" isimli hastanın "30.01.2020 18:30" tarihli randevu kaydındaki telefon numarası düzeltildikten 5 dakika sonra "29.01.2020 14:20:53" tarihinde "***" nolu IP adresinden Dr.DENTES'e "randevu SMS'nin yanlış hastaya gittiğine dair" görüş bildirilmiş.

Merhabalar, hastaları isim soy isimle arama sekmesi var ama bir de telefon no ile arayabilsek, öyle bir sekme olsa? Kolay gelsin, iyi çalışmalar.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin telefon satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna telefon numarasını yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Liste bir defada en fazla 10 hasta gösteriyor. Bu sayı çok yetersiz. 50 veya 100 butonu olmalı.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Önceki/Sonraki düğmeleri ile diğer hastaları görebilir, sarı renkli "İndir" düğmesi ile listeyi Excel ya da PDF olarak indirip tüm hastalarınızı alt alta görebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

1. Yeni tedavi yazmak istiyorum. 2. Mevcut tedaviyi değiştirmek istiyorum. 3. Tedavi isimleri bölümlere göre sınıflandırılmalı. Örneğin cerrahi bölümü seçildiğinde cerrahinin tedavileri açılmalı.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Tarife'den mavi renkli + simgeli "Yeni" düğmesi ile tedavi ekleyebilirsiniz. Mevcut tedavilerde, tedaviyi seçtikten sonra turkuaz renkli "Değiştir" düğmesi ile sadece fiyat değiştirilebilir, isim değişikliği yapılamaz. Tedaviler bölümlere göre ayrı ayrı gösterilir. Tedavi eklerken de hangi bölüme eklemek istediğinizi seçebilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

İl sağlık müdürlüğünden gelen resmi evraklarda isimleri gizli tutulan kişilerin TC kimlik numaraları ile sistemden arama yapamıyoruz. Bununla ilgili bir düzenleme yapabilir misiniz? Teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste'den Liste kıstasları penceresinde TC Kimlik No satırını "Göster" kolonundan işaretleyip içinde geçen kolonuna kimlik numarasını yazıp Listele düğmesine bastığınızda ilgili hasta varsa listelenir.

Merhabalar. Programınızı Chrome'da açınca kamera çalışmıyor. Firefox'ta açınca çalışıyor. Teknisyen arkadaş Chrome ayarları ile uğraştı. Çözüm bulamadı.
Sizin de bir fikrinizi almak isterim. İyi çalışmalar

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Güncel Google Chrome sürümü artık eski kameraları desteklemediğinden olabilir. Müsait olduğunuz da uzaktan bağlantı ile durumu inceleyebiliriz.

Tedaviler sonunda çıkan toplam ücret üzerinden yuvarla yapılabilse daha güzel olacak. Yani en sonda da yuvarlama yapsak toplam ücret üzerinden. İlginize arz ederim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Oral'de hastaya uygulanan tüm tedaviler Windows için "Ctrl", Mac için "Command (⌘)" tuşu basılı iken, farenin sol tuşu ile seçildikten sonra mor renkli Yuvarla düğmesine tıklanarak toplam tedavi fiyatı üzerinden yuvarlama yapılabilir. Yuvarlama yapılan tedavilerin fiyatı koyu ve siyah renk ile gösterilir. Menüdeki "?" simgesinden (yardım) ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Çok fazla hekim sirkulasyonu olan bir kliniğiz. Her hekim işe girip çıktığında hekimleri pasife alıyoruz ama hekim seçme bölümünden silinmiyorlar. Randevu ve oral sayfalarında hekim seçmek istediğimizde, pasif olan hekimler de gözüküyor. Bu hekim seçmek konusunda git gide artan bir probleme dönüşüyor. Kullanıcılar bölümünde pasif yapılan hekimleri sadece admin görsün seçeneği koyulabilirse randevu veren kişinin hekimler arasından seçim yapması çok daha kolay olacaktır. Teşekkür ederiz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

- RANDEVU'da pasif hekimler gizlendi.
- HASTA > Oral'de pasif hekimler zaten gösterilmiyor.
- Diğer sayfalarda pasif hekimlerin sıralamada en altta olması sağlandı.

Pasife aldığımız diş hekimlerinin hekim seçme bölümlerinde görünmesini istemiyoruz. Hekim sirkülasyonu oldukça listede şişme yaşanıyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

- RANDEVU'da pasif hekimler gizlendi.
- HASTA > Hasta Kartı ve HASTA > Oral'de pasif hekimler zaten gösterilmiyor.
- Diğer sayfalarda pasif hekimlerin sıralamada en altta olması sağlandı.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp