Benutzerinteraktionen

Mobil görünüm üzerinde randevu yazarken hasta randevusu sayfa üzerinde kaydıralamıyor ya da varolan başka bir randevunun yanına yerleştirilemiyor. Bunu nasıl yapabiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Mobil görünümde sürükleme işlemi teknik kısıtlamalar nedeniyle şuan için yapılamamaktadır.

Randevudaki yeni eklenen Taşı düğmesini kullanabilirsiniz.

Randevuda fare imleci üzerinde durduğu işimin telefon numarasını gösteriyor olması çok kullanışlı olmuş. Yalnız kısa bir süre sonra telefonumda numara tuşlaması yapamadan kayboluyor.
Ayrıca randevu kartlarında "Kopyala" ve "Sil" düğmeleri gibi "Taşı" düğmesi de işlevsel olur kanaatindeyim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Fare ile randevu üzerinde durduğunuzda çıkan bilgi kutusunun ekranda kalma süresi uzatıldı.
Randevuyu farenin sol tuşu ile tutup sürükleyerek o haftadaki istediğiniz gün ve saate taşıyabilirsiniz.
Hafta dışında tarihe taşımak için randevudaki yeni eklenen Taşı düğmesini kullanabilirsiniz.

Süt dişlerinde diagnozda kırmızı olan cariesler tedavi sayfasında gri gözüküyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Oral'de "Diyagonuzu farklı göster" işaretlendiğinde Tedavi ve Planlama ekranlarında Diyagnoz çizimleri gri renkte görünür. Bu İşareti kaldırdığınızda kendi renginde görünür.

Defter bölümünde diş hekimi seçimini çoklu seçim yapılabilmesini talep etmekteyiz. Teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Defter'de birden fazla diş hekimi seçebilme imkanı sağlandı.

Muhasebe faturalarımı girmek istiyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Hasta > Fatura sayfasında girebilirsiniz. Oral'de uyguladığınız tedaviler burada fatura kalemi olarak listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

14.05.2018 tarihinde yanlış hekim girilen M** B** K** ve Y** Ş** hastalarının hekimlerini admin kullanıcısından değiştirmemize rağmen defter sayfasında gün sonunda rapor istediğimizde yapılan değişiklikler mali olarak değiştirilen hekime geçiş yapmamaktadır. Düzeltirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Defter'de "Aldığımız" bölümündeki hekim bilgisi, Hasta > Hesap'taki "Alınan Paralar" bölümünden gelmektedir. Hasta > Hesap'taki kayıtların hekim bilgisini de değiştirmelisiniz.

Bir tedavi ücretini silmek istiyorum. Sistem benim sıfıra basmamı istiyor. Meblağı silince otomatik sıfır verebilir misiniz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Tedaviyi ücretsiz yapmak için ücreti seçip 0 rakamına basınız.

Protokol defterindeki protokol numarasını reçeteye nasıl girebiliriz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Reçetede protokol numarası girebilme imkanı sağlandı. Ayrıca reçete çıktısında hasta TC numarası ve protokol numarası da yer alıyor.

Hesap bakiyesini açtığımızda dişhekimi hepsi, ödeme tipi hepsi çıkıyor. Açmak istediğim doktora baktıktan sonra sayfayı yenilediğimde tekrar hepsi hepsi yazıyor. Bunu sayfayı yenilediğimde de sabit son aranan kalacak şekilde ayarlar mısınız?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Defter sayfasında yeni rapor almak için sayfayı yenilemenize gerek yok. Mavi renkli "Raporla" düğmesine basmanız yeterlidir.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Planlamadan kopyalanan tedavilerin Hesap'ta da mavi renkli gösterilmesi sağlandı.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp