Radevu'daki "Hafta", "Diş Hekimi" ve "Ünit" gibi görünüm seçenekleri için cihazınızın ekran çözünürlüğü yetersiz kalmış olabilir. Yeni nesil bir telefon ise cihazınızın/tarayıcınızın yakınlaştırma/büyütme ayarlarından kaynaklanıyor olabilir. Bu ayarları iptal edip deneyebilirsiniz.
Programa bağlantılı anamnez ve hasta bilgilerini tablet bilgisayar hastaya verilip işaretleme yaptırarak alabileceğimiz bir yöntem olabilir mi? Kağıt israfını sonlandırma ve dosyalamayı direk dijital ortama aktarma amaçlı.
Ek bir ücret ödemeden hastanızın kendi telefonundan kişisel bilgilerini kendisinin doldurmasını ve hasta kartı oluşturmasını sağlayabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki SMS kullanıcılarımız.)
Hasta Kartı'nın üst tarafındaki SMS ile Yeni Hasta düğmesi ile hastanın cep telefonuna kişisel bilgilerini doldurabilmesi için link gönderebilirsiniz. Hastanız bu link ile bilgilerini doldurabilir, bilgilerini doldurduğunda Dr.DENTES size bildirimde bulunur.