Benutzerinteraktionen

Aile ödemelerinde ödemeleri yapacak bir kişi atayabiliyor muyuz? Ödeme alınca toplam borçtan mı yoksa aile fertlerinden eşit miktarda borç mu siliniyor? Teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Aile için bir bireye ödeme atanamıyor. Bir aileye mensup hastanıza tedavi yaptığınızda ailenin toplam borcu artar. HASTA > Hesap’ta pembe renkli Aile Hesabı düğmesi ile ailenin toplam borcunu ve aile bireylerinin bireysel borcunu görebilirsiniz. Aile bireyi ödeme yaptığında, aile borcuna yansıyan kendi payı düşer. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hesap sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

SMS satın aldık hala krediniz yok yazıyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Dr.DENTES’te SMS kullanabilmek için hem kredi hem de SMS başlığınız bulunmalıdır. Hesabınıza tanımlı SMS başlığınız bulunmuyor. Başlık oluşturmak için; Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Ödeme yaptım sistem dolayısıyla iki kere işlem oldu onu silebilir misiniz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

22.12.2022 12:10 tarihindeki görüşünüze cevaben belirtildiği şekilde kredi kartınızın ayarı nedeniyle önceki işleminiz tamamlanmamış. Bankanız, kartınızdan başarıyla tek ödeme iletmiştir. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

2 Ocak'a kadar ödememiz gereken bir bakiye var ancak sisteminizdeki sıkıntı nedeniyle kaç kere denememe rağmen ödeme yapamıyorum. Sıkıntı düzelince haber verirseniz kart ile ödeme yapacağım.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Ödeme sisteminin de size bildirimde bulunduğu şekilde ödemeniz, kredi kartınız internet alışverişlerine kapalı olduğu için tamamlanamamış. Bu konuda bankanızın destek kanalları ile iletişime geçebilirsiniz.

Kestiğimiz faturaların dökümü anında görüntülenemiyor. Zamanla yarışıyoruz başka bir sisteme yükleme yapıp onay almamız gerekirken Dr.DENTES'in fatura yansıtma aksaklığı nedeniyle mağduriyet yaşıyoruz. Provizyon onayı almak için faturaya ihtiyacımız var ve bu aksaklık yüzünden hasta kaybı yaşıyoruz. İletişime geçmemize rağmen çözüm odaklı cevaplar alamıyoruz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) servislerinin yoğunluk durumuna göre fatura imzalama sürecinin süresi farklılık gösterebilmektedir. Yasal nedenlerle fatura, GİB imza sürecini tamamlamadan görüntülenemez.

e-Belge aktivasyonu için ne gerekli?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki "Dr.DENTES e-Belge (e-Fatura / e-Arşiv Fatura / e-Serbest Meslek Makbuzu)" başlığı altından e-SMM/e-Fatura Başvuru Adımlarına tıkladığınızda açılan sayfadan e-Fatura/e-Arşiv ve e-SMM sürecine ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Stok kartında malzeme miktarını nasıl gireceğiz. Stok kaydı oluşturamıyorum.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

İlgili STOK > Stok Kartı sayfasındaki mor renkli “Stok Hareketi Ekle” düğmesi ile veya GİDER > Alış Faturası sayfasından malzeme girişi için alış faturası oluşturabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki STOK > Stok Kartı ve GİDER > Alış Faturası sayfalarını inceleyebilirsiniz. Stok modülünün eğitim videoları da çok yakında sizlerle olacak :)

Daha önceden başka dişlerine işlem yapılmış hastanın tedavi bölümündeki kaydının, yeni yapılacak işlemlerle karışmaması için ne yapılabilir?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Oral’de bu tedaviler için hastaya diyagnoz ekleyebilir, Oral şemanın üstündeki "Diyagnozu farklı göster" ile diyagnoz kayıtlarını gri renkte gösterebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Oral sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Merhaba özel olarak anlaşmalı kurumlar için indirim oranı girmemiz için hasta kartında işlem tiki ya da uyarı nasıl yapabilir (mesela Özel Esnaf ind. gibi)?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Tarife sayfasında farklı fiyatlarda tarife oluşturup, ilgili hastaların kartında “tarife” alanından uygun tarifeyi seçebilirsiniz. Ayrıca bu hastalar için HASTA > Hasta Kartı'nda "Grup" alanının yanındaki mavi renkli, "+" simgeli "Yeni" düğmesiyle grup oluşturabilir, raporlarınızı hasta grubuna göre alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Tarife sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Fikirlerinizi Dr.DENTES'e eklenecek yeni özelliklerin kaynağı olarak görüyoruz. "Görüş Yayınını" geliştiren tek yazılım şirketiyiz. Bize bu cesareti verdiğiniz için minnettarız. Çoğunluğu "birlikte daha iyiye" amaçlı görüşleriniz bizi hep ileri taşıyor. Bizi takip edenlerin de yararlandığı, her yıl gelen yüzlerce görüş için müteşekkiriz. Görüşlerinizi kuyumcu titizliğinde cevaplamaya ve mümkün olanlarını programlamaya çalışıyoruz. Bu sene çalışma karnemizi görüşünüze sunuyoruz. Değerli hekim ve dental asistanları, birlikte nice harikulade senelere :)

Ortalama görüş çözüm süresi: 16.78 gün (sadece çözülmüşler).
Ortalama görüş çözüm süresi: 49.93 gün (çözülmemişler de dahil, 13.12.2022 itibariyle).

Not: Görüş bildirimden çözümün yayınlandığı tarihe kadar geçen süre üzerinden hesaplanmıştır.

Wir verwenden Cookies, um das Benutzererlebnis zu verbessern, die Nutzung der Website zu analysieren und unsere Marketingbemühungen zu unterstützen. Indem Sie auf unserer Website weitersurfen oder dieses Banner schließen, bestätigen Sie, dass Sie unsere Cookie-Richtlinie gelesen haben und dieser zustimmen.
Whatsapp