HASTA > Fatura'ya yeni eklenen "Red Sebebi" düğmesi ile reddedilen Ticari e-Faturalarınızın -şayet alıcısı tarafından belirtilmiş ise- red sebebinin görülebilmesi sağlandı.
HASTA > Fatura'ya yeni eklenen "Red Sebebi" düğmesi ile reddedilen Ticari e-Faturalarınızın -şayet alıcısı tarafından belirtilmiş ise- red sebebinin görülebilmesi sağlandı.
HASTA > Fatura'da e-Fatura ve e-Arşiv Fatura keserken miktar girilebilmesi sağlandı.
EL:
Η υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας προστέθηκε στο Dr.DENTES. Μπορείτε να επιλέξετε "Ελληνικά (Greek)" για τον σχετικό χρήστη από το ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ > Χρήστης για να το χρησιμοποιήσετε.
EN:
Greek language support has been added to Dr.DENTES. You can select "Ελληνικά (Greek)" for the relevant user from OPTIONS > User to use it.
TR:
Dr.DENTES'e Yunanca dil desteği eklendi. AYARLAR > Kullanıcı'dan ilgili kulllanıcının dilini "Ελληνικά (Greek)" seçip kullanabilirsiniz.
Merhaba sağlık bakanlığı son gönderdiği yazıda hastaya yapılan işlemlerin anlık tsim ekranına gönderilmesini ve e-nabızda görünmesini istiyor diş hekimlerinden. Bununla alakalı sisteminizde yardımcı olacak enstrüman var mıdır?
Dr.DENTES Sağlık Bakanlığı ile uyumludur. Yaptığınız tedavileri USS/e-Nabız'a gönderebilirsiniz. USS kullanmaya başlamak için AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES USS / e-Nabız başlığını inceleyebilirsiniz. Dr.DENTES'te TSİM raporunu aylık olarak oluşturabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
İLGİLİ TALEBİN BİR KAÇ KLİNİK TARAFINDAN DA ÖNERİLDİĞİNİ GÖZLEMLEYEREK;
Bazı hastaların tedavi tutarının gizli kalması güzel olabilir. Klinik sorumlusu olarak hastayla anlaşılan fiyat çok uygun olduğunda bunun personel tarafından görülmesi hoş değil. Bunun için kullanıcılara ''TEDAVİ TUTARI GİZLEME ve GÖRÜNTÜLEME'' yetkisi oluşturulup, gizlenen tedavi tutarı bu yetkiye sahip olmayan tüm kullanıcılar gizlenmeli, sadece yetkiye sahip kişiler görebilmeli. Yani gizlenen tutar tüm hastalarda geçerli olup belirli kullanıcılara değil de, yetkiye sahip olmayan tüm kullanıcılara kapalı olmalı. Şuanda mevcut erişebilirlik, kullanıcının tüm hastaların tedavi tutarını görmemesini sağlıyor. Buradaki talep, KLİNİK SORUMLUSUNUN GİZLEDİĞİ HASTALARIN FİYATI GÖRÜNMEMESİ. Bu da demek oluyor ki ''TEDAVİ TUTARI GİZLEME ve GÖRÜNTÜLEME'' yetkisi verilen kişi, yani banko veya muhasebe personeli, hastayla anlaştığı fiyatı istenmeyen tüm personellerden gizleyebilir.
İyi çalışmalar dilerim.
AYARLAR > Kullanıcı'dan Oral sayfasındaki fiyatları görmesini istemediğiniz kullanıcının "HASTA > Oral (Fiyat)"da "Göster" yetkisini kaldırabilirsiniz.
TR:
AYARLAR > Kullanıcı’ya "RAPOR (Tüm Hekimler)" yetkisi eklendi. Bu yetki ile kullanıcının sadece kendi hekimine bağlı raporları ya da tüm hekimlerin raporlarını görmesini sağlayabilirsiniz.
- Eğer kullanıcının, tüm hekimlerin hasta verilerini ve raporlarını görmesini isterseniz "HASTA (Hepsi)" ve "RAPOR (Tüm Hekimler)" yetkileri verilmelidir.
- Eğer kullanıcının, tüm hekimlerin hasta verilerini görmesini ancak sadece kendi hekiminin raporlarını görmesini isterseniz "HASTA (Hepsi)" yetkisi verilmeli, "RAPOR (Tüm Hekimler)" yetkisi kaldırılmalıdır.
- Eğer kullanıcının, sadece kendi hekiminin hasta verilerini ve raporlarını görmesini isterseniz "HASTA (Hepsi)" ve "RAPOR (Tüm Hekimler)" yetkileri kaldırılmalıdır.
EN:
The "REPORT (All Dentists)" permission has been added to OPTIONS > User. With this permission, the user can view either only the reports related to their assigned dentist or all dentists' reports.
onam formlarını hastadan dijital onay nasıl alabiliriz
AYARLAR > Klinik sayfasından "Onam Metniniz" kutusuna hazırladığınız onam metinlerini yazabilir, sonrasında Hasta Kartı'ndaki "SMS ile Dijital Onam al" düğmesi ile onay alabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
Merhaba; ONAM ve KVKK onaylarını dijital olarak temin edildikten sonra olası bir 3. sahıslara onam ve KVKK alındığına dair çıktı alınması gerektiğinde bu veriye nereden ulaşıyoruz.
SMS ile Dijital Onam / KVKK onayı alındığında hasta kartında KVKK onayı/Dijital Onam yazan kısım EVET'e dönüşür ve üzerine tıklandığında onam ile ilgili log kayıtlarını görebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
merhaba;
Hasta ile ilgili KVKK ve digital onam servislerini kulanmaya başlamayı planlıyoruz. Hasta ile ilgili KVKK ve/veya ONAM alındığını diş odası, hukuki vb. durumlar için ilgili kurum ve kuruluşlara bildirmemiz gerektiğinde bu dökümana nasıl ulaşılabiliyor. VE bu dokümanlar ne kadar süre ulaşabiliyoruz.
SMS ile Dijital Onam / KVKK onayı alındığında hasta kartında KVKK onayı/Dijital Onam yazan kısım EVET'e dönüşür ve üzerine tıklandığında onam ile ilgili log kayıtlarını görebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.
hasta kayıt edemiyoruz
Giriş yaptığınız kullanıcının yetkilerinde kısıtlama olabilir. Yöneticinizden HASTA > Hasta Kartı sayfası için yetkilerinizi kontrol etmesini talep ediniz.