RAPOR > Randevu'dan istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alıp Ad Soyad'ın yanındaki mavi renkli simgeye tıklayarak hasta kartını yeni sekmede açabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Randevu sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.



Merhabalar Apple bilgisayarımdan rapor yazdırmaya çalıştığımda ilk açılan yazdırma önizlemesinde gri pencere açılmakta bu pencereyi esc ile kapattığımda reçete sayfası sonrasında normal olarak gelmekte ve sonrasında normal olarak yazdırabiliyorum fakat bu durum windows tarafında yok apple tarafında bunu daha kolay nasıl yapabilirim?
Sorun yaşadığınız bilgisayarda iOS işletim sistemini ve tarayıcınızı son sürüme güncelleyip tekrar deneyebilir misiniz? Yine de sorun devam ediyorsa bize e-posta ile bilgisayarınızın marka/model/yazılım sürümünü içerecek şekilde bilgi vermenizi ve geçici olarak farklı bir tarayıcıdan kullanmanızı öneririz.