Radevu'daki "Hafta", "Diş Hekimi" ve "Ünit" gibi görünüm seçenekleri için cihazınızın ekran çözünürlüğü yetersiz kalmış olabilir. Yeni nesil bir telefon ise cihazınızın/tarayıcınızın yakınlaştırma/büyütme ayarlarından kaynaklanıyor olabilir. Bu ayarları iptal edip deneyebilirsiniz.
Uluslararası koruma altında hastamızda kimlik bilgilerini kimlikte yazıldığı biçimde girmemize rağmen "hasta adı soyadı kimlik numarası uyuşmuyor" uyarısı alıyoruz. Sorunun kaynağı ne olabilir?
Uyruk olarak hastanın Türkiye dışındaki uyruğunu seçip, hastanın yabancı kimlik numarası yerine pasaport numarasını yazıp, Yabancı Hasta Türü olarak da "Uluslararası Koruma Başvurusu Veya Statüsü Sahibi Kişiler (Mülteci / Şartlı Mülteci / İkincil Koruma)" seçebilirsiniz.