Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Merhaba, belki biz bilmiyoruzdur ancak gün içerisinde genel olarak kayıt altına aldığımız hastaların isimlerini hatırlamadan göremiyoruz ben günlük bakılan hastaların kaydı alınan hastaların günlük olarak listesini nasıl görebilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

RAPOR > Liste'den günlük kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Liste sayfasından veya menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi'nden ilgili eğitim videolarını izleyerek ulaşabilirsiniz.

Sms paketini aldık ama açılmıyor.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Dr.DENTES’te SMS kullanabilmek için hem kredi hem de SMS başlığınız bulunmalıdır. Hesabınıza tanımlı SMS başlığınız bulunmuyor. Başlık oluşturmak için; Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür konuları WhatsApp hattımız üzerinden iletebilirsiniz.

Merhabalar. Bayramda kayıtlı hastalar için toplu mesaj gönderme seçeneği var mı acaba

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > SMS Gönder'de Alıcı'da "hepsi" seçeneğini seçerek hastalarınıza toplu SMS gönderebilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > SMS Gönder sayfasından ulaşabilirsiniz.

Klinikte üç kullanıcı olarak kullanıyoruz. Kullanıcının birinin yazdığı randevu bazen diğerinde görülmüyor. Yeniden açıp kapatsakta sistemde gözükmüyor randevu.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

- RANDEVU'da sadece sol üstte seçili hekimlerin randevuları görülür. Buradan tüm hekimleri seçtiğinize emin olunuz.
- Değilse; giriş yaptığınız kullanıcının yetkilerinde kısıtlama olabilir. Yöneticinizden kontrol etmesini talep ediniz.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasından veya menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi'nden ilgili eğitim videolarını izleyerek ulaşabilirsiniz.

Operatör firma 17 Mart tarihinde sms başlığımı tanımlamış. Bende biraz önce sms kredisi yüklemesi yaptım. SMS başlığım aktif değil. Aktif edilmesini talep ediyorum.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Operatördeki başlık onay sürecinizin tamamlanması üzerine SMS başlığınız Dr.DENTES hesabınıza tanımlandı. Dr.DENTES ile SMS gönderebilirsiniz.

İyi çalışmalar, fatura keserken miktar ve birim sütunlarının kaldırılmasını istiyorum. Böyle bir şey mümkün müdür? Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Miktar ve birim sütunları Gelir İdaresi Başkanlığı'nın faturada bulunmasını zorunlu tuttuğu alanlardır. Bu nedenle kaldırılamaz.

Sağlık müdürlüğünden mbys sistemine geçmemiz için bilgilendirme geldi. Dr.DENTES mbys sistemi ile uyumlu mu? Bir de bayram sonrası denetleme olacağına dair mesaj geldi. Teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Evet, Dr.DENTES uyumlu. Sizden USS/e-Nabız veri gönderimi istiyorlar. Bunun için ayrı bir başvuru süreci yürütmeniz gerekmektedir.

Ayrıntılı bilgi için bize mesai saatlerimiz içerisinde aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.
(506) 188 20 19
(506) 190 50 75

Çalışma Saatleri:
Pazartesi - Cuma (10:00 - 18:00 GMT+3)
Öğle Tatili (12:30 - 13:30 GMT+3)

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Yeni güncelleme ile AYARLAR > Kullanıcı’ya “HASTA > Oral (USS)” yetkisi eklendi. USS/e-Nabız’a veri gönderebilmesini istediğiniz kullanıcılarınızda “HASTA > Oral”de “göster” yetkisi ve “HASTA > Oral (USS)”de “göster” ve “yeni” yetkisi verilmeli.

Hastaya göderilecek onam metninde sanırım 8000 karakter sınırı var. Bu hastalardan alınacak toplu onam için yetersiz bir karakter. Bizim hazır onamımız için yeterli olmadı 15000 karaktere yükseltilmesi mantıklı olacaktır diye düşünüyorum.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Dijital Onam metni bölümüne en fazla 65535 karakterlik veri girişi yapılabilir.

Programı beğenerek kullanıyoruz, emeğiniz için teşekkür ederiz. Kullanıcı kısıtlamalarında ORAL DÜZENLEME kısmı kapalı olmasına rağmen, oral kısmında seçilen tedavilerin sol tarafındaki kutucukta (tarih kısmının solundaki kutucuk) kullanıcı işaretleme ve düzenleme yapabiliyor. Kontrol edebilir misiniz? Bir de kullanıcı kısıtlamalarında oral kısma tedavi ücretlerini görememe seçeneği (sadece plan yapabilme) eklenebilir mi?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Rica eder, beğeniniz için teşekkür ederiz. Yeni güncelleme ile AYARLAR > Kullanıcı’ya “HASTA > Oral (USS)” yetkisi eklendi. USS/e-Nabız’a veri gönderebilmesini istediğiniz kullanıcılarınızda “HASTA > Oral”de “göster” yetkisi ve “HASTA > Oral (USS)”de “göster” ve “yeni” yetkisi verilmeli.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp