Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Merhaba özel olarak anlaşmalı kurumlar için indirim oranı girmemiz için hasta kartında işlem tiki ya da uyarı nasıl yapabilir (mesela Özel Esnaf ind. gibi)?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Tarife sayfasında farklı fiyatlarda tarife oluşturup, ilgili hastaların kartında “tarife” alanından uygun tarifeyi seçebilirsiniz. Ayrıca bu hastalar için HASTA > Hasta Kartı'nda "Grup" alanının yanındaki mavi renkli, "+" simgeli "Yeni" düğmesiyle grup oluşturabilir, raporlarınızı hasta grubuna göre alabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve AYARLAR > Tarife sayfalarını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Fikirlerinizi Dr.DENTES'e eklenecek yeni özelliklerin kaynağı olarak görüyoruz. "Görüş Yayınını" geliştiren tek yazılım şirketiyiz. Bize bu cesareti verdiğiniz için minnettarız. Çoğunluğu "birlikte daha iyiye" amaçlı görüşleriniz bizi hep ileri taşıyor. Bizi takip edenlerin de yararlandığı, her yıl gelen yüzlerce görüş için müteşekkiriz. Görüşlerinizi kuyumcu titizliğinde cevaplamaya ve mümkün olanlarını programlamaya çalışıyoruz. Bu sene çalışma karnemizi görüşünüze sunuyoruz. Değerli hekim ve dental asistanları, birlikte nice harikulade senelere :)

Ortalama görüş çözüm süresi: 16.78 gün (sadece çözülmüşler).
Ortalama görüş çözüm süresi: 49.93 gün (çözülmemişler de dahil, 13.12.2022 itibariyle).

Not: Görüş bildirimden çözümün yayınlandığı tarihe kadar geçen süre üzerinden hesaplanmıştır.

Hekim olarak e nabız izni isteyemiyorum. Hangi erişimin kısıtlı olmasından kaynaklıdır?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hastanın e-Nabız sağlık geçmişini görüntülemek için Hasta Kartı'ndaki e-Nabız düğmesine bastığınızda karşınıza gelen hata metnine göre farklı sebepleri olabilir. Bu hata metninin fotoğrafını WhatsApp iletişim numaramıza iletmeniz halinde sağlıklı bilgi verebiliriz. Olası sebepler ise;
- Kurumunuz poliklinik ise Sağlık Bakanlığı nezdinde resmi olarak o kurumda çalışıyor olarak görünmelisiniz.
- Bazı hastalar kendi e-Nabız hesaplarında "sadece muayene olduğum doktor" veya "sadece muayene olduğum kurumdaki doktorlar" gibi ayarları seçiyor veya varsayılan olarak artık bunlar seçili olabilir. Bu durumda bu hasta için daha önceden e-Nabıza bir muayene verisi göndermiş olmanız gerekmektedir.
- Bazı hastalar kendi e-Nabız hesaplarında "SMS ile doğrulama" ayarını zorunlu yapabiliyor. Bu durumda siz e-Nabız izni gönderdiğinizde hastanın e-Nabız sistemindeki onaylı cep telefonuna sms ile onay kodu gidiyor. Bu kodu ancak doğru girdiğinizde hastanın sağlık geçmişini görebiliyorsunuz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Ek bir ücret ödemeden hastanızdan Dijital Onam alabilirsiniz! (Sadece Türkiye'deki SMS kullanıcılarımız.)

Hasta Kartı'nın sağ alt tarafındaki Dijital Onam bölümünden hem SMS ile onay alabilir, hem de sonrasında bu onayı iptal edebilirsiniz. Tüm bu işlemleri hangi kullanıcınızın ne zaman yaptığı kayıtlarını yine bu bölümden görebilirsiniz.

RAPOR > Liste'den Dijital Onam durumuna göre hasta listesi alabilirsiniz.

Telefondaki Dr.DENTES proğramında randevular eksik gözüküyor. Yenilediğim halde maalesef göremeyebiliyorum.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

- RANDEVU'da sadece sol üstte seçili hekimlerin randevuları görülür. Buradan tüm hekimleri seçtiğinize emin olunuz.
- Değilse; giriş yaptığınız kullanıcının yetkilerinde kısıtlama olabilir. Yöneticinizden kontrol etmesini talep ediniz.

Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RANDEVU sayfasından veya menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi'nden ilgili eğitim videolarını izleyerek ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hekim performans raporu kullanımınıza sunuldu. RAPOR > Hekim Performans'tan erişebilirsiniz. Sayfayı göremiyorsanız yöneticinizden erişim talep edebilirsiniz.

Merhaba güncel TDB fiyat listesini programda göremiyorum. Nasıl görebilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

TDB 2022 - 2 (01.08.2022-31.12.2022 tarihleri arası) tarifesi 04.08.2022'de Dr.DENTES'te yayınlandı, tarifenin Dr.DENTES'te yayınlandığı; program içinden duyuru, sosyal medya hesaplarımız ve güncelleme görüşü ile de duyuruldu. AYARLAR > Tarife'den yeni oluşturacağınız her tarife "TDB 2022 - 2" fiyatlarıyla oluşur. Yani buradan mavi renkli "Yeni" düğmesi ile tarife oluşturabilirsiniz. Tarifeyi ekledikten sonra, eski tarifedeki hastaları tek seferde TDB 2022 - 2'ye aktarmak için AYARLAR > Tarife'de yeşil renkli, sağ yönü gösteren ok simgeli "Hasta Aktar" düğmesi ile aktarabilirsiniz. Mor renkli düğme ile de yeni kaydedeceğiniz hastalar için "Varsayılan Tarife" olarak belirleyebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilir, menüdeki BELGELER > Dr.DENTES Eğitimi sayfasından da ilgili eğitim videolarını izleyebilirsiniz.

SMS hakkı aldım ama niye görünmüyor?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

15.11.2022 tarihinde bildirdiğiniz görüşte de olduğu gibi; Dr.DENTES’te SMS kullanabilmek için hem kredi hem de SMS başlığınız bulunmalıdır. Hesabınıza tanımlı SMS başlığınız bulunmuyor. Başlık oluşturmak için; Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.

Sözleşme çıktısı alınmıyor ctrl+p yapıldığında tüm sayfanın çıktısını veriyor.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Dr.DENTES hesabınıza ilk defa girişinizde, kullanım sözleşmesini onayladığınız anda, başvuruda verdiğiniz e-posta adresinize onayladığınız sözleşmenin dijital kopyası iletilmektedir. İlgili e-posta ekinden sözleşmenin tamamını yazdırabilirsiniz. Eğer sözleşme çıktısını USS/e-Nabız başvurusunda kullanmak istiyorsanız buna gerek yoktur. Başvurunuzda kullanacağınız, adınıza özel dilekçe için iletişime geçiniz.

Bu aralar bazı hastalardan randevu SMS'i gelmedi yönünde geri dönüş almaktayım. Sistemden kontrol ettiğimde iletildi görünüyor ve telefon notları doğru.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İlgili SMS gönderiminizle ilgili raporun ekran görüntüsünü Whatsapp destek hattımıza iletirseniz incelenmesi için operatör firmaya bildirebiliriz.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp