Formla ilgili durumu gösteren ekran görüntüsünü WhatsApp destek hattımıza iletmeniz halinde inceleme yapılacaktır.
Merhaba formlar bulanık çıkıyor yardımcı olabilir misiniz?
Formla ilgili durumu gösteren ekran görüntüsünü WhatsApp destek hattımıza iletmeniz halinde inceleme yapılacaktır.
Doğum günümü kutladığınız için teşekkür ederim.
Rica ederiz :)
Kullanıcı için sadece günlük defteri görme aylık ve yıllık defterleri gizleme sekmesi olsa, bununla beraber bazı gider kartlarını ve içeriklerini gizleyebilsek çok güzel olur. (implant firmasına yapılan ödemeler vs.)
AYARLAR > Kullanıcı’da “HASTA >> Hesap (Tüm zamanlar)” yetkisi vermediğiniz kullanıcılar RAPOR > Defter’de sadece bugünün raporunu alabilir. Şu an için sadece GİDER (Personel Gideri) yetkisini kapatarak da bu gider tipi için girdiğiniz giderleri gizleyebilirsiniz.
Fatura keserken problem yasıyorum stopajlı ve tevkifatlı faturada yardımcı olabilir mısınız? Acil.
Eğitim ve Destek Uzmanlarımız tarafından destek sağlanmıştır.
Hastaya döviz bozduğumuzda bunu nasıl kayıtlaştırabiliriz?
Dr.DENTES yapısı gereği oral tedavi ve dental sağlıkla ilgili konularda hastaların kayıtlarını ve tahsilatlarını işlemeye uygundur. HASTA > Oral’de hastadan alınan dövizi tedavi olarak girip, HASTA > Hesap’ta da bozduğunuz karşılığı ekleyebilirsiniz. Ancak bu kesinlikle önerdiğimiz bir kullanım değildir.
Kesilen faturaları çıktılarını PDF olarak tek tek almaktayım. Tek PDF olarak faturaları çıktı alınması için gereğini rica ediyorum. Listenin yanına kutucuk olur tıklarsın hepsini tek PDF olarak çıktısını alayım.
Aynı konuda 16.07.2021 tarihinde de görüşünüz bulunduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır.
Faturaların çıktılarını tek tek almaktayım. Mevcut listenin sol yanına kutucuk olsa, işaretlediklerim PDF olarak çıktılarını alsam veya kayıt etsem çok güzel olur. Bu şekilde yapılmasını rica ediyorum.
Aynı konuda 16.07.2021 tarihinde de görüşünüz bulunduğu için bu görüşünüz kapatılmıştır.
17/11-22/11 yanlış kesildiği belirtilen faturalarla ilgili iptal işlemini biz mi siz mi yapacaksınız? Yeniden faturalandırmayı biz mi yoksa siz mi yapacaksınız?
Sistem tarafından otomatik yapılacaktır.
Ben SMS aldım ama hala krediniz yok diyor?
Dr.DENTES’te SMS kullanabilmek için hem kredi hem de SMS başlığınız bulunmalıdır. Hesabınıza tanımlı SMS başlığınız bulunmuyor. Başlık oluşturmak için; Hesabınıza giriş yaptıktan sonra AYARLAR > Hakkımızda sayfasındaki Dr.DENTES SMS başlığı altından SMS başlık tanımlama formuna ulaşabilirsiniz. Bu tür sorularınızı WhatsApp hattımız üzerinden sorabilirsiniz.
Merhaba tsim raporu oluşturmak istiyorum. Ay başından beri uğraşıyorum ancak kasım ayına ait raporu oluşturamıyorum. Yaşadığım bu sorun için yardımınızı rica ediyorum.
Yapılan incelemede TSİM raporunda bir problem görülmedi. Durum cihazınıza özel yaşanmış olabilir. Aldığınız hata mesajının ekran görüntüsünü WhatsApp hattımıza iletmeniz halinde daha ayrıntılı inceleme yapabiliriz.