Αλληλεπιδράσεις χρηστών

iPhone 13'de Rapor-Defter kısmında kredi kartı, nakit gibi seçenekleri tıklayamıyorum. Son zamanda olmaya başladı.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

iPhone 13'de yaptığımız kontrollerde herhangi bir problem gözlemleyemedik. Sorun yaşadığınız iPhone'da iOS işletim sistemini ve App Store'dan tüm uygulamalarınızı son sürüme güncelleyip tekrar deneyebilir misiniz? Yine de sorun devam ediyorsa bize e-posta ile telefonunuzun marka/model/yazılım sürümünü içerecek şekilde bilgi vermenizi ve geçici olarak Chrome tarayıcısını kullanmanızı öneririz.

Merhaba. Randevu ekranının çıktısını alırken ara boşlukları göstermiyor. 10.00 hastası ile 13.00 arası boşluk varsa mesela çıktı aldığınızda 10.00 il3 13.00 arasını birleştiriyor. Bunu boşluklu hali ile çıktı alabilir duruma getirilmeli bence.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Randevu cetveli doğrudan yazdırmaya uygun değildir. Randevuları yazdırmak istiyorsanız RAPOR > Randevu'dan dilediğiniz gibi filtreleme yapıp yazdırabilirsiniz. Yine de randevu cetvelini görsel görünümü ile yazdırmak isterseniz ekran görüntüsü alıp onu yazdırabilirsiniz.

Merhaba. HASTA KARTI bölümünde tüm hasta listesinin (kayıt tarihi ve kayıt numarası, isim soyisim vs bilgilerinin yer aldığı bir bölüm) görülebileceği bir bölüm mevcut mudur? Yoksa eklenirse çok iyi olur. Hasta kaydında harf hatası yapıldığında aranan hastayı bulmak çok zor oluyor. Ara kısmının içinde tek tıklama ile kayıt tarihi ve kayıt numarasına göre listelenilen bir bölüm mutlaka olmalı.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

RAPOR > Liste'den dilediğiniz gibi özelliştirip hasta listesi alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye ulaşmak için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Liste sayfalarını incelemenizi rica ederiz. Ayrıca hesap açılış tarihinizden itibaren 15 gün geçerli ücretsiz eğitim hakkınızdan yararlanmak için randevu talep edebilirsiniz.

dishek org yayını ne zaman tanımlanır. İlginiz için teşekkürler

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hesabınızdaki yayına izin verdiğiniz tüm hekimler dishek.org ve smileparadise.org sitelerinde yönetici onayından sonra yayınlanır.

Hastaya verdiğimiz ileri tarihe randevu oluşturtuğumuzda tekrar aramak için haftaları tek tek dolaşmamış gerekiyor. Bu durum hem işimizi zorlaştırıyor hemde zaman kaybına sebep olmakta. Hastanın ismini yazarak hem geçmiş hemde ileri tarihteki randevuları görmek için kısa bir yol eklense güzel oluyor. Teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

HASTA > Hasta Kartında "Gelecek Rand. Tar." kutusunun bitişiğindeki yeşil renkli takvim simgeli "Randevular" düğmesi ile hastaya ait geçmiş gelecek tüm randevuları görebilirsiniz. Ya da RAPOR > Randevu'dan Ad Soyad yazarak istediğiniz tarih aralığındaki randevuların listesini alabilirsiniz.

Daha fazla bilgiye ulaşmak için menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RAPOR > Randevu sayfalarını incelemenizi rica ederiz.

Merhaba. Programın hasta kartı bölümünde "hasta yaşlarının" görünmesini sağlayabilir miyiz. Doğum tarihinden yaş hesaplamakla uğraşmak istemiyoruz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Kayıtlı hastanın kartında "Doğum Tar" yazısının yanında parantez içinde hastanın yaşı gösterilir. Fareyi bu yaş bilgisinin üzerine getirdiğinizde ise "25 yıl 5 ay 3 gün" gibi ayrıntısını da görebilirsiniz.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasını incelemenizi rica ederiz.

Merhabalar. Röntgen cihazında çekilen görüntümüzü neden hasta kaydı ekranına ekleyemiyoruz. Orada bir bağlantı yazılımı hazırlasanız röntgen cihazındaki görüntümüzü aktarabilirsek çok güzel olur.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

HASTA > Not ve Görüntü'deki "Yükle" düğmesiyle röntgen cihazından alınmış görüntüleri Dr.DENTES'e yükleyebilirsiniz. Görüntünün röntgen cihazından otomatik alınmasından bahsediyorsanız Dr.DENTES internet tarayıcısı içinde çalıştığından ve günümüz internet tarayıcıları henüz kamera/mikrofon dışındaki cihazlar ile iletişime izin vermediğinden bu şu an için mümkün değil.

Adli vaka butonu açmak istiyorum.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

HASTA > Hasta Kartı'nda "Grup" alanının yanındaki mavi renkli, "+" simgeli "Yeni" düğmesiyle grup oluşturabilirsiniz (örneğin "adli vaka", "protez", "pedodonti" vb.). Bir kere oluşturulan grup daha sonraki hasta eklemelerinde veya düzenlemelerinde "Grup" alanındaki listeden seçilir. RAPOR > Liste sayfasında Liste Kıstasları penceresinde "Grup" alınında listelemek istediğiniz hasta grubunu seçip "Listele" düğmesine basarak ilgili gruba kaydettiğiniz hastaların listesini alabilirsiniz. Daha fazla bilgiye menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı sayfasının "Grup" bölümünden ve RAPOR > Liste sayfasından ulaşabilirsiniz. Farklı bir isteğiniz varsa detaylarını bize e-posta olarak iletebilirsiniz.

Hastaları aday hasta listesinden nasıl kaldırmamız gerekiyor? Bilgi verebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

İlgili hastalarınızı RAPOR > Aday Hasta’dan takip edebilirsiniz. Aday hasta olarak kaydettiğiniz hastaya herhangi bir tedavi işlediğinizde otomatik olarak “hasta oldu” durumuna getirilir. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki RAPOR > Aday Hasta sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Memur saat aralığı izni modülü açmanız mümkün müdür? İstirahat raporu gibi başlık. Klinik Muayanesi başvurusu olarak modül olursa mutlu oluruz. Çünkü hastamız işyerine vermek amaçlı saat aralığı yazılması söz konusu olmaktadır. Şimdiden ilginize teşekkür ederiz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Hasta Kartı'nda sağ taraftaki "İstirahat Raporu" düğmesine tıklayarak rapor çıkartabilirsiniz. Rapordaki metni siz düzenleyebiliyorsunuz. Dilediğiniz saat aralığını belirtebilirsiniz. Bunun dışında farklı bir isteğiniz varsa detayını e-posta olarak iletebilirsiniz.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp