Αλληλεπιδράσεις χρηστών

Bazı tedavilerde bizim gördüğümüz
-Diş Ağartma (Beyazlatma - Tek Çene)
-Kanal Dolgusu Tekrarı
-Dolgu (Restorasyon) Tamiri

İşlemlerinde tik koyduğumuzda "tedavinin USS'de karşılığı yok" uyarısı veriyor. Hepsi TDB'nin listesindeki standart tedaviler. Ben manuel olarak "mobil diş çekimi" diye bir tedavi ekledim ve USS'ye gönderdiğimde bu hatayı vermiyor. Standart tarifedeki tedavilerde bu hata neden kaynaklı?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Bir tedavinin USS/E-Nabız sistemine gönderilebilmesi için Sağlık Bakanlığının skrs.saglik.gov.tr adresinde bulunan Sağlık Kodlama Referans Sunucusundaki Sağlık Uygulama Tebliği (SUT) listesinde yer alması gerekmektedir. TDB'nin hazırladığı referans tarifeyle SUT listesinin herhangi bir bağlantısı bulunmamaktadır.

Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki AYARLAR > Tarife sayfasını inceleyebilirsiniz.

Merhaba. Hastaları sistem üzerinden geldi işaretlediğimiz zaman diğer bilgisayarlara düşmüyor. İletişim kopukluğu yaşanıyor. Bu durum hakkında bir çözüm bekliyoruz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Diğer bilgisayarlarda Randevu sayfasını yenilediğinizde güncel verileri görebilirsiniz. Yine de sorun yaşıyorsanız mesai saatlerimiz içerisinde iletişim numaramızdan ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz;
- "Otomatik SMS'lerin sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda otomatik gönderim ayarladığınız SMS'lerin sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.
- "USS veri gönderim sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda USS/E-Nabız otomatik veri gönderim sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.

Hastalara otomatik olarak randevu ve doğum günü mesajı gönderme özelliğini açtık ancak hergün telefonuma mesajların gömderildiğine dair bildirim geliyor. Bu özelliği nasıl kapatabilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz;
- "Otomatik SMS'lerin sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda otomatik gönderim ayarladığınız SMS'lerin sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.
- "USS veri gönderim sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda USS/E-Nabız otomatik veri gönderim sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.

Her gün mail kutuma hastalara randevu bilgilendirme mesajı atıldığına dair mail geliyor. Gereksiz bir özellik olduğunu boş yere mail kutusunu şişirdiğini düşünüyorum. Size telefon açtığımda sadece o maillerin iptal edilemediği söylendi. İlgilenirseniz sevinirim.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz;
- "Otomatik SMS'lerin sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda otomatik gönderim ayarladığınız SMS'lerin sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.
- "USS veri gönderim sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda USS/E-Nabız otomatik veri gönderim sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.

Merhaba, e-posta ile gelen SMS gönderim bildirimini kapatabilir miyiz?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz;
- "Otomatik SMS'lerin sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda otomatik gönderim ayarladığınız SMS'lerin sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.
- "USS veri gönderim sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda USS/E-Nabız otomatik veri gönderim sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.

Hastalara otomatik olarak randevu ve doğum günü mesajı gönderme özelliğini açtık ancak hergün telefonuma mesajların gömderildiğine dair bildirim geliyor. Bu özelliği nasıl kapatabilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz;
- "Otomatik SMS'lerin sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda otomatik gönderim ayarladığınız SMS'lerin sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.
- "USS veri gönderim sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda USS/E-Nabız otomatik veri gönderim sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.

İyi günler.
Hastalara otomatik olarak randevu ve doğum günü mesajı gönderme özelliğini açtık ancak hergün telefonuma mesajların gömderildiğine dair bildirim geliyor. Bu özelliği nasıl kapatabilirim?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

AYARLAR > Klinik'e yeni eklediğimiz;
- "Otomatik SMS'lerin sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda otomatik gönderim ayarladığınız SMS'lerin sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.
- "USS veri gönderim sonucunu e-posta al" ayarını kapattığınızda USS/E-Nabız otomatik veri gönderim sonucu e-posta olarak gelmez. Bu ayardan bağımsız olarak uyarı sistemi üzerinden bildirim almaya devam edersiniz.

Hesap ve oral ayrı sekmelerde olması zaman kaybı yaratıyor. Birleştirilmesi daha pratiklik olur ya da en azından hesap sekmesindeyken solda görülen oralın fiyat, tarih, hekim seçeneklerine düzeltme izni verilmesi pratiklik katacaktır.

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

Teknik değerlendirme sonucunda bu öneriniz kısa vadeli iş planlarına dahil edilmemiştir.

Yeni muayene için gelecek hastalara WhatsApp mesajı gönderebilmek için hasta gelmeden kayıt açmak gerekiyor. Randevu ekranı üzerinden ve/veya kayıt açılmadan WhatsApp mesajı gönderimini sağlayabilme şansımız var mı?

Dr.DENTES Διαχείριση Οδοντιατρικής Κλινικής Λογισμικό

RANDEVU’da "Randevuyu kaydederken hasta kartını oluştur." seçeneğini işaretleyip randevu verirseniz ve randevudaki cep telefonu doğru formatta girilirse, Hasta Kartı’ndaki telefon alanlarından bu hastanıza hızlıca Whatsapp mesajı yollayabilirsiniz. Menüdeki "?" simgesinden yardım kılavuzundaki HASTA > Hasta Kartı ve RANDEVU sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη, να αναλύσουμε τη χρήση του ιστότοπου και να υποστηρίξουμε τις προσπάθειες μάρκετινγκ μας. Συνεχίζοντας την περιήγηση στον ιστότοπό μας ή κλείνοντας αυτό το banner, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με το πολιτική κουλουράκι.
Whatsapp