User Interactions

İyi günler gideri yazarken personel gideri ve diğer giderler neden gider kartında açılmıyor bu sorunu nasıl düzeltebiliriz teşekkürler.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Gider kartı ve giderler ile ilgili kullanımı menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan inceleyebilirsiniz.

Ayrılan hekimi nasıl sileceğiz sistemden

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Herhangi bir hastaya bağlı ya da işlem yapmış hekim silinemez. Hekimi pasif duruma alabilirsiniz. Pasif durumda olan hekimler, HASTA > Hasta Kartı, HASTA > Oral ve HASTA > Reçete sayfalarında görünmez. RANDEVU sayfasında görünür ama randevu verilemez.

Herhangi bir telefon numarasının kime ait olduğunu öğrenmek için numara üzerinden kimlik taraması yapabiliyor muyuz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste'den hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin telefon satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna telefon numarasını yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir.

Randevuları Apple Takvim ile senkronize edebiliyorum fakat senkronizasyon sonrası yazılanları güncelleyemiyorum. Manuel olarak mı güncellemeliyim? Ya da ayarlardan farklı bir seçenek mi seçmeliyim?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Cihazınızın ayarlarından "Parolalar ve Hesaplar" bölümünden "Yeni Verileri Al" menüsünü açıp aşağıdaki ayarlardan "Otomatik Olarak"ıseçip "Dr.DENTES Randevular"ı Al ayarına getirdiğinizde en fazla 5-10 dakikada bir Dr.DENTES'deki randevu defterinizi cihazınızdaki takvime senkronize eder.

Merhabalar. Bu programı kullanmak istiyorum ama randevu sisteminizin Google takvim ile senkronize olabilme ihtimali var mıdır ?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Randevu'daki eflatun renkli "Randevu Takvimini Paylaş" düğmesiyle randevularınızı Apple Takvim'iniz veya Google Takvim'iniz ile paylaşabilirsiniz.

Merhaba, tarife değişikliği yaptım, hastaları da 2019'a aktardım. Ancak hala 2018 tarifesi aktif durumda.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

AYARLAR > Tarife'den 2019 tarifesini seçip mor renkli "Varsayılan tarife" düğmesiyle yeni hastalarda kullanılmak üzere tarifeyi varsayılan tarife yapabilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

TDB 2019 Yılı Ücret Tarifesi kullanımınıza sunuldu!

Uzun süredir dental hasta takip programları üzerinden araştırma yapıyorum. Sisteminizi çok başarılı buldum fakat kendi görüşümce 2 ana değişikliğin sistemin kalitesi açısından daha olumlu sonuç vereceğine inanıyorum;
1.) randevu (takvim) görsel kalite iyileştirmesi
2.) aylık veya yıllık ücret tarifesi uygulanması
bu 2 durum iyileştirilirse bence yazılımınız daha iyi sonuç verecektir. İyi çalışmalar dilerim.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Randevu görselinin iyileştirilmesine örnek verebilir misiniz?
Program ücretlerini kast ediyorsanız; ücretlerimiz yıllıktır. Dr.DENTES'in AYARLAR > Hakkımızda sayfasında mevcuttur.

Nisan ayında *** kullanıcısıyken işlediğimiz gömülü 20 yaş çekimi yapmıştık. Dr.DENTES'e aktarım sırasında diş çekimi tarih ile alt kısımda yazmasına rağmen hasta diş tablosunda çekilen diş hala tabloda görünüyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Eski program verilerizden kaynaklanan uyuşmazlık giderildi.

Merhaba. Hastaları adres bilgilerinden aratabiliyor muyuz acaba yardımcı olabilir misiniz?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin "Liste kıstasları" penceresinde adres satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna adresi yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir.

We use cookies to enhance user experience, analyze site usage and assist in our marketing efforts. By continuing to browse our site or closing this banner, you acknowledge that you have read and agree to our Cookie Policy.
Whatsapp