Randevu defteri hekimin çalışma saatlerine göre oluşuyor. AYARLAR > Dişhekimi sayfasındaki "Çalışma Saatleri" bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Randevu defteri 17:00'da bitiyor. Son 18:00'daki hasta randevusunu göremiyorum.
Randevu defteri hekimin çalışma saatlerine göre oluşuyor. AYARLAR > Dişhekimi sayfasındaki "Çalışma Saatleri" bölümünden düzenleyebilirsiniz.
Oral'de "Basit" diş çizimleri kullanımınıza sunuldu. Şemanın sağ üstünden seçebilirsiniz.
Merhaba
Aynı hastaya fark etmeden tekrar kayıt açabiliyoruz. Bir ikaz mesajı iyi olabilir.
Defter bölümünde günlük kazancımızı gördüğümüz ekranda "bir önceki gün" ve " bir sonraki gün" seçim tuşları olması işimizi kolaylaştırabilir. Aynısı "aylık", "yıllık" olarak da koyulabilir. Programımızdaki grafikli gelir sayfamız çok iyi bu arada.
Yeni hasta eklerken ad ve soyad alanlarını doldurduktan sonra sayfanın boş bir yerine tıklanınca aynı ad ve soyadda hasta varsa uyarı çıkıyor.
RAPOR > Defter'e Günlük, Aylık, Yıllık, Önceki ve Sonraki düğmeleri eklendi.
Oral'den alacağınız çıktılar için artık tarayıcınızın açılır pencere (Pop-up) iznine gerek yok.
Selamlar,
TDB 2018 ücret tarifesine göre güncelleme alabilir miyiz?
AYARLAR > Tarife sayfasından mavi renkli "Yeni" düğmesiyle 2018 tarifesini ekleyebilirsiniz.
Hasta kartından "Ara" penceresi açıp isim girdiğimizde çıkan öneri listesi, kayıtlı hasta sayısı çok olduğunda yeterli kolaylık sağlamıyor. İsim ve soy isim randevu kaydında olduğu gibi tek kutuda olsa ve benzer isim öneri listesi güncel hastalar üst sırada olacak şekilde olabilse?
"Ara" penceresinde artık hasta adı ve soyadı birleştirilerek öneri listesi oluşuyor.
Kağıt çıktılarda yapılan indirimleri gösterebilir miyiz?
Oral'den alacağınız çıktılarda yapıtığınız indirimin de görülmesi sağlandı.
Oral'de ilk olarak diş hekiminin uzmanlığındaki tedaviler listeleniyor. Diş hekiminin uzmanlığını AYARLAR > Dişhekimi sayfasından değiştirebilirsiniz.
Telefon numarasından hasta ismine ulaşabiliyor muyuz? İyi çalışmalar.
RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin telefon satırını "Göster" kolonundan işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna telefon numarasını yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir.
Her hekim kendi cirosunu görebilecek şekilde ayarlanıp diğer hekimin cirosunu görmesi engellenebilir mi? Fakat yönetici bütün hekimlerin cirosunu görebilmeli.
AYARLAR > Kullanıcı sayfasından ilgili kullanıcının "HASTA (Hepsi)" yetkilerini kaldırdığınızda sadece kendi diş hekiminin verilerini görebilir.