User Interactions

Hasta kartında ki bilgi kutularından arama listeleme yapılabilir mi ?
Örn , xx mahallesi hastaları- ya da yy gurubu - 1991 dogumlular- 2011 kayıtlılar gibi

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Liste sayfasından hasta kartındaki alanlara göre listeleme yapabilirsiniz. Örneğin "Doğum Tar" satırını işaretleyip, "İçinde geçen" kolonuna 1991 yazıp "Listele" düğmesine bastığınızda ilgili hastalar listelenir. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan destek alabilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Otomatik gönderilen SMS'lerde gönderilecek metni AYARLAR » SMS Gönder sayfasının sağ üstündeki "SMS Ayarları" düğmesine tıklayarak değiştirebilirsiniz.

Tedavisi ve ödemesi biten hastaların hesabını kapatabilir miyiz? Eski ödemeleri görünmesi hesapları karıştırıyor

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

HASTA > Hesap sayfasından "=" simgeli Hesabı kapat düğmesi ile hasta hesabını kapatabilirsiniz. Menüdeki "?" simgeli Dr.DENTES Yardım'dan detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Raporları excel biçiminde de indirebilirsiniz.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Proformaya Ödeme Planı da eklendi.

Randavu defterinde sadece çalışma saat aralığını görmek mümkün mü?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Randevu defteri, hekimlerin çalışma saatlerine göre oluşuyor. Ayarlar > Dişhekimi sayfasındaki "Çalışma Saatleri" bölümünden ayarlayabilirsiniz.

Veneer kuron hangi dişler arasında olduğu yazmıyor. Bu durum karışıklığa neden oluyor.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Fareyi, listenin "Diş" kolonundaki kuron simgesinin üzerine getirdiğinizde seçtiğiniz diş numaralarını görebilirsiniz.

Bakiye kontrolünde; gelirde olduğu gibi aylara göre döküm verse. Mümkün mü?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Kısmi Bakiye kullanımınıza sunuldu.

Bakiye bölümünde tarih seçme olursa yakın dönem borçları ile eski borçları ayırabiliriz. Tarih eklenebilinir mi?

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

RAPOR > Kısmi Bakiye kullanımınıza sunuldu.

Randevu verirken, "hangi xxx xxx ?" gibi seçenek çıkması çok iyi olmuş. Özellik aynı isimde 1 den fazla kayıtlı hasta varken çok faydalı. Ama hasta kartından randevu verirken de bu soruyu sormasa (teknik olarak mümkünse ) daha iyi olurdu.

Dr.DENTES Dental Practice Management Software

Artık Hasta Kartından randevu verirken "Hangi hasta" sorusu çıkmıyor.

We use cookies to enhance user experience, analyze site usage and assist in our marketing efforts. By continuing to browse our site or closing this banner, you acknowledge that you have read and agree to our Cookie Policy.
Whatsapp